گوگل هوش مصنوعی مولد را به مجموعه Workspace خود می آورد. با آمدن ابتدا به Gmail و Google Docs، به زودی می‌توانید یک درخواست را وارد کنید تا Google اولین پیش‌نویس را برای شما ایجاد کند.

پرونده های گوگل. اکنون به جای اینکه فقط یک صفحه خالی داشته باشید، یک اعلان خواهید دید – کمکم کن بنویسم. در مثالی که گوگل به اشتراک گذاشته است، می توانید فوراً یک شرح شغل برای یک نماینده فروش منطقه ای ایجاد کنید و سپس یک علامت آبی بزنید. ايجاد كردن دکمه.

در اینجا پیش نمایشی از شکل ظاهری آن آمده است:

Google Docs Write Job Description

ولی. مانند همه چیزهای هوش مصنوعی، می‌خواهید هر آنچه را که Google Docs ارائه می‌دهد بررسی و ویرایش کنید. به همین دلیل است که گوگل خاطرنشان کرد: «هوش مصنوعی جایگزینی برای نبوغ، خلاقیت و هوشمندی افراد واقعی نیست. گاهی اوقات هوش مصنوعی همه چیز را اشتباه می کند.»

جیمیل. گوگل همچنین هوش مصنوعی مولد را به جیمیل می آورد تا به شما در نوشتن و بازنویسی پیش نویس ها کمک کند. گوگل نحوه وارد کردن چند یادداشت را مشخص کرد و سپس رسمی کردن آی تی.

علاوه بر رسمی کردن گزینه، تصویر پیش‌نمایش گوگل شامل پنج ویژگی دیگر مولد هوش مصنوعی بود – دارای جزئیات – بسیط، کوتاه کردن، گلوله زدن، احساس خوش شانسی می کنم (“صدای بازیگوش جدید”) و یک پیش نویس بنویسید.

جیمیل به من کمک کن بنویسم

Vaporware (با نام مستعار، به زودی). این یک گام دیگر در هجوم کند گوگل به سمت هوش مصنوعی است. گوگل فقط این افزودنی های جدید را اعلام کرده است – آنها در واقع هنوز در دسترس نیستند. همانند Bard، گوگل گفت که ویژگی‌های مولد هوش مصنوعی در Workspace فقط برای مجموعه کوچکی از «تست‌کنندگان مورد اعتماد» در دسترس است.

چرا ما اهمیت می دهیم. اگر از Google Workspace استفاده می‌کنید، احتمالاً می‌خواهید این ابزارها را هنگامی که در دسترس قرار می‌گیرند آزمایش کنید تا ببینید واقعاً چقدر ممکن است برای ایجاد محتوا یا ایمیل‌ها مفید و صرفه‌جویی در زمان باشد. هوش مصنوعی در حال حاضر در Gmail و Google Docs ساخته شده است (به این فکر کنید که جملات را برای شما کامل می‌کنید یا می‌توانید خلاصه محتوا را تولید کنید)، و این افزوده‌ها به طور بالقوه می‌توانند به شما در صرفه‌جویی در وقت بیشتر در برخی کارهای روزمره‌تر کمک کنند.

عمیق تر حفاری کنید. می توانید اطلاعیه های گوگل را بخوانید اینجا و اینجا.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *