How to redact text in WordPress


آیا می خواهید متن را در وب سایت وردپرس خود ویرایش کنید؟

ویرایش می تواند راهی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات با بازدیدکنندگان خود بدون آسیب رساندن به حریم خصوصی افراد باشد. حتی می توانید از آن به عنوان یک دیوار پرداخت غیرمعمول یا یک بازی استفاده کنید که در آن بازدیدکنندگان را برای پر کردن کلمات گمشده به چالش می کشد.

در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید متن را در وردپرس ویرایش کنید.

چرا ویرایش متن در وردپرس?

ویرایش جایی است که شما متن را با سیاه کردن قسمت‌های حساس آن ویرایش می‌کنید. این روشی است برای به اشتراک گذاری اطلاعات و اسناد با عموم مردم و در عین حال محرمانه نگه داشتن اطلاعات حساس و محرمانه.

ویرایش می تواند به شما کمک کند نمونه های دنیای واقعی را بدون نقض خط مشی رازداری خود به اشتراک بگذارید. به عنوان مثال، اگر به بازدیدکنندگان نشان می‌دهید که چگونه یک CV عالی بنویسند، ممکن است بخواهید چند نمونه از رزومه‌های واقعی را که دریافت کرده‌اید، اضافه کنید. می توانید از ویرایش برای مسدود کردن نام، آدرس و سایر اطلاعات شخصی هر متقاضی استفاده کنید.

وقتی متن را ویرایش می کنید، آن محتوا همچنان در داشبورد وردپرس شما وجود دارد. این بدان معنی است که شما به راحتی می توانید ویرایش را در هر نقطه حذف کنید.

ویرایش همچنین می تواند روشی چشم نواز برای پیش نمایش نوع محتوایی باشد که بازدیدکنندگان هنگام ثبت نام در سایت عضویت وردپرس شما می توانند انتظار داشته باشند. سپس بازدیدکنندگان می توانند برای حذف ویرایش و لذت بردن از نسخه کامل و بدون سانسور، عضویت خریداری کنند.

همانطور که گفته شد، بیایید ببینیم چگونه می توانید به راحتی متن را در وب سایت وردپرس خود ویرایش کنید.

نحوه ویرایش متن در وردپرس

ساده ترین راه برای ویرایش متن در وردپرس، استفاده از Eyes Only است. این افزونه هر متن ویرایش شده را با یک بلوک سیاه جایگزین می کند.

نمونه ای از متن ویرایش شده در وب سایت وردپرس

اگر بازدیدکننده بلوک را هایلایت کند، کلمه REDACTED را به سادگی با حروف سفید می بیند.

در تصویر زیر می‌توانید نمونه‌ای از نحوه ظاهر آن را مشاهده کنید.

نمونه ای از متن ویرایش شده

گزینه دیگر این است که به طور خودکار هر کلمه یا عبارتی را با یک جایگزین انتخاب شده توسط شما جایگزین کنید. برای مثال، اگر نمی توانید از نام مشتری در وب سایت کسب و کار کوچک خود استفاده کنید، ممکن است اطلاعات را با کلمه مبهم تری مانند «مشتری» جایگزین کنید.

ابتدا باید افزونه را نصب و فعال کنید. اگر به کمک نیاز دارید، لطفاً راهنمای ما در مورد نحوه نصب افزونه وردپرس را ببینید.

پس از فعال سازی، می توانید هر متنی را با ویرایش HTML در ویرایشگر کد وردپرس ویرایش کنید. برای شروع، به سادگی صفحه یا پست را باز کنید.

سپس، روی نماد نقطه‌دار در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید و روی «ویرایشگر کد» کلیک کنید.

ویرایشگر کد وردپرس

بعد، قطعه متنی را که می‌خواهید ویرایش کنید، پیدا کنید. در ابتدای متن، تگ زیر را تایپ کنید:

در انتهای متن ویرایش شده، تایپ کنید:

در تصویر زیر، “دریافت کننده” را ویرایش می کنیم.

ویرایشگر کد وردپرس

برای ویرایش متن بیشتر، فقط همان فرآیندی را که در بالا توضیح داده شد دنبال کنید.

اگر می‌خواهید در هر زمانی به ویرایشگر پیش‌فرض بلوک متن ساده برگردید، به سادگی روی «خروج از ویرایشگر کد» کلیک کنید.

خروج از ویرایشگر کد وردپرس

پس از افزودن برچسب به تمام متنی که می خواهید ویرایش کنید، می توانید ادامه دهید و صفحه را منتشر یا به روز کنید.

فقط توجه داشته باشید که وقتی وارد حساب وردپرس خود شده اید، متن ویرایش شده به نظر نمی رسد. برای بررسی اینکه متن ویرایش شده است، یا باید از حساب خود خارج شوید یا از صفحه در یک برگه ناشناس در مرورگر وب خود بازدید کنید.

گزینه دیگر جایگزینی خودکار کلمات خاص با کلمات جایگزین است. این در صورتی مفید است که کلمه ای وجود داشته باشد که هرگز نمی خواهید در سایت خود نشان دهید، مانند نام یک تامین کننده یا مشتری محرمانه.

با پیکربندی افزونه برای ویرایش خودکار یک کلمه، می توانید مطمئن شوید که اطلاعات هرگز در وب سایت شما نمایش داده نمی شود. این گردش کار خودکار همچنین می تواند در زمان و کار سخت شما صرفه جویی کند.

از آنجایی که هر کلمه ویرایش شده را با یک کلمه جایگزین جایگزین می‌کند، این روش همچنین می‌تواند صفحات شما را برای خواندن آسان‌تر و دیدنی‌تر کند، به ویژه در مقایسه با صفحه‌ای که محتوای سیاه‌شده زیادی دارد.

برای ویرایش خودکار یک کلمه یا عبارت، به ادامه مطلب بروید تنظیمات » فقط چشم. سپس، ادامه دهید و روی دکمه «افزودن جدید» کلیک کنید.

ایجاد یک قانون ویرایش در وردپرس

در فیلد جدید «متن»، به سادگی متنی را که می‌خواهید به‌طور خودکار ویرایش کنید تایپ کنید. فقط توجه داشته باشید که جایگزینی متن به حروف بزرگ و کوچک حساس است.

در قسمت «جایگزینی»، متنی را که می‌خواهید نشان دهید به جای متن ویرایش شده تایپ کنید.

در تصویر زیر، “جین اسمیت” را با “مشتری ما” جایگزین می کنیم.

افزونه وردپرس The Eyes Only ویرایش

سپس می توانید ادامه دهید و روی دکمه “افزودن” کلیک کنید.

اگر می خواهید به طور خودکار کلمات یا عبارات بیشتری را جایگزین کنید، به سادگی فرآیند توضیح داده شده در بالا را تکرار کنید.

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، جایگزینی متن به حروف بزرگ و کوچک حساس است. اگر می خواهید کلمه ای را بدون توجه به حروف بزرگ ویرایش کنید، باید دو قانون جایگزین متن جداگانه ایجاد کنید.

یکی از این قوانین باید جایگزین نسخه با حروف بزرگ و دیگری جایگزین نسخه بدون حروف بزرگ شود، همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید.

ویرایش متن حساس به حروف کوچک و بزرگ

وقتی از قوانین ویرایشی که ایجاد کرده اید راضی هستید، روی دکمه ذخیره تغییرات در پایین صفحه کلیک کنید.

این افزونه اکنون سایت شما را اسکن می کند و به طور خودکار موارد مشابهی را که پیدا می کند جایگزین می کند.

در برخی مواقع ممکن است دیگر نخواهید کلمه یا عبارت خاصی را پنهان کنید. در این مورد، می توانید به سادگی قانون ویرایش را حذف کنید. این به طور خودکار پوشش را حذف می کند و کلمات اصلی را در سراسر وبلاگ وردپرس شما نشان می دهد.

برای حذف یک قانون ویرایش، به سادگی به تنظیمات » فقط چشم.

سپس، کافی است ماوس را روی قاعده ای که می خواهید حذف کنید، نگه دارید و هنگامی که پیوند “حذف” ظاهر شد، روی آن کلیک کنید.

تنظیمات ویرایش خودکار

باید تأیید کنید که می‌خواهید این قانون را حذف کنید.

اگر هنوز می‌خواهید ادامه دهید، روی «بله» کلیک کنید.

چگونه یک قانون redact متن را حذف کنیم

در نهایت، زمان آن رسیده است که روی دکمه «ذخیره تغییرات» در پایین کلیک کنید. اکنون اگر به صفحه یا پستی که کلمه اصلی را دارد مراجعه کنید، خواهید دید که افزونه دیگر متن را ویرایش نمی کند.

امیدواریم این مقاله به شما در یادگیری نحوه ویرایش متن در وردپرس کمک کرده باشد. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای امنیتی نهایی وردپرس ما و بهترین نرم افزار چت زنده را بررسی کنید.

اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفاً در کانال یوتیوب ما برای آموزش های ویدیویی وردپرس مشترک شوید. شما همچنین می توانید ما را در توییتر و فیس بوک





سایت محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *