مایکروسافت

مایکروسافت با هولولنز و پس از آن هولولنز 2 تماماً وارد اکوسیستم واقعیت مختلط شد. بیش از یک سال پس از ورود به‌روزرسانی در رایانه‌های معمولی، هولولنز به‌روزرسانی ویندوز 11 را دریافت می‌کند.

مایکروسافت اعلام کرده است که ویندوز 11 به عنوان یک ارتقاء رایگان برای کاربران هولولنز و مشاغلی که از واحدهای هولولنز استفاده می کنند، عرضه خواهد شد. البته بسیاری از پیشرفت‌هایی که به عنوان بخشی از ارتقاء به این پلتفرم می‌آیند، بر کسب‌وکار متمرکز هستند – پشتیبانی از Teams، حاشیه‌نویسی‌های سه بعدی بهبود یافته و ویژگی‌های امنیتی بهبود یافته وجود دارد.

این شرکت همچنین Dynamics 365 Guides 8.0 را به نمایش گذاشت که دارای ویژگی چشمگیر جوهر واقعیت افزوده است. از قبل می‌توانستیم با هولولنز روی سطوح صاف طراحی کنیم، اما مایکروسافت یک سیستم حاشیه‌نویسی جدید برای طراحی سه بعدی ایجاد کرد.

یک طراحی سه بعدی در بالای یک موتور در هولولنز
مایکروسافت

مایکروسافت در یک پست وبلاگ توضیح می‌دهد: «معرفی ما از انتخاب هوشمند هواپیما و ذخیره‌سازی هواپیما به دستاوردهای قابل‌توجهی در قابلیت اطمینان برای کارشناسان راه دور ما منجر شد. کارشناسان از راه دور اکنون می‌توانند روی سطوح بسیار پیچیده مانند قطعات موتور و اسکلت‌های خودرو طراحی کنند، با اطمینان از اینکه هر جوهری که قرار داده می‌شود همان طور که می‌خواهند ظاهر می‌شود.

مایکروسافت تا حد زیادی در حال حاضر روی هولولنز 3 یا هر نوع هولولنز مصرفی کار نمی کند، و تا زمانی که این کار را انجام دهد، احتمالاً از قبل ویندوز 12 خواهیم داشت. با این وجود، ما دوست داریم شاهد تبدیل شدن هولولنز به یک محصول واقعی باشیم. از برخی نقطه نظرات.

منبع: مایکروسافت (1، 2)






سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *