تصویری ثابت از ویدیوی تبلیغاتی نتفلیکس
تصویری ثابت از ویدیوی تبلیغاتی نتفلیکس “چهارشنبه”. نتفلیکس

برای ترویج چهار شنبه، راه اندازی مجدد از خانواده آدامزنتفلیکس نسخه انیماترونیک Thing—دست حساس را سفارش داد. این دست انیماترونیک در یک ویدیوی تبلیغاتی عجیب ظاهر شد، جایی که در اطراف نیویورک چرخید و شادی و ترس را پخش کرد. و اکنون، Props to History نگاهی از پشت صحنه به خلق آن دارد.

انیماترونیک Thing نسبتاً پیچیده است. می تواند روی انگشتانش راه برود، به پهلو خم شود و مچ دستش را بچرخاند تا به مردم نگاه کند. این دستگاه از راه دور کنترل می شود، به نوعی مانند یک ماشین RC وحشتناک، و حاوی چندین نوع سیلیکون برای تقلید از ظاهر گوشت انسان است. (جالب اینجاست که انگشتان از یک سیلیکون متراکم برای کاهش سایش و پارگی استفاده می کنند.)

اما عقربه انیماترونیک در داخل طراحی نشده است. در عوض، نتفلیکس با Raptor House Effects (RHFX) تماس گرفت و ربات را سفارش داد. ویدیوی بالا، توسط Props to History، شامل مصاحبه ای با جسی ولز از RHFX است که چندین نمونه اولیه برای Thing animatronic را نشان می دهد و نحوه کار آن را توضیح می دهد.

برای روشن بودن، نتفلیکس از انیماترونیک Thing در خود استفاده نمی کند چهار شنبه سلسله. این به سادگی از بازیگری استفاده می کند که بدن او به صورت دیجیتالی از صحنه ها حذف می شود. من مطمئن نیستم که چرا نتفلیکس فقط برای یک ویدیوی تبلیغاتی یک انیمیشن را سفارش داده است، اما این ویدیو خنده دار است، بنابراین من شکایت نمی کنم.

جدید چهار شنبه سری هم اکنون در دسترس است نتفلیکس. همانطور که از عنوان پیداست، به جای کل خانواده آدامز، حول محور چهارشنبه آدامز متمرکز است (اگرچه آنها در این نمایش کمی از صفحه نمایش استفاده می کنند).

منبع: Props to History via Make Magazine





سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *