نحوه فعال یا غیرفعال کردن شارژ سریع در اندروید


یک راه خوب برای مدیریت ردپای انرژی آیفون، استفاده از شارژ انرژی پاک است. با استفاده از این راهنما می توانید این قابلیت را مدیریت کنید.

اگر آیفون شما از iOS 16.1 یا جدیدتر استفاده می کند، می توانید با محیط زیست سازگار باشید و ردپای کربن خود را کاهش دهید و به آیفون خود اجازه دهید فقط زمانی شارژ شود که قدرت انتشار کربن کم در دسترس باشد.

این ویژگی به‌طور پیش‌فرض فعال است، و اگر می‌خواهید دستگاه را به سبز بودن تشویق کنید، راهی عالی برای تسهیل آن است. اما ممکن است زمانی فرا برسد که برای مثال نیاز داشته باشید که باتری گوشی خود را با شارژ سریع افزایش دهید و بخواهید ویژگی شارژ انرژی پاک را غیرفعال کنید.

می‌توانید این ویژگی را برای مدیریت شارژ انرژی پاک در آیفون فعال یا غیرفعال کنید. در اینجا چگونه است.

شارژ انرژی پاک در آیفون چیست؟

ویژگی شارژ انرژی پاک در آیفون وعده می دهد که با زمان بندی زمانی که آیفون شما شارژ می شود تا زمانی که برق انتشار کربن کمتری در دسترس باشد، ردپای کربن شما را کاهش دهد. علاوه بر این، وقتی برق با انتشار کربن کم در دسترس باشد، تلفن شما به طور انتخابی شارژ می شود.

پس از اتصال تلفن خود به شارژر و منبع برق، تلفن پیش بینی انتشار کربن را از شبکه انرژی محلی شما دریافت می کند. از پیش‌بینی برای شارژ تلفن شما در زمان تولید انرژی پاک‌تر استفاده می‌کند. همچنین روال شارژ شما را یاد می گیرد تا مطمئن شود که شارژ کامل می شود.

در حال حاضر، این ویژگی فقط در ایالات متحده در دسترس است (اروپا به زودی) و به طور پیش فرض در iOS 16.1 یا بالاتر فعال می شود. بنابراین، ممکن است بخواهید تنظیمات را با استفاده از مراحل زیر کنترل کنید.

نحوه فعال یا غیرفعال کردن شارژ انرژی پاک در آیفون

اگر می خواهید عملکرد شارژ انرژی پاک را در آیفون خود مدیریت کنید، این گزینه را دارید که آن را روشن یا خاموش کنید. انجام این کار از طریق تنظیمات آیفون ساده است.

برای فعال یا غیرفعال کردن شارژ انرژی پاک در آیفون:

  1. وارد آیفون خود شوید و روی آن ضربه بزنید تنظیمات نماد از صفحه اصلیبرنامه تنظیمات آیفون
  2. انگشت خود را به سمت پایین بکشید تنظیمات صفحه نمایش و ضربه بزنید باتری گزینه.مدیریت شارژ انرژی پاک
  3. انتخاب کنید سلامت و شارژ باتری گزینه.
  4. پیدا کن شارژ انرژی پاک گزینه را انتخاب کنید و کلید را خاموش کنید تا آن را غیرفعال کنید یا آن را برای فعال کردن مجدد این ویژگی روشن کنید.مدیریت شارژ انرژی پاک
  5. وقتی پیام تأیید ظاهر شد، را انتخاب کنید تا فردا خاموش شود گزینه یا ضربه بزنید خاموش کنید گزینه ای برای خاموش نگه داشتن آن تا زمانی که دوباره آن را فعال کنید.
  6. البته، می‌توانید در هر زمانی پس از غیرفعال کردن این ویژگی، آن را دوباره فعال کنید. برای انجام این کار، فشار دهید تنظیمات > باتری > سلامت و شارژ باتری و تغییر دهید شارژ انرژی پاک به حالت روشن سوئیچ کنیدمدیریت شارژ انرژی پاک

ویژگی شارژ انرژی پاک همراه با شارژ بهینه باتری کار می کند تا به شما کمک کند عادت های شارژ دستگاه خود را یاد بگیرید. این ویژگی فقط در جایی که بیشترین زمان را صرف شارژ آیفون خود برای مدت طولانی می کنید، مانند خانه یا محل کارتان، درگیر می شود.

هنگام شارژ در موقعیت های متغیر مانند مکان جدید یا مسافرت کار نمی کند. بنابراین، برخی از تنظیمات مکان نیز باید فعال شوند تا شارژ انرژی پاک فعال شود. علاوه بر این، اپل اطلاعات مکان را برای شارژ تمیز دریافت نمی کند.

چگونه داده های مکان را برای شارژ انرژی پاک در آیفون فعال کنیم

برای اینکه شارژ انرژی پاک در آیفون شما به درستی کار کند، باید داده های مکان را فعال کنید. تنظیمات مکان فعال شده اطمینان حاصل می کند که تلفن پیش بینی انتشار کربن در منطقه شما را دریافت می کند و ویژگی شارژ انرژی پاک را فعال می کند.

برای تنظیم داده های مکان برای شارژ انرژی پاک در آیفون:

  1. در آیفون خود، به تنظیمات > حریم خصوصی و امنیت > خدمات مکان و مطمئن شوید که این ویژگی روشن است.
  2. در آیفون خود، به تنظیمات > حریم خصوصی و امنیت > خدمات مکان > خدمات سیستم و اطمینان حاصل شود سفارشی سازی سیستم فعال شده است.مدیریت شارژ انرژی پاک
  3. آخرین گزینه موقعیت مکانی برای فعال کردن، مکان های قابل توجه است. برای انجام آن، باز کنید تنظیمات > حریم خصوصی و امنیت > خدمات مکان > خدمات سیستم > قابل توجه مکان ها و مطمئن شوید که سوئیچ روشن است.

شارژ انرژی پاک و موارد دیگر را در آیفون خود مدیریت کنید

با مراحل بالا، می‌توانید به کاهش ردپای کربن خود در هنگام شارژ آیفون خود با استفاده از قابلیت شارژ انرژی پاک کمک کنید. اگر نیاز به مدیریت سایر تنظیمات برق و باتری آیفون خود دارید، می توانید.

به عنوان مثال، ممکن است بخواهید از حالت کم مصرف در آیفون استفاده کنید تا به تلفن خود کمک کنید با یک بار شارژ یک روز را پشت سر بگذارد. یا برای تنظیم سریع برای حفظ عمر باتری، روشنایی صفحه نمایش آیفون را کاهش دهید.

اگر نیاز به نظارت بر باتری باقی مانده در آیفون خود دارید، می توانید درصد باتری را بررسی کنید. و اگر می خواهید انرژی بیشتری از باتری خود بگیرید، این نکات را برای صرفه جویی در مصرف باتری آیفون بررسی کنید.



سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *