هوش مصنوعی و محتوا: بررسی‌کنندگان متن چگونه می‌توانند از این ابزارها استفاده کنند؟



مقاله توسط سایت محتوا مارکتینگ

هوش مصنوعی یکی از موضوعات مهم در ماه های اخیر است. با ایجاد و دسترسی به ابزارهایی مانند ChatGPT و Synthesia، تصور می‌شود که روش‌های بازاریابی دیجیتال به طور قابل توجهی تغییر می‌کند، به خصوص نه در کار ویراستاران و بررسی کنندگان متن

با وجود برخی دسته‌ها یا بوته‌ها که قادر به تولید متون به‌طور شگفت‌انگیزی منسجم هستند، به نظر می‌رسد که بسیاری از دو شکل توسط یک انسان ساخته شده‌اند. تا آنجا که این ایده به وجود آمد که این ماشین ها می توانند جایگزین حرفه ای ها شوند. البته، isso نمی تواند طولانی تر از واقعیت باشد. تنها ابزارهایی وجود دارند که می توانند برای بهبود یا تسهیل تولید محتوا استفاده شوند.

همراهی و درک بهتر نقش IA کار نمی کند دو مرورگر متن.

نقش هوش مصنوعی در بررسی محتوا امروز

É fato que به عنوان ابزارهای هوش مصنوعی به فیکار تبدیل شده است. بنابراین، همه نمی دانند که دقیقاً چگونه برای کمک به کار بازاریابی محتوا استفاده می شود. در اینجا برخی از مزایای اصلی آن را بررسی کنید.

اطلاعات را به طور موثر جمع آوری کنید

فرآیند تحقیق نیز می تواند کاملاً زمان بر و پیچیده باشد، به خصوص زمانی که موضوعات مورد نظر شما در منابع مختلف باشد. یافتن سریع اطلاعات مورد نیاز برای بهینه سازی هر استراتژی بازاریابی دیجیتال ضروری است.

البته، AI ها بسیار مفید هستند. با چند سوال ارگانیک، او می‌تواند تمام داده‌های مرجعی را که به دنبال آن هستید جمع‌آوری کند و آنها را به روشی سازمان‌دهی‌شده‌تر نشان دهد – دقیقاً همان چیزی که هنگام بررسی یک محتوا به آن نیاز دارید.

بررسی محتوا با استفاده از هوش مصنوعی

این ابزارها می توانند متحدان خوبی در هنگام ارائه متن قبل از تأیید آن باشند. به خصوص برای محتوای بسیار طولانی، مانند راهنماها و کتاب های الکترونیکی. دستگاه می تواند همه چیز یا محتوا را تجزیه و تحلیل کند و خطاهای واضح تری مانند همخوانی یا اشکال املایی را بیابد و آنها را برجسته کند.

در حال حاضر ابزارهای هوش مصنوعی وجود دارد که به طور خاص برای بررسی محتوا ساخته شده است، هم رایگان و هم پولی. آنها نه تنها در شناسایی اشتباهات املایی، بلکه در تطابق، تجدید نظر در کلمات و ساختار مناسب محتوا نیز کمک می کنند.

البته بازبین باید تغییرات را به تنهایی انجام دهد. هوش مصنوعی می‌تواند چیزی را پیش‌بینی کند که احتمالاً اشتباه است، اما نمی‌تواند تشخیص دهد که کشش «خیلی عجیب» است یا خیر.

بهینه سازی زمان تولید

تمام مزایایی که در اینجا ذکر کردیم اکنون به همان نتیجه منجر می شود: چابکی بیشتر تولید. به عنوان مثال، استفاده از سایتی که به طور خودکار متون را خلاصه می کند.

با همان تلاش و زمان صرف شده توسط یک متخصص، او می تواند محتوای بیشتری را به یکباره بررسی و اصلاح کند. با توجه به اینکه زمان مهمترین و محدودترین منبع است، هر ابزاری که به بهترین استفاده از آن کمک کند ارزشش را دارد.

انسان همچنان در تولید محتوا ضروری است

درست است که محبوبیت ابزارهای هوش مصنوعی باعث ایجاد نگرانی در متخصصان بازاریابی محتوا شده است. بنابراین، حضور انسان برای همه کارهای خلاقانه، برای انجام کارهایی که ماشین توانایی انجام آن را ندارد، هنوز ضروری است.

در اینجا چند نمونه از نقش بازبین متن در این زمینه جدید را بررسی کنید.

فقط انسان ها ایده دارند

اشاره کردیم که چگونه می توان از هوش مصنوعی برای ارتقای خلاقیت و یافتن ایده های جدید استفاده کرد. با این حال، او تنها می تواند بخشی از کار را انجام دهد، ترکیبات کمتر متعارف را پیدا کرده و آنها را به کاربر ارائه دهد.

این به تیم بازاریابی بستگی دارد که این ایده ها را فیلتر کنند، آن هایی را که بیشترین پتانسیل را دارند جدا کرده و در عمل به کار گیرند. استراتژیست ها دستورالعمل ها را جمع آوری می کنند، نویسندگان محتوا ایجاد می کنند و بازبینان تنظیماتی را در زبان، دستور زبان و ساختار انجام می دهند. همانطور که ما طراحی می کنیم، ماشین فقط می تواند قسمت هایی از تاس خود را کنار هم بگذارد و آنها را به روشی منسجم ارائه کند. بالا بردن چیزی ظرفیت انحصاری یک انسان است.

انسانی کردن متن

علیرغم اینکه هوش مصنوعی روز به روز پیشرفته تر و پیشرفته تر می شود، می توانیم تضمین کنیم که هرگز جایگزین انسان نخواهد شد. همیشه محدودیتی برای اینکه هوش مصنوعی انسان چگونه می‌تواند رفتار کند یا چه مواردی را تولید می‌کند، وجود دارد.

یک تام انسانی تر در هر متن بازاریابی دیجیتال ضروری است. این آشنایی است که عموم را جذب می کند و به شما امکان می دهد با سرنخ های بیشتری ارتباط برقرار کنید. چیزی که یک بار دیگر باید با بررسی متن آنلاین توسط یک انسان، ردیابی تجربه حرفه ای و شخصی به مطالب، مشخص شود.

نکته مهم دیگر این است که با استفاده بیشتر از ابزارهای هوش مصنوعی، موتورهای جستجو برای متون کاملا مصنوعی هوشیار هستند. با این حال، اگر یک متن ارگانیک به نظر می رسد توسط یک ماشین نوشته شده باشد، اگر آن لمس اضافی در بازبینی دریافت نشود، این خطر نیز وجود دارد.

ابزارهای جستجو و محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی

سوال دیگری که وقتی صحبت از استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی در تولید محتوا زیاد می شود، تاثیر آن بر سئو است. آیا ممکن است استفاده از محتوای ساخته شده با هوش مصنوعی بیشتر یا کارهای انسانی بیشتر بر عملکرد صفحه شما تأثیر بگذارد؟

طبق یک مطالعه اصالت.AI، isso به عواملی بستگی دارد. با این حال، سایت‌هایی که درصد بیشتری از محتوای انسانی دارند، نسبت به صفحاتی که عمدتاً با محتوای هوش مصنوعی ساخته شده‌اند، عملکرد بهتری دارند. البته، یک محدودیت وجود دارد.

اگر سایتی 75 درصد یا بیشتر از دخالت و تولید انسان در محتوای خود داشته باشد، تفاوت حاشیه ای تر می شود. به همین دلیل، استفاده از این ابزارها در کنار یکدیگر برای بهبود بهره وری می تواند بدون آسیب رساندن به سئوی شما، مزایای ملموسی داشته باشد.

همانطور که می بینید، هوش مصنوعی هنوز نقش مهمی دارد که توسط دو بررسی کننده متن ایفا نمی شود. بیش از هر زمان دیگری، درک این ابزارها و اینکه چگونه روش بازاریابی محتوا را در سال های آینده تغییر می دهند، مهم است – اما همیشه به یاد داشته باشید که آنها جایگزینی برای خلاقیت انسان نیستند.

آیا می خواهید به دنبال کردن روندهای بازاریابی دیجیتال ادامه دهید؟ برای خبرنامه ما ثبت نام کنید و از بازار خود جلوتر بمانید.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *