ai for content creation



مقاله توسط سایت محتوا مارکتینگ

بسیاری از نویسندگان انسانی نگران هستند که افراد بسیار زیادی با یک بله قاطع پاسخ دهند. در واقع، انجمن نویسندگان آمریکا در ماه مه 2023 اعتصاب کرد تا صنعت فیلم را مجبور به اضافه کردن بند قراردادی برای محافظت از نویسندگان خود در برابر هوش مصنوعی کند.

بند بسیار جامع است. به هوش مصنوعی اجازه نمی دهد مطالب نوشته شده توسط نویسندگان انسانی را بازنویسی کند. این اجازه نمی دهد محتوای نوشته شده توسط نویسندگان WGA به عنوان منبع AI استفاده شود. علاوه بر این، به مطالعات اجازه نمی دهد از محتوای ایجاد شده توسط نویسندگان WGA برای آموزش هوش مصنوعی استفاده کنند.

بازاریابانبرخلاف بسیاری از نویسندگان، از هوش مصنوعی استقبال می کنند. حدود 33 درصد از بازاریابان از آن برای تولید ایده برای محتوای بازاریابی استفاده می کنند. حدود 28 درصد از بازاریابان از آن برای ایجاد محتوایی مانند پست های وبلاگ، ایمیل ها، بیانیه های مطبوعاتی و محتوای رسانه های اجتماعی استفاده می کنند.

اما آیا این یک عمل اخلاقی است؟

این پست را با وارد کردن ایمیل خود در زیر دانلود کنید

آیا باید از هوش مصنوعی برای تولید محتوا استفاده کرد؟

استفاده از هوش مصنوعی برای تولید محتوا مزایا و معایبی دارد. بازاریابان باید هر دو طرف را به دقت در نظر بگیرند تا تصمیمی آگاهانه بگیرند.

جوانب مثبت

استفاده از ابزار هوش مصنوعی سریعتر از ایجاد محتوا به تنهایی است. علاوه بر این، داشتن یک رایانه برای تولید محتوا ارزان‌تر از استخدام یک نویسنده محتوای انسانی است.

هوش مصنوعی در برخی تنظیمات می تواند محتوای خوبی ایجاد کند. حتی می تواند از سبک نوشتن شما درس بگیرد و آن را تقلید کند. بسیاری از مردم نمی توانند تفاوت بین محتوای شما و محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی را تشخیص دهند.

گوگل گفته است که محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی را مسدود نمی کند. این خبر خوبی برای کسانی است که نگران این هستند که استفاده از هوش مصنوعی برای تولید محتوا باعث کاهش رتبه موتور جستجوی آنها شود.

معایب

در همان زمان، گوگل بار دیگر به کاربران هشدار داده است که موتور جستجوی آن محتوای بی کیفیت و نادرست را تحمل نخواهد کرد. محتوا باید مفید، مفید و اصلی باشد تا رتبه خوبی داشته باشد. محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی به چند دلیل با این لایحه مطابقت ندارد.

اول اینکه هوش مصنوعی عواطف انسانی ندارد. نمی تواند با نقاط درد مشتری همدلی کند. نمی داند چگونه با افراد ارتباط برقرار کند. بنابراین، محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی برای بسیاری از مشتریان بالقوه جذاب نخواهد بود.

هوش مصنوعی نیز همیشه دقیق نیست. اطلاعات خود را از الگوریتم ها به دست می آورد. این بدان معناست که می تواند محتوای نادرست، گمراه کننده، توهین آمیز فرهنگی و/یا مغرضانه تولید کند.

علاوه بر این، بسیاری از تولیدکنندگان محتوای هوش مصنوعی از کلمات و عباراتی استفاده می کنند که غیرطبیعی به نظر می رسند. این محتوای نامنسجم می تواند با کاهش اعتماد به برند، به کسب و کار شما بیشتر آسیب برساند تا سود. نتیجه نهایی یک نرخ پرش بالا و رتبه پایین تر موتور جستجو خواهد بود.

تولید محتوای هوش مصنوعی مشکلات قانونی و اخلاقی را نیز به همراه دارد. ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی محتوای خود را از برنامه نویسی خود دریافت می کنند. محتوای مورد استفاده در برنامه نویسی از اینترنت می آید.

اگر محتوا خوب باشد، احتمال دارد که دارای حق چاپ باشد. یک نویسنده انسانی می‌تواند علیه شرکتی که از محتوای سرقت ادبی استفاده می‌کند، اقدام قانونی کند، حتی اگر شرکت سهوا این کار را انجام داده باشد.

نویسندگان و بازاریابان چگونه باید از هوش مصنوعی استفاده کنند؟

هوش مصنوعی، مانند اینترنت، ابزاری عالی برای کمک به بازاریابان و نویسندگان در دستیابی به اهداف خود است. با این حال، نمی تواند همه کارها را به تنهایی انجام دهد. به کنترل و هدایت انسانی نیاز دارد تا آنطور که باید کار کند.

چگونه بازاریابان می توانند از هوش مصنوعی استفاده کنند

هوش مصنوعی می تواند وب سایت را سریعتر و موثرتر از یک انسان تجزیه و تحلیل کند. این یک ابزار عالی برای کشف شکاف های محتوا است. رفع این شکاف ها می تواند اعتماد به کسب و کار شما را افزایش دهد و فروش را افزایش دهد.

هوش مصنوعی همچنین می تواند به شما در شناسایی و دستیابی به مخاطبان هدف کمک کند. این می‌تواند محتوای موجود را شخصی‌سازی کند، و آن را به گونه‌ای تغییر دهد که برای انتخاب جمعیت‌شناسی جذاب باشد. همچنین می تواند توصیه های محتوای سفارشی را به کاربران نشان دهد تا آنها را در سایت خود نگه دارند.

هوش مصنوعی می‌تواند سئوی شما را با کمک به شناسایی کلمات کلیدی مرتبط برای استفاده در تولید محتوا و تبلیغات PPC بهبود بخشد. همچنین می تواند به شما کمک کند تا بهترین تولیدکنندگان محتوا را برای هر پروژه ای پیدا کنید. حتی می‌تواند محتوا را بررسی کند تا مطمئن شود با استفاده از ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی ایجاد نشده است.

چگونه نویسندگان می توانند از هوش مصنوعی استفاده کنند

نویسندگان هوش مصنوعی و انسان معمولاً به عنوان رقبای مستقیم دیده می شوند. با این حال، این مورد نیست. هوش مصنوعی می تواند به نویسندگان محتوای انسانی کمک کند تا نوشتار خود را بهبود بخشند و محتوای عالی را سریعتر از آنچه در غیر این صورت ممکن بود ایجاد کنند.

هوش مصنوعی می تواند به نویسنده کمک کند تا در مورد ایده های محتوا تحقیق کند. این می تواند گزینه های سرفصل عالی را ارائه دهد. به سرعت آمارها را به دست می‌آورد و نویسنده را قادر می‌سازد تا بدون صرف ساعت‌های طولانی برای تحقیق، محتوای جالب و دقیق ایجاد کند.

هوش مصنوعی همچنین می‌تواند به یافتن تصاویر و ویدیوهایی که می‌توانند در محتوای نوشتاری جاسازی شوند کمک کند. محتوای نوشتاری با تصاویر می تواند تا 94٪ بازدید بیشتری نسبت به محتوای بدون تصاویر داشته باشد.

بهترین نویسندگان هوش مصنوعی و انسانی

هوش مصنوعی ابزاری عالی برای بهبود کیفیت محتوای نوشتاری است. بازاریابان و نویسندگان به طور یکسان باید در استفاده از آن به طور کامل از پتانسیل خود احساس راحتی کنند. ابزارهای زیادی برای انتخاب وجود دارد که امتحان کردن تعدادی از آنها و یافتن ابزاری که برای شخص شما بهتر است را آسان می کند.

در عین حال، هوش مصنوعی هرگز نباید به طور کامل جای یک بازاریاب یا نویسنده انسانی را بگیرد. بازاریابان باید اطلاعات تولید شده توسط هوش مصنوعی را به دقت تجزیه و تحلیل کنند تا مطمئن شوند که دقیق و بی طرفانه هستند. نویسندگان انسانی باید از متن تولید شده توسط هوش مصنوعی برای تولید ایده های محتوا استفاده کنند، اما از محتوای عمده فروشی استفاده نکنند.

WriterAccess بهترین های هر دو جهان را ارائه می دهد. این سایت دسترسی به هزاران سازنده محتوای انسانی با تجربه و تایید شده را ارائه می دهد. هر تولیدکننده محتوا متعهد به ایجاد محتوای منحصر به فرد در حد توان خود است.

در عین حال، WriterAccess از ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی برای اتصال بازاریابان به نویسنده ای استفاده می کند که بهترین گزینه برای یک پروژه است. صدای برند، صنعت، موضوع، تخصص و عوامل دیگر را در نظر می گیرد. سپس پیشنهادات فوری را برای کمک به بازاریابان ارائه می‌کند تا بدون تأخیر بی‌مورد تخصص خلاقانه پیدا کنند.

آیا نیاز دارید که تولید محتوا را بدون افت کیفیت افزایش دهید؟ آیا به دنبال محتوای جذاب و منحصر به فرد هستید که سئو، ترافیک سایت، فروش و وفاداری به برند را افزایش دهد؟

اگر چنین است، هوش مصنوعی به تنهایی به شما کمک نمی کند تا به همه این اهداف برسید. با این حال، WriterAccess می تواند. ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی یا ویژگی‌های ما را بررسی کنید دوره آزمایشی 14 روزه رایگان برای کشف اینکه چرا بازاریابان از همه صنایع از پلت فرم ما برای تقویت کمپین های بازاریابی خود استفاده می کنند.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *