آیا می خواهید تصاویر برجسته در وردپرس را به صورت انبوه ویرایش کنید؟

افزودن، تغییر و حذف تصاویر برجسته از پست ها و صفحات وردپرس شما آسان است. با این حال، تغییر تصاویر برجسته برای چندین صفحه می تواند زمان و تلاش زیادی را ببرد.

در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید با ویرایش انبوه تصاویر برجسته در وردپرس در زمان خود صرفه جویی کنید.

نحوه ویرایش انبوه تصاویر برجسته در وردپرس

چرا ممکن است نیاز به ویرایش انبوه تصاویر ویژه در وردپرس داشته باشید؟

تصاویر ویژه که به عنوان ریز عکسها نیز شناخته می شوند، بخش مهمی از بسیاری از وب سایت ها هستند.

تقریباً تمام تم های مدرن وردپرس با پشتیبانی داخلی از تصاویر برجسته ارائه می شوند و آنها را در مناطق مختلف وب سایت وردپرس شما از جمله آرشیو وبلاگ شما نمایش می دهند.

به عنوان بخش مهمی از وبلاگ یا وب سایت وردپرس خود، باید مطمئن شوید که تصاویر برجسته شما خوب به نظر می رسند و نشان دهنده برند شما هستند.

با در نظر گرفتن این موضوع، در برخی مواقع ممکن است نیاز به ویرایش انبوه تصاویر برجسته خود در وردپرس داشته باشید. به عنوان مثال، ممکن است یک تم جدید وردپرس نصب کنید و تصمیم بگیرید که تصاویر ویژه جدیدی طراحی کنید که تم جدید شما را بهتر تحسین کنند.

شما می توانید تصویر ویژه را برای یک صفحه یا پست در ویرایشگر استاندارد وردپرس تغییر دهید. با این حال، تغییر تصویر ویژه برای تعداد زیادی از صفحات و پست های مختلف می تواند خسته کننده و وقت گیر باشد.

با در نظر گرفتن این موضوع، بیایید ببینیم که چگونه می توانید تصاویر ویژه در وردپرس را به صورت انبوه ویرایش کنید.

نحوه ویرایش انبوه تصاویر ویژه در وردپرس

ساده ترین راه برای ویرایش انبوه تصاویر ویژه در وردپرس استفاده از افزونه Quick Featured Images است.

این افزونه تغییر تک تک تصاویر برجسته را در وب سایت شما آسان می کند. همچنین دارای فیلترهای دقیق است که به شما امکان می دهد تصاویر برجسته را برای دسته ها، برچسب ها، انواع پست ها و موارد دیگر تغییر دهید.

قبل از شروع استفاده از افزونه Quick Featured Images، فقط توجه داشته باشید که این افزونه به شما اجازه نمی دهد ویرایش های انبوه خود را لغو کنید. اگر تصاویر برجسته خود را تغییر دهید و از نتایج ناراضی باشید، می تواند باعث ایجاد مشکل شود.

با در نظر گرفتن این موضوع، بهتر است قبل از استفاده از این افزونه از وب سایت وردپرس خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. اگر در حال حاضر راه حل پشتیبان گیری ندارید، پس چندین پلاگین پشتیبان گیری وردپرس عالی وجود دارد که به شما امکان می دهد به طور خودکار از وب سایت خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

پس از ایجاد یک نسخه پشتیبان، باید افزونه Quick Featured Images را نصب و فعال کنید. اگر به کمک نیاز دارید، لطفاً راهنمای ما در مورد نحوه نصب افزونه وردپرس را ببینید.

پس از فعال سازی، به تصاویر ویژه » نمای کلی در منوی سمت چپ در این صفحه، روی پیوند زیر کلیک کنید: «تصاویر ویژه پست‌های موجود را تنظیم، جایگزین و حذف کنید».

نحوه ویرایش انبوه تصاویر برجسته در وردپرس

این صفحه نمایش به شما امکان می دهد تصاویر برجسته خود را به چند روش مختلف ویرایش انبوه کنید.

اولین گزینه شما دکمه رادیویی “تصویر انتخاب شده را به عنوان یک تصویر ویژه جدید تنظیم کنید” است.

این تنظیم همه پست‌ها و صفحاتی را که در حال حاضر تصویر ویژه ندارند، پیدا می‌کند. سپس می توانید یک تصویر ویژه جدید انتخاب کنید و آن را در همه این صفحات و پست ها اعمال کنید.

ویرایش انبوه تصاویر ویژه وردپرس

گزینه دیگر “تصویر انتخاب شده جایگزین تصاویر برجسته” است. می توانید از این برای جایگزینی هر تصویر برجسته موجود با یک تصویر جدید استفاده کنید.

مرحله بعدی “حذف تصویر انتخاب شده به عنوان تصویر برجسته” است. این به شما امکان می دهد یک تصویر خاص را انتخاب کنید و سپس آن تصویر برجسته را در هر کجا که در وب سایت شما ظاهر می شود حذف کنید. این برای حذف یک تصویر برجسته قدیمی، مانند هر تصویری که دارای لوگوی قدیمی سایت شما باشد، عالی است.

پس از انتخاب یکی از این دکمه های رادیویی، بر روی دکمه انتخاب تصویر کلیک کنید.

انتخاب یک اقدام ویرایش انبوه برای تصاویر ویژه وردپرس شما

اکنون می توانید تصویری را که می خواهید در ویرایش انبوه استفاده کنید انتخاب کنید. می توانید یک تصویر را از کتابخانه رسانه وردپرس خود انتخاب کنید یا یک فایل جدید آپلود کنید.

پس از انجام این کار، به پایین صفحه بروید و روی دکمه «بعدی» کلیک کنید.

ویرایش انبوه تصاویر برجسته در وردپرس

در این صفحه، می‌توانید نحوه انجام ویرایش انبوه وردپرس را پیکربندی کنید.

گزینه هایی که مشاهده می کنید ممکن است بسته به اینکه در حال اضافه کردن، تغییر یا حذف یک تصویر برجسته هستید متفاوت باشد. برای مثال، اگر دکمه رادیویی «تنظیم تصویر انتخاب‌شده به‌عنوان تصویر ویژه جدید» را انتخاب کرده باشید، می‌توانید انتخاب کنید که آیا همه تصاویر برجسته موجود را لغو کنید یا آنها را نادیده بگیرید.

نادیده گرفتن تصاویر برجسته در وردپرس

برای انتخاب پست‌هایی که تغییرات انبوه شما اعمال می‌شود، به بخش «افزودن فیلتر» بروید.

به‌طور پیش‌فرض، Quick Featured Images ویرایش انبوه خود را در همه صفحات و پست‌ها، در همه دسته‌ها و برچسب‌های سایت شما اعمال می‌کند.

اگر نمی خواهید هر صفحه و پست را انبوه ویرایش کنید، می توانید فیلتر ایجاد کنید. این فیلترها به شما امکان می دهند تصاویر ویژه ای را که دارای معیارهای خاصی هستند را ویرایش کنید.

ایجاد فیلتری برای ویرایش انبوه تصاویر برجسته در وردپرس

می توانید بیش از یک کادر را علامت بزنید. برای مثال، اگر می‌خواهید پست‌هایی را که دارای برچسب خاصی هستند ویرایش کنید، می‌توانید کادرهای «فیلتر نوع پست» و «فیلتر برچسب» را علامت بزنید.

پس از علامت زدن یک یا چند کادر، ادامه دهید و روی دکمه «بعدی» کلیک کنید.

اکنون تنظیماتی را مشاهده خواهید کرد که می توانید از آنها برای ایجاد فیلتر استفاده کنید. برای مثال، اگر کادر «فیلتر نوع پست» را علامت زده باشید، می‌توانید بین کادر «پست‌ها» یا «صفحات» یکی را انتخاب کنید.

افزونه Quick Featured Images وردپرس

اگر کادر «فیلتر دسته» یا «فیلتر برچسب» را علامت زده باشید، به منوی کشویی دسترسی خواهید داشت.

می‌توانید این منوی کرکره‌ای را باز کنید و سپس دسته یا برچسبی را که می‌خواهید ویرایش انبوه را در آن انجام دهید، انتخاب کنید.

ویرایش انبوه تصاویر ویژه وردپرس با استفاده از فیلترها

وقتی از نحوه تنظیم فیلتر خود راضی هستید، به پایین صفحه بروید.

سپس می توانید ادامه دهید و روی دکمه «پیش نمایش فیلترینگ» کلیک کنید.

افزونه Quick Featured Images اکنون پیش نمایشی از تمام صفحات و پست هایی که تحت تأثیر ویرایش انبوه قرار می گیرند را نشان می دهد.

پیش نمایش یک اقدام ویرایش انبوه

اگر از پیش‌نمایش راضی هستید، می‌توانید ادامه دهید و روی دکمه «اعمال» کلیک کنید.

Quick Featured Images اکنون تمامی تصاویر ویژه مرتبط را در وب سایت وردپرس شما ویرایش انبوه می کند.

چگونه چندین تصویر را به صورت تصادفی به عنوان تصاویر ویژه تنظیم کنیم

هنگامی که تصاویر ویژه را در وردپرس به صورت انبوه ویرایش می کنید، گاهی اوقات می توانید از همان تصویر ویژه برای تعداد زیادی پست مختلف استفاده کنید. این تصاویر تکراری می توانند وب سایت شما را خسته کننده و تکراری کنند.

با در نظر گرفتن این موضوع، ممکن است بخواهید تصاویر برجسته خود را به صورت تصادفی تنظیم کنید. می توانید از افزونه Quick Featured Images برای انتخاب تصاویر مختلف از کتابخانه رسانه وردپرس خود استفاده کنید. این افزونه سپس این تصاویر برجسته را به صورت تصادفی به صفحات و پست های شما اضافه می کند.

به این ترتیب، می توانید تصاویر خود را بدون ایجاد تعداد زیادی از تصاویر تکراری ویرایش کنید.

برای تنظیم تصاویر برجسته خود به صورت تصادفی، به تصاویر ویژه » نمای کلی و دوباره بر روی ‘Bulk set, جایگزینی و حذف تصاویر برجسته برای پست های موجود’ کلیک کنید.

هنگامی که اینجا هستید، روی “تنظیم چند تصویر به صورت تصادفی به عنوان تصاویر برجسته” کلیک کنید.

سپس می‌توانید روی دکمه «انتخاب تصاویر» کلیک کنید تا کتابخانه رسانه وردپرس باز شود.

جایگزینی تصاویر ویژه وردپرس به صورت تصادفی

در اینجا، کلید Shift را نگه دارید و سپس روی تمام تصاویری که می خواهید به طور تصادفی به عنوان تصاویر برجسته خود استفاده کنید، کلیک کنید.

پس از انجام این کار، روی دکمه “انتخاب تصاویر” کلیک کنید. سپس به پایین صفحه بروید و روی «بعدی» کلیک کنید.

جایگزینی انبوه چندین تصویر برجسته در وردپرس

به طور پیش فرض، Quick Featured Images این تصاویر را به صورت تصادفی در تمام صفحات و پست های وردپرس شما اعمال می کند.

آیا فقط می خواهید از این تصاویر برای انواع محتوا، دسته ها یا برچسب های خاصی استفاده کنید؟ سپس می توانید با دنبال کردن همان فرآیندی که در بالا توضیح داده شد، یک فیلتر ایجاد کنید.

پس از افزودن فیلتر، Quick Featured Images پیش نمایشی از تمام صفحات و پست هایی که قصد به روز رسانی آنها را دارد نشان می دهد. می توانید تصویر کوچک را بررسی کنید تا ببینید افزونه کدام تصویر را به طور تصادفی به هر صفحه یا پست اختصاص داده است.

جایگزینی وردپرس دارای تصاویر به صورت تصادفی است

اگر از پیش نمایش راضی هستید، ادامه دهید و روی «اعمال» کلیک کنید. Quick Featured Images اکنون تصاویر جدید را به صفحات و پست های شما اضافه می کند.

نحوه حذف انبوه تصاویر ویژه در وردپرس

گاهی اوقات ممکن است ترجیح دهید از تصاویر برجسته در وب سایت خود استفاده نکنید. به عنوان مثال، ممکن است در حال تلاش برای افزایش سرعت عملکرد وردپرس خود باشید، یا ممکن است از تمی استفاده کنید که به سادگی با تصاویر برجسته به نظر نمی رسد.

می توانید از تصاویر ویژه سریع استفاده کنید تا به راحتی تمام تصاویر برجسته را از صفحات و پست های خود حذف کنید.

همچنین می‌توانید از فیلترها برای حذف تصاویر برجسته از صفحات، پست‌ها یا محتوای دارای برچسب یا دسته‌بندی خاص استفاده کنید.

برای حذف انبوه تصاویر برجسته در وردپرس، کافی است روی دکمه رادیویی «حذف تمام تصاویر برجسته بدون فایل‌های تصویری موجود» کلیک کنید. سپس می توانید ادامه دهید و روی “بعدی” کلیک کنید.

حذف تصاویر برجسته از وردپرس به صورت انبوه

اکنون می‌توانید با دنبال کردن دستورالعمل‌های بالا، فیلترها را اعمال کنید.

پس از ایجاد یک یا چند فیلتر، ادامه دهید و روی دکمه «بعدی» کلیک کنید.

ساخت ویژگی ویرایشگر انبوه در وردپرس

مثل همیشه، این افزونه پیش نمایشی از تمام صفحات و پست هایی که به عنوان بخشی از این ویرایش انبوه تغییر می دهد را نشان می دهد. از آنجایی که شما در حال حذف تصویر برجسته هستید، به جای یک پیش نمایش تصویر کوچک، “تصویر تنظیم نشده” را در ستون “تصویر ویژه آینده” نشان می دهد.

اگر از ادامه دادن و حذف تصویر برجسته برای این صفحات و پست‌ها خوشحال هستید، فقط روی دکمه «اعمال» کلیک کنید.

اعمال ویرایش انبوه بر روی تصویر برجسته خود در وردپرس

امیدواریم این مقاله به شما در یادگیری نحوه ویرایش انبوه تصاویر ویژه در وردپرس کمک کرده باشد. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما در مورد بهترین افزونه های وردپرس اینستاگرام و نحوه ایجاد گردش کار خودکار در وردپرس برای صرفه جویی در زمان را ببینید.

اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفاً در کانال یوتیوب ما برای آموزش های ویدیویی وردپرس مشترک شوید. شما همچنین می توانید ما را در توییتر و فیس بوک

پست نحوه ویرایش انبوه تصاویر ویژه در وردپرس اولین بار در WPBeginner ظاهر شد.





سایت محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *