نحوه پاک کردن کش توییتر


برای کمک به صرفه جویی در فضا و امکان اجرای بهینه برنامه توییتر، پاک کردن متناوب کش توییتر مهم است.

مانند سایر برنامه های اجتماعی روی تلفن یا رایانه شما، توییتر هنگام خواندن پست ها و تماشای ویدیوها در توییتر، حافظه پنهان زیادی از محتوا را جمع آوری می کند. در حالی که این کار خواندن محتوای قدیمی را در حالت آفلاین آسان می کند، اما فضا را اشغال می کند و می تواند باعث شود برنامه توییتر به درستی کار نکند.

پاک کردن متناوب کش توییتر برای صرفه جویی در فضای گوشی و کمک به اجرای کارآمد برنامه در تلفن اندرویدی شما بسیار مهم است.

پاک کردن منظم کش توییتر باعث می شود برنامه به طور موثر کار کند و فضای گوشی شما را ذخیره کند. اگر مطمئن نیستید که چگونه کش توییتر خود را پاک کنید، این راهنما را دنبال کنید.

نحوه پاک کردن کش توییتر در اندروید

هر بار که در توییتر اسکرول می کنید، حافظه پنهان برنامه پر می شود. به همین دلیل، مهم است که حافظه پنهان را به طور منظم برای کارایی برنامه و پاک کردن فضای گوشی خود پاک کنید.

برای پاک کردن کش توییتر در تلفن اندرویدی خود:

  1. روی آن ضربه طولانی بزنید توییتر نماد برنامه در صفحه اصلی و انتخاب کنید اطلاعات برنامه.کش توییتر را پاک کنید
  2. در صفحه اطلاعات برنامه، روی ضربه بزنید ذخیره سازی و حافظه پنهان از منوکش توییتر را پاک کنید
  3. اکنون، روی ضربه بزنید پاک کردن حافظه پنهان آیکون.کش توییتر را پاک کنید
  4. نماد خاکستری خواهد شد و حافظه پنهان در لیست زیر تنظیم خواهد شد 0.کش توییتر را پاک کنید

نحوه استفاده از Data Saver در توییتر در آیفون

قبلاً می‌توانستید کش توییتر آیفون را مستقیماً در برنامه پاک کنید. می توانید به تنظیمات و حریم خصوصی > عمومی > مصرف داده بروید. با این حال، همانطور که برنامه توسعه یافته است، دیگر نمی توانید از این مراحل برای پاک کردن فایل های کش توییتر در آیفون خود استفاده کنید.

حداقل هنوز می توانید کش توییتر را با استفاده از اندروید با روش پاک کردن کش اندروید پاک کنید. با این حال، می‌توانید ویژگی ذخیره‌سازی داده را فعال کنید، بنابراین تلفن شما از داده‌های شبکه کمتری استفاده می‌کند.

برای استفاده از Data Saver برای توییتر در آیفون:

  1. راه اندازی کنید توییتر برنامه در آیفون شماکش توییتر را پاک کنید
  2. روی خود ضربه بزنید نماد نمایه در گوشه سمت چپ بالای صفحه نمایش.کش توییتر را پاک کنید
  3. وقتی منو ظاهر شد، روی ضربه بزنید تنظیمات و پشتیبانی گزینه ای برای گسترش آن
  4. روی ضربه بزنید تنظیمات و حریم خصوصی گزینه.
  5. جستجو برای استفاده از داده ها در قسمت جستجو در بالای صفحه نمایش.
  6. بررسی کنید استفاده از داده ها گزینه و تیک بزنید ذخیره کننده داده کادر از لیست گزینه هاکش توییتر را پاک کنید

در حالی که دیگر نمی‌توانید کش توییتر را در آیفون خود پاک کنید، فعال کردن قابلیت ذخیره داده مهم است. این به صرفه جویی در فضا در تلفن شما کمک می کند و به برنامه توییتر اجازه می دهد تا عملکرد مطلوبی داشته باشد.

همچنین مهم است که توجه داشته باشید که می توانید ویژگی ذخیره اطلاعات را در دسکتاپ خود فعال کنید. برای انجام این کار، توییتر را در یک مرورگر راه اندازی کنید و انتخاب کنید بیشتر > تنظیمات و پشتیبانی < تنظیمات و حریم خصوصی.

انتخاب کنید استفاده از داده ها و بررسی کنید ذخیره کننده داده گزینه.

کسب اطلاعات بیشتر از توییتر

اگر نیاز به پاک کردن فایل‌های کش توییتر روی گوشی اندرویدی خود دارید، این فرآیند ساده است. با این حال، واقعاً در آیفون شما امکان پذیر نیست. با این حال، می‌توانید از گزینه صرفه‌جویی در مصرف داده در آیفون خود برای کاهش بار شبکه و صرفه‌جویی در فضا استفاده کنید.

البته، توییتر چیزهای بیشتری به جز پاک کردن کش وجود دارد، ممکن است شما نیز علاقه مند باشید که حساب توییتر خود را خصوصی کنید. اگر در شبکه اجتماعی تازه کار هستید، راهنمای ما را برای استفاده از توییتر برای اطلاعات بیشتر بررسی کنید. یا اگر یک حساب خصوصی کافی نیست، می توانید حساب توییتر خود را برای همیشه حذف کنید و زمان و عقل خود را هدر ندهید.

از سوی دیگر، اگر کاربر سنگین توییتر هستید، به نحوه دانلود تاریخچه توییتر خود علاقه مند خواهید شد. دیگر کارهای جالبی که می توانید در توییتر انجام دهید، قطع کردن کلمات کلیدی، کاربران و هشتگ ها است. یکی دیگر از کارهای جالبی که می توانید انجام دهید ارسال عکس های زنده از GIF های متحرک آیفون است.

علاوه بر این، شما می خواهید حساب توییتر خود را ایمن نگه دارید. بنابراین، مطمئن شوید که یاد می‌گیرید چگونه 2FA را در توییتر برای امنیت بیشتر حساب خود فعال کنید. در واقع، ما توصیه می کنیم 2FA را در تمام سایت هایی که این امکان را دارند فعال کنید.



سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *