technical writing



مقاله توسط سایت محتوا مارکتینگ

بازاریابی محتوا جزء ضروری بازاریابی موفق است. در حقیقت، 70 درصد از مشاغل B2B برنامه ریزی برای افزایش بودجه بازاریابی خود در سال آینده برای تولید محتوای بیشتر از قبل.

به ویژه کسب و کارهای B2B می توانند از مزایای تخصصی بهره مند شوند نگارش فنی.

نگارش فنی یک نوع خاص و پیچیده از نوشتن محتوا است که به شرکت ها کمک می کند تجارت، محصولات و خدمات خود را به طور ماهرانه برای مشتریان بالقوه توضیح دهند. با این حال، همه کسب‌وکارها نمی‌دانند که چرا باید روی این نوع نویسنده تخصصی سرمایه‌گذاری کرد.

بدون یک نویسنده فنی حرفه ای، برقراری ارتباط با مخاطبان و توضیح ارزش خود می تواند دشوار باشد.

این پست را با وارد کردن ایمیل خود در زیر دانلود کنید

نگارش فنی چیست؟

نگارش فنی الف است نوع نوشتن محتوا که ایده های پیچیده را برای مخاطبان عادی ساده می کند. یک نویسنده فنی موضوعی پیچیده و سطح بالا را انتخاب می کند و آن را به زبانی روزمره که برای اکثر خوانندگان سطح ابتدایی قابل درک است، رونویسی می کند.

این به شرکت‌ها و تیم‌ها اجازه می‌دهد تا اطلاعات پیچیده‌ای را به مخاطبانی که در غیر این صورت آن را ارزشمند می‌دانستند، اما برای درک آن بدون ترجمه مشکل دارند، ارسال کنند.

به عنوان مثال، اگر کسب و کار شما در صنعت پزشکی یا مراقبت های بهداشتی فعالیت می کند، اغلب با اصطلاحات و مفاهیم پیچیده پزشکی سر و کار دارید. با این حال، بیماران عادی هنوز باید بدانند که این مفاهیم در شرایطی که به کار می روند چه معنایی دارند.

یک نویسنده فنی می‌تواند یک اصطلاح پزشکی پیچیده را بپذیرد و آن را به زبانی ساده توضیح دهد و آن را برای اکثر خوانندگان قابل دسترس‌تر کند.

زمینه های محبوبی که از نوشتن فنی استفاده می کنند

صنایع و زمینه های زیادی وجود دارد که نوشتن فنی بخش مهمی از ارتباط با مشتریان است. برخی از محبوب ترین دوره ها عبارتند از:

  • مهندسی
  • تولید
  • بیوتکنولوژی
  • بهداشت و درمان و پزشکی
  • هوافضا
  • کالاهای مصرفی
  • علم شیمی
  • رباتیک
  • نرم افزار کامپیوتر
  • دارایی، مالیه، سرمایه گذاری

چرا یک نویسنده فنی حرفه ای استخدام کنید؟

استخدام یک نویسنده فنی حرفه ای می تواند کمک بزرگی به مشاغلی باشد که در زمینه های فنی فعالیت می کنند. در حالی که بسیاری از افرادی که در تیم شما کار می کنند در صنعت شما متخصص هستند، احتمالاً در نوشتن فنی متخصص نیستند.

هنگامی که آنها سعی می کنند محتوای نوشتاری ایجاد کنند، ممکن است برای یافتن راه هایی برای برقراری ارتباط موضوعات پیچیده با مخاطبانی که مجموعه دانش یکسانی ندارند، تلاش کنند.

با کمک یک نویسنده فنی آزاد، می توانید محتوای مورد نیاز خود را از یک حرفه ای دریافت کنید که می داند چگونه خوب بنویسد و تجارت شما چیست. در اینجا چند مورد از مهمترین دلایل برای استخدام یک متخصص وجود دارد.

1. آنها زمان برای نوشتن دارند

تیم شما احتمالاً مشغول مجموعه وسیعی از وظایف مهم است. وقت گذاشتن برای نشستن و نوشتن ساعت ها برای اکثر تیم ها امکان پذیر نیست، به خصوص تیم هایی که در صنایع فنی کار می کنند.

یک نویسنده فنی تمام وقت خود را به تولید محتوا اختصاص می دهد و با کارها و پروژه هایی که بر نوشتن اولویت دارند حواسش پرت نمی شود. این به شما این امکان را می‌دهد تا برنامه‌ای برای محتوایی ایجاد کنید که با انجام کارهای دیگر کنار گذاشته نشود.

2. آنها از مجموعه مهارت های تخصصی استفاده می کنند

یک نویسنده فنی دارای مجموعه مهارت های بسیار تخصصی است. همه نویسندگان نمی توانند موضوعات پیچیده و دشواری را که کسب و کار شما با آنها سروکار دارد بپذیرند و آنها را به محتوای عالی تبدیل کنند.

هنگامی که یک نویسنده فنی را پیدا کردید که در صنعت شما تجربه دارد، مهم است که آنها را در اطراف خود نگه دارید تا بتوانید برای تولید محتوا به مهارت های منحصر به فرد آنها تکیه کنید. به همین دلیل است که پیدا کردن یک متخصص برای حفظ رشد کسب و کار شما بسیار مهم است.

3. آنها بهترین شیوه های محتوا را درک می کنند

در حالی که تیم داخلی شما از درون و بیرون کسب و کار شما را درک می کند، آنها چیز زیادی در مورد نوشتن محتوا نمی دانند. یک نویسنده فنی بهترین شیوه ها را برای محتوا می داند و نویسنده قوی ای است.

آن‌ها می‌دانند چگونه ساختار جمله بسازند، پاراگراف‌ها را از نظر گرامری درست کنند و محتوایی بنویسند که خوانده شود. این مهارت های ارتباطی و نوشتاری اغلب در تیم های تجاری وجود ندارد.

4. آنها در مورد کانال های دیجیتال می دانند

محتوای عالی فقط درباره یک موضوع جالب نیست. برای اینکه خوانندگان محتوای شما را کشف کنند، باید آن را در بین کانال های مناسب توزیع کنید. یک نویسنده فنی بهترین شیوه های سئو و کانال های بازاریابی و توزیع ایده آل برای صنعت شما را می شناسد.

بخشی از مجموعه مهارت های آنها کمک به کشف محتوای شما و نمایش دادن به افراد مناسب است. به طور خاص، فریلنسرها با کانال‌هایی که برای صنایع مختلف کار می‌کنند و اینکه چه سرفصل‌ها، تصاویر و ساختارهایی برای بازدید بیشتر محتوای شما توسط افراد ممکن بهتر است آشنا هستند.

5. آنها می توانند خود را از جزئیات حذف کنند

وقتی هر روز با چیزی درگیر هستید، دور کردن خود از آن و به دست آوردن دیدگاهی تازه می تواند سخت باشد.

یک نویسنده تکنیکی قادر است به موضوعات پیچیده از منظر غیرمتخصص نگاه کند. سپس آنها می توانند آن موضوع را در نظر بگیرند و آن را به آنچه که فردی که در زمینه شما متخصص نیست باید بداند تقسیم کنند.

این دیدگاه تازه می تواند به شما کمک کند تا به طور واضح با مشتریان و خوانندگان بالقوه ارتباط برقرار کنید.

6. آنها از اهداف بازاریابی شما حمایت می کنند

یک نویسنده فنی مستقل، توسعه دهنده تیم بازاریابی شما است. آنها برای حمایت و تکمیل اهداف شما کار می کنند و مهارت هایی برای حمایت از شما دارند.

یک نویسنده فنی مستقل همچنین می داند که چگونه پروژه های شما را مدیریت کند و بازخورد ارائه دهد. هنگامی که یک رابطه کاری قوی با یک فریلنسر دارید، آنها می توانند سال ها بدون نیاز به منابع یک کارمند تمام وقت و داخلی، بخشی از تیم شما شوند.

نتیجه

استخدام یک نویسنده فنی می تواند راه درازی در دسترسی بیشتر به کسب و کار شما داشته باشد. داشتن شخصی که بتواند موضوعات پیچیده را به زبان ساده ترجمه کند، به شما کمک می کند محتوای ارزشمندی برای مخاطبان بیشتری ایجاد کنید.

یک نویسنده فنی مستقل می تواند فشار بر منابع درون تیم شما را کاهش دهد.

در WriterAccess، ما می توانیم در تولید محتوای فنی به شما کمک کنیم. مجموعه نویسندگان فنی با استعداد ما در هر صنعت، از جمله صنعت شما، کارشناسانی دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و شروع به یافتن نویسنده فنی مورد نیاز تیم خود، برای یک دوره آزمایشی 14 روزه به WriterAccess مراجعه کنید از خدمات ما



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *