گوگل در حال آزمایش آیکون‌ها و برچسب‌های نشان آبی روی تبلیغات جستجوی خاص برای تبلیغ‌کنندگانی است که توسط Google Ads تأیید شده‌اند. برچسب آبی دارای یک دایره آبی با برجستگی ها و یک علامت چک در داخل آن است. این بخشی از برنامه راستی‌آزمایی آگهی‌دهنده گوگل است و به نظر می‌رسد که این شرکت اکنون در حال آزمایش استفاده از علامت‌های آبی کوچک برای تبلیغ‌کنندگان تأیید شده است.

در طبیعت مشاهده شد. خوشحال بهروانی اولین بار این نشان را در توییتر مشاهده کرد.

چرا ما اهمیت می دهیم. نشان‌های تأیید اعتبار می‌توانند اعتبار و اعتماد برند را نزد مشتریان بالقوه افزایش دهند. وقتی کاربران نشان آبی را می بینند، می دانند که تبلیغ کننده توسط گوگل تأیید شده است، به این معنی که تبلیغ کننده شرایط خاصی را برای تبلیغات در پلتفرم برآورده کرده است. این می تواند به کاربران کمک کند تا در کلیک کردن بر روی آگهی و احتمال خرید یا انجام یک اقدام دلخواه دیگر، اطمینان بیشتری داشته باشند.

به‌علاوه، نشان آبی می‌تواند به آگهی کمک کند تا از سایر تبلیغاتی که نشان ندارند متمایز شود و به طور بالقوه منجر به نرخ کلیک و تبدیل بالاتری شود.


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

نیکول فارلی

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *