how to block a podcast on Spotify


اگر می‌بینید که پادکست‌های ناخواسته در پیشنهادات شما ظاهر می‌شوند، ممکن است بخواهید بدانید چگونه یک پادکست را در Spotify مسدود کنید. اینجا بیشتر بیاموزید

Spotify یک راه عالی برای کشف موسیقی جدید است. الگوریتم‌های آن از عادات شنیداری افراد دیگر با سلیقه‌های مشابه برای توصیه موسیقی که فکر می‌کند دوست دارید استفاده می‌کند. این اغلب بسیار مؤثر است و می تواند به شما کمک کند موسیقی جدیدی را که واقعاً دوست دارید کشف کنید.

این برنامه پادکست‌هایی را نیز توصیه می‌کند، اما گاهی اوقات این پیشنهادات برای پادکست‌هایی هستند که واقعاً ترجیح می‌دهید از ابتدا به شما پیشنهاد نشده باشند. اگر اینطور است، احتمالاً از خود می‌پرسید که چگونه یک پادکست را در Spotify مسدود کنید.

اما آیا می توان پادکست را در Spotify مسدود کرد؟ اگر نه، آیا چیز دیگری وجود دارد که بتوانید امتحان کنید؟ برای کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

آیا می توانید یک پادکست را در Spotify مسدود کنید؟

بیایید در مورد بوش ضرب و شتم نکنیم. همانطور که ایستاده است، در حال حاضر نمی توانید پادکست را در Spotify مسدود کنید. می‌توانید هنرمندان را با ضربه زدن روی آن مسدود کنید این هنرمند را بازی نکنید گزینه ای در صفحه هنرمند، اما هیچ معادلی برای پادکست وجود ندارد. اگر پادکستی که دوست ندارید در توصیه های شما ظاهر می شود، هیچ راه مستقیمی برای جلوگیری از نمایش آن پادکست در آینده وجود ندارد.

برنامه های شخص ثالثی وجود دارند که ادعا می کنند می توانند به شما اجازه دهند پادکست ها را در Spotify مسدود کنید. با این حال، توصیه می کنیم از این موارد با احتیاط استفاده کنید، زیرا باید به آنها اجازه دسترسی به حساب Spotify خود را بدهید.

حتی اگر نمی‌توانید پادکست را در Spotify مسدود کنید، می‌توانید برخی از مراحل را انجام دهید تا از توصیه مجدد پادکست توهین‌آمیز به شما در آینده جلوگیری کنید.

نحوه لغو فالو کردن پادکست در Spotify

اگر پادکستی که دیگر نمی‌خواهید آن را ببینید یکی از مواردی است که قبلاً دوست داشتید، ممکن است زمانی که برای اولین بار شروع به گوش دادن کردید، آن را دنبال کنید. اگر اینطور است، لغو دنبال کردن پادکست باید به کاهش دفعات مشاهده آن در پیشنهاداتتان کمک کند.

برای لغو دنبال کردن یک پادکست در Spotify:

  1. Spotify را راه اندازی کنید.
  2. روی ضربه بزنید کتابخانه شما آیکون.
    کتابخانه خود را مشخص کنید
  3. انتخاب کنید پادکست ها و نمایش ها.
    پادکست های spotify
  4. روی پادکستی که می‌خواهید دنبال نکنید ضربه بزنید.
  5. در بالای صفحه، درست در زیر جلد هنری پادکست، روی آن ضربه بزنید ذیل دکمه.
    دنبال کردن spotify
  6. دکمه برای خواندن باید تغییر کند دنبال کردن.
  7. همچنین می‌توانید با ضربه زدن روی آن، پادکست را لغو دنبال کنید سه نقطه آیکون.
    spotify سه نقطه
  8. ضربه زدن دنبال کردن را متوقف کنید.
    spotify دنبال کردن را متوقف کنید
  9. اکنون دکمه باید خوانده شود دنبال کردن.
  10. پادکست دیگر در ظاهر نمی شود کتابخانه شما.

نحوه امتیاز دهی به پادکست در Spotify

یکی دیگر از راه‌های کاهش شانس نمایش پادکست در توصیه‌های شما، دادن امتیاز پایین به آن است. الگوریتم‌های Spotify کمتر پادکستی را توصیه می‌کنند که به آن امتیاز پایینی داده‌اید. اگر پادکست‌هایی وجود دارد که نمی‌خواهید در توصیه‌هایتان ببینید، سعی کنید به آنها یک ستاره بدهید.

با این حال، به یاد داشته باشید که این رتبه توسط سایر کاربران مشاهده خواهد شد. اگرچه تفاوت زیادی با پادکست های محبوب ایجاد نمی کند، اما می تواند به طور قابل توجهی بر رتبه پادکستی که اصلاً رتبه بندی زیادی نداشته است تأثیر بگذارد.

برای امتیاز دادن به پادکست، Spotify می گوید که ابتدا باید به آن گوش دهید. با این حال، متوجه شدیم که شروع یک قسمت از پادکست، رد کردن بیشتر آن و پخش چند ثانیه آخر به ما این امکان را می دهد که به پادکستی که قبلاً به آن گوش نکرده بودیم امتیاز دهیم.

برای امتیاز دادن به پادکست در Spotify:

  1. باز کن Spotify.
  2. پادکستی را که می خواهید امتیاز دهید پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید.
  3. روی ضربه بزنید سه نقطه آیکون.
    spotify سه نقطه
  4. انتخاب کنید نمایش امتیاز.
    نمایش نرخ اسپاتیفای
  5. روی اولین ستاره از سمت چپ ضربه بزنید تا یک رتبه بندی یک ستاره داشته باشید.
  6. ضربه زدن ارسال.
    Spotify ارسال رتبه
  7. رتبه شما اکنون ارسال شده است.

توصیه های Spotify چگونه کار می کنند؟

اگر روش های بالا کار نمی کنند، ممکن است به دلیل روشی است که توصیه های Spotify کار می کند. این برنامه بیان می‌کند که توصیه‌ها بر اساس عوامل متعددی از جمله عادات گوش دادن شما و عادات گوش دادن دیگران است. بیان می‌کند که «توصیه‌های ما بر سیگنال‌های شما تکیه می‌کنند، بنابراین به آهنگ‌ها و پادکست‌هایی که دوست دارید گوش دهید!»

spotify در مورد توصیه ها

با این حال، الگوریتم‌های Spotify پادکست‌هایی را نیز توصیه می‌کنند که صرفاً بر اساس سیگنال‌های شما یا سایر شنوندگان نیستند.

اگر داده‌های کافی برای ارائه دقیق این توصیه‌ها وجود نداشته باشد، Spotify ممکن است یک پادکست را به عنوان بخشی از حالتی به نام حالت «کاوش» پیشنهاد کند. به عبارت دیگر، ممکن است یک پادکست را به سادگی برای جمع‌آوری اطلاعات بیشتر در مورد تعامل کاربر با آن پادکست یا پادکست‌هایی از آن نوع پیشنهاد کند.

آیا می توانید توصیه های Spotify را بازی کنید؟

دلیل توصیه هر چه که باشد، نحوه تعامل شما با آن بر عملکرد الگوریتم‌ها در آینده تأثیر می‌گذارد. اگر با پادکست به شیوه ای نادیده گرفته رفتار کنید، الگوریتم متوجه می شود که شما طرفدار آن نیستید. یک راه ساده برای انجام این کار این است که شروع به لیست کردن یک قسمت از یک پادکست کنید و سپس چند دقیقه وارد آن شوید. این به Spotify نشان می دهد که شما طرفدار آن نیستید و ممکن است اطلاعات کافی برای توقف توصیه آن پادکست و آن را در اختیار آن قرار دهید. دیگران آن را دوست دارند.

هر چه بیشتر این کار را انجام دهید، احتمال اثربخشی آن بیشتر می شود. با این حال برعکس این موضوع صادق است. اگر پادکستی وجود دارد که دوست ندارید، و تمام قسمت‌های آن را صرفاً از روی تنبیه گوش می‌دهید، الگوریتم پادکست را مناسب شما می‌داند و آن را و سایر پادکست‌های مشابه آن را توصیه می‌کند. اخلاق داستان؟ اگر می‌خواهید پادکست‌هایی که دوست ندارید حذف شوند، فقط به شیوه‌ای نادیده‌انگیز با آن‌ها تعامل کنید.

متأسفانه، هیچ راهی برای تضمین موفقیت این روش وجود ندارد. توصیه‌ها همچنین بر اساس تعاملات سایر کاربران است، بنابراین اگر همه پادکست‌ها را به عنوان گروه بزرگی از افرادی که طرفدار پادکست‌هایی هستند که واقعاً از آنها متنفر هستند، دوست دارید، Spotify ممکن است به تلاش خود ادامه دهد تا آن را به شما توصیه کند، صرفاً به این دلیل که دیگران آن را دوست دارند. به نظر می رسد شما آن را دوست دارید تا زمانی که Spotify راهی برای مسدود کردن دستی پادکست‌ها در برنامه معرفی کند، ممکن است همیشه پادکست‌هایی را در توصیه‌های خود مشاهده کنید که ترجیح می‌دهید نبینید.

با استفاده از Spotify

اگر امیدوار بودید یاد بگیرید چگونه یک پادکست را در Spotify مسدود کنید، ممکن است از اینکه فهمیدید امکان انجام مستقیم این کار وجود ندارد، ناامید شده اید. با این حال، برخی از مراحل بالا ممکن است به پادکست کمک کند تا بارها دوباره ظاهر شود.

نکات و ترفندهای مفید دیگری برای Spotify وجود دارد که می توانید یاد بگیرید. اگر برای یافتن آهنگ‌ها یا هنرمندان مناسب مشکل دارید، نکات و ترفندهای مفیدی برای جستجوی Spotify وجود دارد که باید امتحان کنید. در حالی که نمی‌توانید پادکست‌ها را در Spotify مسدود کنید، امکان مخفی کردن یا نمایش آهنگ‌ها در Spotify وجود دارد. و اگر از حذف لیست پخش «لذت‌های گناه‌آمیز» با شرمندگی پشیمان هستید، می‌توانید نحوه بازیابی لیست پخش حذف شده Spotify را بیاموزید.



سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *