midjourney for marketing



مقاله توسط سایت محتوا مارکتینگ

همانطور که هر کسی که در عصر دیجیتال زندگی می‌کند و کار می‌کند می‌تواند به شما بگوید، تغییر فقط برای این دوره نیست. این یک تضمین مداوم است، و انفجار فناوری هوش مصنوعی در صحنه بازاریابی، گواه این امر است.

به‌ویژه هوش مصنوعی سازمانی قبلاً نحوه رویکرد بازاریابان به مفاهیم مهمی مانند بازاریابی محتوا، تجزیه و تحلیل داده‌ها، SEO و موارد دیگر را تغییر داده است. اما هوش مصنوعی سازمانی چیست و مهمتر از آن، چگونه می توانید از آن برای به حداکثر رساندن پتانسیل برند خود استفاده کنید؟

در اینجا همه چیزهایی را که باید در مورد نقش نوظهور هوش مصنوعی در تجارت امروز بدانید، از جمله مزایای کلیدی و پیشنهادات برای استفاده از آن در شما مزیت برند

این پست را با وارد کردن ایمیل خود در زیر دانلود کنید

نقش هوش مصنوعی سازمانی در استراتژی بازاریابی

برنامه های کاربردی هوش مصنوعی امروزی مانند ChatGPT، Midjourney و بسیاری دیگر فقط به دلیل توانایی آنها در یادگیری در حد انسانی قابل توجه نیستند. آنها همچنین می توانند به طور باورپذیری با انسان ها تعامل داشته باشند.

اصطلاح “هوش مصنوعی سازمانی” ادغام فناوری هوش مصنوعی با نرم افزار طراحی شده برای کمک به عملکرد کسب و کار و سازماندهی ماندن در سطح بسیار مقیاس پذیر را توصیف می کند.

برخلاف آنچه برخی معتقدند، هوش مصنوعی سازمانی به معنای جایگزینی کارکنان انسانی یا بی ارزش کردن خلاقیت آنها نیست. نقش هوش مصنوعی سازمانی در چشم انداز کسب و کار امروز کمک به انسان ها برای بهره وری بیشتر است با ساده کردن گردش کار، تجزیه و تحلیل داده ها و انجام کارهای مشابه.

درک مزایای هوش مصنوعی سازمانی برای کمپین های محتوا

بر اساس تحقیقات، بازاریابی هوش مصنوعی در حال حاضر به همان اندازه در مسیر قدرت قرار دارد 45 درصد از اقتصاد جهان است تا سال 2030. هر چه بازاریابان محتوای مدرن زودتر یاد بگیرند که چگونه از آن به درستی استفاده کنند، بهتر است.

موارد زیر تنها چند مورد از مزایای کلیدی هوش مصنوعی سازمانی هستند که باید در نظر گرفته شوند:

  • مقرون به صرفه بودن: استفاده از هوش مصنوعی برای خودکارسازی در جایی که منطقی است باعث صرفه جویی در هزینه کسب و کار می شود.
  • بینش های مبتنی بر داده: فناوری هوش مصنوعی می‌تواند به سرعت و با دقت داده‌ها را جمع‌آوری، سازماندهی و تجزیه و تحلیل کند تا به کسب‌وکارها کمک کند تا بینش ارزشمندی در مورد روندهای بازاریابی، رفتار مشتری و موارد دیگر کسب کنند.
  • افزایش بهره وری: برنامه های هوش مصنوعی هنگام انجام کارهای روزمره خسته یا خسته نمی شوند و کمتر در معرض خطا هستند. آنها با انجام این وظایف، خالقان و بازاریابان انسانی را آزاد می‌کنند تا روی کارهایی تمرکز کنند که واقعاً نیاز به لمس انسانی دارند.

پیاده سازی موفقیت آمیز هوش مصنوعی سازمانی در بازاریابی

بنابراین، متخصصان بازاریابی عصر دیجیتال در حال حاضر چگونه با هوش مصنوعی سازمانی کار می کنند و موفق می شوند؟ در اینجا به برخی از رایج ترین و مفیدترین برنامه ها نگاهی می اندازیم.

تولید محتوا

اگرچه برنامه‌های مبتنی بر متن مانند ChatGPT می‌توانند کل قطعات نوشته شده را در چند ثانیه تولید کنند، چنین محتوایی معمولاً بسیار مستعد خطا است و می‌تواند نادرست باشد. همچنین فاقد خلاقیت انسانی است که باعث درخشش محتوای واقعا عالی می شود و در نتیجه می تواند به رتبه بندی SERP آسیب برساند.

با این حال، هوش مصنوعی سازمانی در کارهای مرتبط با محتوا مانند:

  • تحقیق کلمات کلیدی
  • تحلیل داده ها
  • مطرح شدن با موضوعات
  • توسعه خطوط کلی محتوا
طرح کلی محتوای ChatGPT تولید شده از ورودی «یک طرح کلی برای یک پست وبلاگ 500 کلمه ای ایجاد کنید که به عبارت جستجو «ابزارهای ایجاد محتوا» می پردازد. مشخص کنید که هر بخش چند کلمه باید داشته باشد.”

تحلیل مخاطب

الگوریتم های مبتنی بر هوش مصنوعی در حال حاضر نمایش را در مورد رسانه های اجتماعی اجرا می کنند. با این حال، منطقی است که گزینه هایی مانند گوش دادن به رسانه های اجتماعی مبتنی بر هوش مصنوعی به بازاریابان کمک کند تا بینش عمیق تری نسبت به مخاطبان خود پیدا کنند و راه حل های مناسب را پیاده سازی کنند.

اتوماسیون

در حال حاضر، بیشتر بازاریابان ارزش اتوماسیون را در تسهیل گردش کار روان‌تر و آزاد کردن بخشی از زمان ارزشمند خود درک کرده‌اند. هوش مصنوعی سازمانی روشی قابل اعتماد برای خودکارسازی بیشتر جنبه‌های مختلف بازاریابی محتوا با شناسایی بهترین زمان‌ها برای ارسال، سازماندهی بازخورد مخاطبان و موارد دیگر است.

مزایای هوش مصنوعی سازمانی همچنین به تقسیم بندی مخاطبان، مدیریت شهرت، تلاش های جهانی سازی و موارد دیگر گسترش می یابد.

ادغام فناوری هوش مصنوعی در گردش کار تولید محتوا

اگرچه امروزه گزینه‌های بازاریابی محتوای هوش مصنوعی سازمانی قانع‌کننده هستند و پتانسیل‌های زیادی را به روی میز می‌آورند، اما اکثر مردم هنوز نسبتاً تازه وارد این فناوری هستند و بسیاری کاملاً مطمئن نیستند که چگونه می‌توانند بیشترین بهره را از آن ببرند.

در اینجا چند نکته برای ادغام فناوری هوش مصنوعی در گردش کار خود برای به دست آوردن نتایجی که واقعاً دنبال آن هستید، آورده شده است.

حدس و گمان را از خلاصه بردارید

ابزارهای تولید محتوای هوش مصنوعی در تولید محتوای غنی از ارزش واقعی از ابتدا تا انتها عالی نیستند، زیرا این کاری است که فقط یک انسان می تواند به درستی انجام دهد. با این حال، آن‌ها در کمک به مدیران محتوا برای تهیه خلاصه‌ها و خطوط کلی محتوای مؤثر برای نویسندگان انسانی عالی هستند.

کمک به تحقیق کلمات کلیدی مبتنی بر داده دریافت کنید

وجود دارد هزاران از گزینه های مختلف کلمه کلیدی برای انتخاب در هنگام کمپین تولید محتوای خاص. بله، یک انسان می تواند کار عبور از احتمالات و انتخاب دستی برخی از گزینه های قابل اجرا را انجام دهد.

با این حال، هوش مصنوعی سازمانی می‌تواند به سرعت و با دقت از داده‌های فعلی استفاده کند تا به شما کمک کند بهترین کلمات کلیدی را برای مخاطبان خود حذف کنید.

محتوای نهایی را برای اثربخشی تجزیه و تحلیل کنید

فناوری هوش مصنوعی سازمانی می تواند به شما کمک کند مطمئن شوید که محتوای تمام شده شما تمام چیزی است که برای به دست آوردن نتایج به آن نیاز دارید. می تواند متن شما را بررسی کند و به دنبال مشکلات دستور زبان و قالب بگردد. همچنین می تواند به شما در تعیین میزان خوانایی و اصلی بودن آن کمک کند.

کسب درآمد و ارائه تجربیات محتوای با کیفیت بالا با هوش مصنوعی سازمانی

در نهایت، جدیدترین افزوده‌های امروزی به صحنه فناوری هوش مصنوعی بیشتر از آنچه فکر می‌کنید با گزینه‌هایی که به آن‌ها عادت کرده‌اید مشترک است. آنها اینجا نیستند که انسان ها را منسوخ کنند یا شغلشان را حذف کنند.

راه حل های هوش مصنوعی سازمانی به یک دلیل ساده آنچه را که برای ارتقای اصالت و بهره وری انسان به ارتفاعات جدید لازم است، دارند. باعث می شود رویکرد یک شرکت به بازاریابی محتوا مقیاس پذیر و به روش هایی قابل دسترسی است که به روش های قبلی امکان پذیر نبود.

هوش مصنوعی سازمانی این پتانسیل را دارد که با ایجاد انقلابی در استراتژی‌های بازاریابی محتوا درآمد کسب کند. در اینجا نگاهی به راه‌های بیشتری می‌اندازیم که بازاریابان برتر از هوش مصنوعی سازمانی برای انجام این کار استفاده می‌کنند.

  • آنها از فناوری خواستگاری مبتنی بر هوش مصنوعی از طریق پلتفرم های سطح بالایی مانند استفاده می کنند WriterAccess برای یافتن بهترین نویسندگان و تولیدکنندگان محتوا برای پروژه های خود. با محتوای بهتر، شرکت ها می توانند مشتریان بیشتری را جذب و حفظ کنند که منجر به افزایش فروش و درآمدزایی می شود.
  • آنها حدس و گمان را از وظایفی مانند ایجاد طرح کلی و ترکیب مختصر حذف می کنند. این کارایی به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا محتوا را با سرعت و دقت بیشتر تولید کنند و به آنها امکان می‌دهد به مخاطبان بیشتری دست یابند و درآمد بیشتری تولید کنند.
  • آنها تلاش های تولید را با استفاده از هوش مصنوعی برای ایجاد و حفظ برنامه های محتوا، تجزیه و تحلیل داده ها، کشف بینش های غیرعادی در مورد رفتار مصرف کننده و غیره ساده می کنند. با استفاده از توانایی هوش مصنوعی برای پردازش سریع حجم عظیمی از داده ها، شرکت ها می توانند بینش ارزشمندی در مورد ترجیحات، رفتارها و روندهای مخاطبان خود به دست آورند. این دانش امکان ایجاد محتوای هدفمند و استراتژی های بازاریابی شخصی را فراهم می کند که منجر به نرخ تبدیل بالاتر و افزایش درآمد می شود.

فرصت های بی پایانی را که در پیش رو دارید کشف کنید و قدرت تحول آفرین هوش مصنوعی سازمانی را برای کسب و کار خود تجربه کنید. سفر خود را از امروز با یک تعریف و تمجید آغاز کنید آزمایشی دو هفته ای در WriterAccess.

ترکیب کاملی از تخصص انسانی و ابزارهای پیشرفته مبتنی بر هوش مصنوعی را آزاد کنید. این یک هم افزایی بی نظیر است که شرکت شما را به ارتفاعات جدیدی از موفقیت سوق می دهد!

آزمایشی بدون دسترسی



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *