نحوه نوشتن محتوا با استفاده از AI Content Generator در وردپرس

آیا می خواهید از هوش مصنوعی (هوش مصنوعی) برای نوشتن محتوا در وردپرس استفاده کنید؟ ابزارهای هوش مصنوعی مانند ChatGPT و GPT3 می توانند محتوای کاملاً تحقیق شده را به زبان طبیعی تولید کنند. بسیاری از کاربران می خواهند آن را بررسی کنند تا ببینند آیا می تواند در نوشتن  و تولید محتوا کمک کند یا خیر.

در این مقاله، در مورد نحوه نوشتن محتوا با استفاده از هوش مصنوعی مانند ChatGPT و GPT3 در وردپرس و همچنین مزایا و معایب آن صحبت خواهیم کرد.

حتما وارد شوید: کانال تلگرام چت جی پی تی فارسی

ChatGPT و GPT3 AI چیست؟

ChatGPT چت جی پی تی یک برنامه کامپیوتری است که از هوش مصنوعی برای انجام مکالمات در یک محیط تعاملی شبیه ربات چت استفاده می کند.

GPT3 (Generative Pre-trained Transformer 3) یک برنامه کامپیوتری مبتنی بر هوش مصنوعی مشابه است که به گونه‌ای طراحی شده است که عمومی‌تر و گسترده‌تر از ChatGPT باشد.

هر دو برنامه از نوعی یادگیری ماشینی به نام پردازش زبان طبیعی استفاده می کنند که به آنها اجازه می دهد ورودی های کاربر را درک کنند و به آنها پاسخ دهند.

به عبارت ساده‌تر، آن‌ها با مرور حجم وسیعی از اطلاعات در دسترس عموم یاد می‌گیرند، بنابراین می‌توانند به سؤالات شما به شیوه‌ای سنجیده پاسخ دهند.

می توانید از وب سایت OpenAI دیدن کنید و هر دو ابزار را به صورت رایگان امتحان کنید. در زیر چند نمونه از کارهایی که می تواند انجام دهد آورده شده است.

نحوه نوشتن محتوا با استفاده از AI Content Generator در وردپرس

مثال 1:

می توانید جزئیات بیشتری را در اعلان خود ارائه دهید تا پاسخ را مطابق با پارامترهای داده شده تنظیم کنید.

به عنوان مثال، در اینجا از آن خواستیم تا در سطح خواندن کلاس ششم، با استفاده از کلمات ساده و حفظ پاسخ بین 600-800 کلمه، مقاله ای درباره سیاهچاله ها بنویسد.

اینگونه پاسخ داد.

مثال 2:

ChatGPT همچنین علاوه بر خدمات سئو سایت می تواند کد، شعر، موسیقی بنویسد، معادلات ریاضی و غیره را توضیح دهد.

آیا ChatGPT و GPT3 AI برای نوشتن محتوا کافی هستند؟

ChatGPT و GPT3 در ارائه پاسخ های دقیق که بسیار خوب نوشته شده اند واقعا خوب هستند. این امر بسیاری از کاربران را به این باور می رساند که می توان از آن برای نوشتن محتوا برای وب سایت هایشان استفاده کرد یا به عنوان یک ابزار وبلاگ نویسی خودکار استفاده کرد.

با این حال، قبل از اینکه آن را در وب سایت واقعی خود آزمایش کنید، موارد زیر چند نکته است که باید به آنها توجه داشته باشید.

1. دقت اطلاعات

اطلاعات ارائه شده توسط ChatGPT ممکن است قدیمی یا حتی گاهی نادرست باشد. بسیار مهم است که تمام اطلاعات موجود در مقاله را دوباره بررسی کنید.

2. هیچ رویداد اخیر در نظر گرفته نمی شود

ChatGPT تا سال 2021 بر روی منابع آموزش دیده است، بنابراین دانش محدودی از رویدادهای پس از آن دارد. ممکن است به زودی این مشکل برطرف شود، اما اگر محتوایی که می‌خواهید تولید کنید به زمان حساس است، این را در نظر داشته باشید.

3. نظرات قوی نمی دهد

ChatGPT آموزش دیده است که بی طرف و بی طرف باشد. برخلاف یک نویسنده انسانی، فاقد خلاقیت لازم برای استدلال برای یک عقیده خاص، پرشور بودن و ترجیحات است.

آیا هوش مصنوعی ChatGPT می تواند برای سئو خوب باشد؟

ChatGPT AI می تواند محتوا را در قالب وب پسند تولید کند. با این حال، به طور خاص از بهترین شیوه های سئو پیروی نمی کند.

محققان در گوگل سال ها برای شناسایی محتوای تولید شده توسط ابزارهای هوش مصنوعی کار کرده اند. در گذشته آنها را به دلیل بی کیفیت بودن جریمه می کردند.

ما احساس می کنیم که ابزارهای هوش مصنوعی مانند GPT3 را می توان به عنوان دستیار نوشتن به جای نویسنده کامل استفاده کرد.

به عنوان مثال، از هوش مصنوعی GPT می توان برای ایجاد یک طرح کلی مقاله، جمع آوری اطلاعات و انتخاب برخی از نکات کلیدی تحقیقاتی استفاده کرد.

پس از آن، یک نویسنده انسانی می‌تواند روی آن کار کند تا آن را جامع‌تر، آرا، واقعی‌تر و سئوسازتر کند.

همانطور که گفته شد، بیایید نگاهی به نحوه استفاده از ChatGPT AI برای ایجاد محتوا در وردپرس بیندازیم.

استفاده از هوش مصنوعی ChatGPT برای نوشتن محتوا در وردپرس

ابتدا باید افزونه GPT3 AI Content Writer را نصب و فعال کنید. برای جزئیات بیشتر، راهنمای گام به گام ما در مورد نحوه نصب افزونه وردپرس را ببینید.

پس از فعال‌سازی، باید روی منوی GPT3 AI Content Generator از نوار کناری مدیریت کلیک کنید تا صفحه تنظیمات افزونه را مشاهده کنید.

از اینجا، باید یک کلید API ارائه دهید. می توانید با ایجاد یک حساب کاربری رایگان در وب سایت OpenAI یکی را دریافت کنید.

پس از کپی و چسباندن کلید API خود، فراموش نکنید که روی دکمه ذخیره کلیک کنید تا تنظیمات افزونه شما ذخیره شود.

سایر گزینه‌های پیش‌فرض برای اکثر کاربران کار می‌کنند، اما در صورت نیاز می‌توانید آنها را بررسی و تغییر دهید.

به عنوان مثال، ممکن است بخواهید اندازه تصویر تولید شده توسط هوش مصنوعی را تغییر دهید یا اگر می خواهید تصاویر هوش مصنوعی توسط خودتان تولید کنید یا تصاویر دیگری اضافه کنید، آن را خالی بگذارید.

اکنون آماده شروع تولید محتوای هوش مصنوعی هستید.

به سادگی یک پست یا صفحه جدید ایجاد کنید و تنظیمات GPT 3 Content Generator را در زیر ویرایشگر متن خواهید دید.

ابتدا باید زبانی را برای مقاله خود انتخاب کنید.

در حال حاضر، این افزونه از زبان های انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، پرتغالی، روسی، ژاپنی، کره ای، چینی، هلندی، اندونزیایی، ترکی، لهستانی، اوکراینی، عربی، رومانیایی، یونانی، چکی، بلغاری، سوئدی و مجارستانی پشتیبانی می کند.

در زیر آن می توانید عنوانی برای مقاله خود در نظر بگیرید. نسخه Pro این افزونه همچنین به شما امکان می دهد کلمات کلیدی را اضافه یا حذف کنید.

پس از آن، می‌توانید تعداد عنوان‌هایی را که می‌خواهید در مقاله خود وارد کنید و از کدام تگ عنوان استفاده کنید، تعیین کنید.

در مرحله بعد، می توانید سبک و لحن نوشتاری را برای مقاله خود انتخاب کنید. برای مثال، می‌توانید یک سبک نوشتاری آموزنده با لحن نوشتاری معمولی انتخاب کنید.

در زیر آن، می توانید یک متن لنگر اضافه کنید و یک پیوند تنظیم کنید. با این حال، توصیه می کنیم هنگام ویرایش مقاله، پیوندهای داخلی را به صورت دستی وارد کنید.

این افزونه همچنین به شما امکان می‌دهد تا یک فراخوان را اضافه کنید و موقعیتی را که می‌خواهید آن را نمایش دهید انتخاب کنید.

در نهایت بر روی دکمه Generate کلیک کنید تا تولید محتوا شروع شود.

سپس این افزونه شروع به تولید محتوا با استفاده از هوش مصنوعی می کند.

بسته به تنظیمات شما و موضوع مقاله شما ممکن است کمی طول بکشد. پس از اتمام، متن تولید شده را در کادر مشاهده خواهید کرد.

از اینجا به سادگی می توانید روی دکمه Save Draft کلیک کنید. سپس این افزونه متن را در ویرایشگر وردپرس که در بلوک کلاسیک پیچیده شده است بارگیری می کند.

این به شما امکان می دهد متن را با استفاده از ویرایشگر بلوک ویرایش کنید. می توانید متن داخل بلوک کلاسیک را به بلوک های معمولی تبدیل کنید و ویرایش را شروع کنید.

نکاتی در مورد ویرایش محتوای تولید شده با هوش مصنوعی

تولید کننده محتوای GPT3 AI یک مقاله جامع می نویسد که جنبه های مختلف موضوعی را که به عنوان عنوان مقاله انتخاب می کنید پوشش می دهد.

با این حال، از کامل بودن فاصله زیادی دارد.

موتورهای جستجو به راحتی می توانند آن را به عنوان محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی شناسایی کنند و ممکن است جریمه شوند و رتبه جستجوی خود را از دست بدهند.

توصیه می کنیم فقط از محتوای GPT3 AI برای تحقیق و طرح های سریع استفاده کنید. هنگامی که یک طرح کلی داشتید، می توانید آن را به طور کامل بررسی، بررسی و ویرایش کنید تا مقاله را بیشتر گسترش دهید.

در زیر چند کار وجود دارد که می توانید برای منحصر به فرد کردن مقاله و با صدای خودتان انجام دهید:

1. تمام اطلاعات را برای دقت بررسی کنید

بسته به موضوع شما، GPT3 ممکن است اشتباهاتی را مرتکب شود و گاهی اوقات ممکن است اطلاعاتی نادرست داشته باشد.

2. تصاویر خود را ایجاد و استفاده کنید

GPT3 AI Content Generator می تواند با استفاده از هوش مصنوعی تصاویر تولید کند. با این حال، برای بیشتر موضوعات، این تصاویر خیلی خوب به نظر نمی رسند. در اینجا یک تصویر نمونه است که برای ما ایجاد کرده است.

همانطور که معمولاً برای هر مقاله ای که می نویسید، تصاویری برای پست های وبلاگ ایجاد کنید.

3. در صورت نیاز پیوندهای داخلی و خارجی اضافه کنید

GPT3 AI نمی داند که کدام مقاله در وب سایت شما مربوط به موضوع است و نمی تواند به طور خودکار لینک های داخلی ایجاد کند.

شما باید پیوندهای داخلی و خارجی را به صورت دستی اضافه کنید تا زمینه بیشتری را فراهم کنید و مقاله خود را کاربرپسندتر کنید.

4. از جدول محتوا، سؤالات متداول و فهرست ها استفاده کنید

GPT3 یک تولید کننده متن است و برای بهتر کردن تجربه خواندن به قالب بندی توجهی ندارد.

شما باید به صورت دستی فهرست مطالب، فهرست ها و پرسش های متداول مورد نیاز را اضافه کنید تا محتوای شما کاربرپسندتر شود.

5. مقاله را با تخصص و دانش خود شخصی سازی کنید

با افزایش محبوبیت محتوای هوش مصنوعی، افزودن صدای، تخصص و تجربیات خود برای نویسندگان حیاتی تر می شود. این متمایز کننده نقش مهمی در تعیین محتوای معتبر در مقابل غیر معتبر خواهد داشت.

مهم است که مقاله را با تجربه خود شخصی کنید و آن را منسجم تر کنید، بنابراین کاربر متمرکز است.

6. محتوا را برای سئو بهینه کنید

به طور پیش فرض، GPT3 متنی برای خواندن آسان تولید می کند. با این حال، این متن دقیقاً برای سئو داخلی صفحه بهینه نشده است.

شما باید محتوای خود را با All in One SEO برای وردپرس بهینه کنید. این بهترین ابزار سئو وردپرس در بازار است.

این به شما امکان می دهد به راحتی محتوای خود را برای SEO بررسی کنید، عنوان و توضیحات SEO، تصاویر رسانه های اجتماعی و نشانه گذاری طرحواره را اضافه کنید.

برای جزئیات بیشتر، به آموزش ما در مورد نحوه بهینه سازی یک پست وبلاگ برای سئو مراجعه کنید.

نظرات نهایی در مورد محتوای هوش مصنوعی در وردپرس

این تازه شروع کار است و ابزارهای بسیار دیگری نیز در ماه ها و سال های آینده به بازار خواهند آمد.

اگر نمی‌خواهید از افزونه محتوای هوش مصنوعی برای وردپرس استفاده کنید، می‌توانید مستقیماً به وب‌سایت ChatGPT بروید و دستورات را در آنجا بنویسید تا خودتان این فناوری را تجربه کنید.

امیدواریم این مقاله به شما در یادگیری نحوه نوشتن محتوا با هوش مصنوعی با استفاده از هوش مصنوعی در وردپرس کمک کرده باشد. همچنین ممکن است بخواهید انتخاب ما از مفیدترین افزونه های وردپرس را ببینید یا کتاب راهنمای سئوی کامل وردپرس ما را برای افزایش ترافیک در وب سایت خود مشاهده کنید.

برای دریافت خدمات سئو – تولید محتوا – طراحی سایت با وردپرس با 09019787748 تماس بگیرید.

سایت محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *