بیش از یک میلیون وسیله نقلیه تحت تأثیر قرار گرفته اند.

هوندا

اگر با دوربین پشتیبان هوندا خود مشکل دارید، تنها نیستید. هوندا 1.2 میلیون خودرو را به دلیل معیوب بودن اتصال کابل کواکسیال فراخوان می‌کند، که ممکن است مانع از نمایش دوربین پشتیبان بر روی صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی مدل‌های اخیر Odyssey، Passport و Pilot شود.

هوندا ادعا می کند که 274000 ادعای گارانتی مربوط به این موضوع را دریافت کرده است. همچنین گارانتی برخی خودروها را برای کمک به کاهش مشکل تمدید کرد – واضح است که هوندا اکنون می‌خواهد با فراخوانی مناسب این مشکل را برطرف کند.

در اینجا مدل هایی که تحت تأثیر این فراخوان قرار می گیرند آورده شده است:

  • هوندا اودیسه: (2018-2023)
  • پاسپورت هوندا: (2019-2023)
  • هوندا خلبان: (2019-2022)

اعلامیه های فراخوان از 24 ژوئیه برای مشتریان آسیب دیده ارسال می شود. برای حل این مشکل، نمایندگی ها یک دسته کابل جدید را در خودروهای فراخوان نصب می کنند. البته این فرآیند کاملا رایگان است.

به خاطر داشته باشید که تمام خودروهای ساخته شده پس از سال 2018 دارای دوربین پشتیبان هستند. این یک فراخوان گسترده است و نمایندگی های هوندا را برای مدتی مشغول خواهد کرد. در صورت امکان، زمانی که اخطار فراخوان خود را دریافت کردید، یک قرار صبح زود تعیین کنید.

منبع: هوندا، NHTSA، AP News





سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *