Display popular posts by day week month and all time in WordPress

آیا می خواهید محبوب ترین پست های خود را بر اساس روز، هفته، ماه یا حتی تمام وقت در وردپرس نمایش دهید؟

پست‌های محبوب به بازدیدکنندگان شما اجازه می‌دهد تا به سرعت محتوای برتر شما را کشف کنند، که به شما کمک می‌کند تعامل کاربر، بازدید از صفحه و تبدیل‌ها را افزایش دهید.

در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه پست های محبوب را بر اساس روز، هفته، ماه و تمام وقت در وردپرس نمایش دهید.

چرا پست های محبوب را در وردپرس نمایش دهیم؟

هنگامی که یک وبلاگ وردپرس راه اندازی می کنید یا طراحی سایت وردپرس انجام می دهید، محتوای زیادی ندارید، که به شما امکان می دهد پست های انتخاب شده را در یک ویجت نوار کناری به صورت دستی نمایش دهید.

با این حال، همانطور که وب سایت شما رشد می کند، متوجه خواهید شد که مقالات قدیمی در وب سایت شما در معرض دید زیادی قرار نمی گیرند. با نمایش محتوای برتر خود، به کاربران جدید این امکان را می دهید که به سرعت بهترین مقالات را در وب سایت شما کشف کنند. این باعث افزایش تعامل کاربران در وب سایت شما و افزایش بازدید از صفحه شما می شود.

اکنون مشکل این است که اگر شما مقالات پرطرفدار همیشه خود را نشان می‌دهید، مجموعه بسیار محدودی از مقالات مکرر در معرض دید قرار می‌گیرند. می‌توانید با نمایش پست‌های محبوب بر اساس روز، هفته یا ماه، آن را متنوع کنید.

بیایید نگاهی به نحوه نمایش آسان پست های محبوب در وردپرس بر اساس روز، هفته، ماه یا همه زمان ها بیندازیم.

پست های محبوب را به صورت روز، هفته و ماه در وردپرس اضافه کنید

بهترین راه برای نمایش پست های محبوب در وردپرس استفاده از MonsterInsights است. این بهترین افزونه Analytics برای وردپرس است و به شما کمک می کند Google Analytics را بدون ویرایش کد راه اندازی کنید.

برای این آموزش، ما از نسخه MonsterInsights Pro استفاده می کنیم زیرا به شما امکان می دهد پست های برتر گوگل آنالیتیکس را به طور خودکار نشان دهید.

همچنین یک نسخه MonsterInsights Lite وجود دارد که رایگان است و همچنین شامل ویژگی Popular Posts است، اما به GA متصل نمی شود.

ابتدا باید افزونه MonsterInsights را نصب و فعال کنید. اگر به کمک نیاز دارید، لطفاً راهنمای ما در مورد نحوه نصب افزونه وردپرس را ببینید.

پس از فعال سازی، به سمت صفحه خوش آمدگویی MonsterInsights هدایت می شوید. ادامه دهید و روی دکمه “راه اندازی جادوگر” کلیک کنید.

پس از آن، می‌توانید دستورالعمل‌های روی صفحه را برای پیکربندی Google Analytics دنبال کنید. برای جزئیات بیشتر، لطفاً راهنمای ما در مورد نحوه نصب Google Analytics در وردپرس را ببینید.

با MonsterInsights، می‌توانید ویژگی Google Analytics 4 را نیز راه‌اندازی کنید. این نسخه جدید Analytics است. نسخه قبلی Universal Analytics در ۱ ژوئیه ۲۰۲۳ غروب می‌کند و پس از این تاریخ نمی‌توانید داده‌های وب‌سایت را ردیابی کنید. به همین دلیل اکنون بهترین زمان برای تغییر به Google Analytics 4 و محافظت از داده های خود است.

اکنون که گوگل آنالیتیکس را به وب سایت خود اضافه کرده اید، مرحله بعدی این است که به آن بروید بینش » پست های محبوب از داشبورد وردپرس شما.

MonsterInsights به شما امکان می دهد مقالات برتر خود را در محتوا، در نوار کناری به عنوان یک ویجت نشان دهید و اگر فروشگاه آنلاین دارید، محصولات محبوب را به نمایش بگذارید.

برای این آموزش، از “پست های محبوب درون خطی” استفاده می کنیم و مقالات برجسته را در محتوای سایر پست های وبلاگ نشان می دهیم.

این افزونه دارای تم های از پیش ساخته شده است و می توانید پیش نمایشی از نحوه نمایش پست های محبوب خود در وب سایت را مشاهده کنید.

پس از انتخاب تم، به سادگی به پایین بروید تا گزینه های سفارشی سازی بیشتری را ببینید. به عنوان مثال، می‌توانید رنگ و اندازه عنوان را تغییر دهید، رنگ برچسب و پس‌زمینه را ویرایش کنید و موارد دیگر.

نمایش پست های پرطرفدار بر اساس روز، هفته، ماه و همه زمان ها در وردپرس

در مرحله بعد، باید انتخاب کنید که این افزونه چگونه پست های محبوب شما را تعیین می کند. بیایید ببینیم چگونه می‌توانید پست‌ها را بر اساس روز، هفته، ماه و همه زمان‌ها نشان دهید.

نمایش پست های محبوب بر اساس روز، هفته و همه زمان ها

در MonsterInsights، می‌توانید به صورت دستی انتخاب کنید که کدام پست‌ها در ویجت Popular Posts ظاهر شوند.

این برای نمایش محتوای برتر از یک روز یا هفته خاص مفید است. به علاوه، شما همچنین می توانید بهترین مقالات تاریخ خود را در هر نقطه از وب سایت خود نشان دهید.

به سادگی گزینه “Curated” را در قسمت مرتب سازی بر اساس انتخاب کنید و سپس مقالاتی را که می خواهید به آنها اختصاص دهید را انتخاب کنید.

اینها می توانند محتوای همیشه سبز، اعلان یا اخبار هفتگی، موضوعات پرطرفدار از یک روز خاص و موارد دیگر باشند.

فقط شروع به تایپ نام پست هایی کنید که می خواهید اضافه کنید، و سپس آنها را انتخاب کنید تا نام آنها در فیلد ظاهر شود. برای نمایش مداوم پست های برتر خود در تمام زمان ها، کافی است آنها را انتخاب کنید و تا زمانی که “Curated” انتخاب شده باشد، به عنوان پست های محبوب ظاهر می شوند.

با این حال، اگر می‌خواهید پست‌های محبوب را در روز یا هفته نمایش دهید، باید به صورت دستی برخی از این پست‌های انتخاب‌شده را تغییر دهید تا برای مخاطبان شما تازه بمانند.

به عنوان مثال، اگر محصولات مختلف WooCommerce را به صورت هفتگی ارائه می‌کنید، باید انتخاب کنید که کدام پست‌ها هر هفته در قسمت «Curated» فهرست شوند.

نمایش پست های محبوب بر اساس ماه و همه زمان ها

در MonsterInsights، گزینه‌های متعددی برای نمایش خودکار پست‌های پرطرفدار بر اساس ماه و تمام زمان‌ها دریافت می‌کنید.

ابتدا، می توانید با انتخاب گزینه “نظرات” صفحاتی که بیشترین نظر را در 30 روز گذشته داشته اید را نشان دهید. این افزونه به طور تصادفی پست های وبلاگ را با بالاترین نظرات می چرخاند و آنها را در ویجت پست محبوب نشان می دهد.

به طور مشابه، MonsterInsights همچنین به شما امکان می‌دهد به طور خودکار پست‌های محبوب را بر اساس اشتراک‌گذاری‌های اجتماعی با استفاده از گزینه «SharedCount» نمایش دهید.

با SharedCount ادغام می‌شود و به شما کمک می‌کند مقالاتی که همیشه به اشتراک گذاشته شده‌اند را نمایش دهید. به این ترتیب، مردم به راحتی می توانند محتوایی را پیدا کنند که باعث ایجاد تعامل اجتماعی می شود.

MonsterInsights همچنین گزینه ای برای نمایش 5 پست برتر گوگل آنالیتیکس در 30 روز گذشته ارائه می دهد. به این ترتیب می توانید محتوای با عملکرد برتر ماه گذشته خود را در هر نقطه از سایت خود نشان دهید.

ابتدا باید گزینه “Curated” را در قسمت “Sort By” انتخاب کنید.

پس از آن، می‌توانید گزینه «افزودن 5 پست برتر از Google Analytics» را در قسمت Automated + Curated فعال کنید.

برای اطمینان از اینکه داده‌های شما از Google Analytics واکشی می‌شوند، روی دکمه «تست پست‌های خودکار» در زیر «Automated + Curated» کلیک کنید.

اکنون یک پیام بازشو ظاهر می شود که نشان می دهد پست های محبوب به درستی واکشی شده اند. می توانید روی دکمه “بستن” کلیک کنید.

توجه داشته باشید که برای استفاده از ویژگی Automated + Curated باید ابعاد سفارشی «نوع پست» را در MonsterInsights و Google Analytics تنظیم کنید.

ابعاد سفارشی معیارهای دیگری هستند که می توانید در Google Analytics دنبال کنید. برای جزئیات بیشتر در مورد ابعاد سفارشی و نحوه پیکربندی آنها، می توانید راهنمای ما در مورد نحوه فعال کردن ردیابی نویسنده در وردپرس و بهترین زمان برای انتشار وبلاگ را ببینید.

پست های محبوب را در وب سایت وردپرس خود درج کنید

در مرحله بعد، باید نحوه درج مقالات برجسته را انتخاب کنید.

MonsterInsights 2 گزینه از جمله قرار دادن خودکار و قرار دادن دستی را ارائه می دهد.

اگر گزینه “Automatic” را انتخاب کنید، می توانید تصمیم بگیرید که بعد از چند کلمه می خواهید ویجت پست محبوب ظاهر شود. همچنین گزینه ای برای گنجاندن و حذف صفحات از نمایش پست های ویژه وجود دارد.

وقتی کارتان تمام شد، به سادگی برگردید به بالا و روی دکمه «ذخیره تغییرات» کلیک کنید.

به این ترتیب تنظیمات شما ذخیره می شود و MonsterInsights به طور خودکار پست های محبوب سایت شما را نمایش می دهد.

از طرف دیگر، می توانید با اضافه کردن بلوک MonsterInsights یا استفاده از یک کد کوتاه، پست های محبوب را در هر پست وبلاگ نشان دهید.

ابتدا یک پست جدید اضافه کنید یا یک پست موجود را ویرایش کنید. هنگامی که وارد ویرایشگر محتوا شدید، به سادگی روی دکمه «+» کلیک کنید و بلوک «پست های محبوب» را اضافه کنید.

پس از آن، می توانید پیش نمایشی از مقالات برجسته خود را در ویرایشگر محتوا مشاهده کنید.

هنگامی که از ظاهر ویجت راضی شدید، می توانید ادامه دهید و مقاله خود را منتشر کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد که پست های محبوب را بر اساس روز، هفته، ماه و همه زمان ها در وردپرس نمایش دهید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما در مورد سئوی وردپرس و بهترین افزونه های WooCommerce را ببینید.

اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفاً در کانال یوتیوب ما برای آموزش های ویدیویی وردپرس مشترک شوید. شما همچنین می توانید ما را در توییتر و فیس بوک

سایت محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *