نحوه حذف استوری از فیس بوک


اگر از پخش خودکار ویدیوهای فیس بوک ناراحت هستید یا باید داده های خود را ذخیره کنید، باید آن را متوقف کنید. این راهنما توضیح می دهد که چگونه.

هنگامی که در رایانه یا دستگاه تلفن همراه خود در حال مرور فیس بوک هستید، ممکن است از ویدیوهایی که به طور خودکار پخش می شوند آزرده خاطر شوید. این نوع ویدیوها می توانند به محض بارگذاری صفحه شروع به پخش کنند. به محض اینکه از یک پست به پست بعدی پیمایش کنید، ویدیوها نیز می توانند پخش شوند.

ویژگی پخش خودکار زمانی که محتوای مرتبط با علایق شما را به نمایش می گذارد می تواند مفید باشد، اما ممکن است همیشه مطلوب نباشد. خوشبختانه، می‌توانید پخش خودکار ویدیو در فیس‌بوک را از دسکتاپ یا تلفن یا رایانه لوحی خود از طریق تنظیمات غیرفعال کنید.

اگر می خواهید پخش خودکار ویدیو در فیس بوک را غیرفعال کنید، مراحل زیر را دنبال کنید.

نحوه غیرفعال کردن پخش خودکار ویدیو در فیس بوک در رایانه شخصی یا مک

اگر از فیس بوک روی رایانه شخصی یا مک خود از طریق مرورگر وب خود استفاده می کنید، می توانید ویژگی پخش خودکار ویدیو را غیرفعال کنید. فقط باید بدانید که در کجا تنظیم را فعال یا غیرفعال کنید.

برای خاموش کردن پخش خودکار ویدیو در فیس بوک روی دسکتاپ:

  1. مرورگر مورد نظر خود را راه اندازی کنید، به وب سایت فیس بوک بروید و اگر قبلاً این کار را نکرده اید وارد شوید.
  2. خود را کلیک کنید نماد نمایه در گوشه سمت راست بالای صفحه و انتخاب کنید تنظیمات و حریم خصوصی.پخش خودکار ویدیو را در فیس بوک خاموش کنید
  3. کلیک تنظیمات از منو
  4. صفحه را به پایین اسکرول کرده و کلیک کنید فیلم های در پنل سمت چپپخش خودکار ویدیو را در فیس بوک خاموش کنید
  5. زیر تنظیمات ویدیو بخش، کلیک کنید خاموش از منوی کشویی کنار پخش خودکار ویدیوها گزینه.

نحوه غیرفعال کردن پخش خودکار ویدیو در فیس بوک در موبایل

اگر ترجیح می دهید از برنامه فیس بوک استفاده کنید، می توانید پخش خودکار ویدیوهای فیس بوک را متوقف کنید. برای انجام این کار، باید تنظیمات را در تنظیمات برنامه فیس بوک خود مدیریت کنید.

این به ویژه برای کاربران تلفن همراه مهم است، زیرا پخش خودکار ویدیو در فیس بوک می تواند از داده های موجود شما استفاده کند.

برای خاموش کردن پخش خودکار ویدیو در فیس بوک موبایل:

  1. راه اندازی کنید اپلیکیشن فیسبوک در تلفن یا رایانه لوحی خود و اگر قبلاً وارد نشده اید وارد شوید.
  2. روی ضربه بزنید منو دکمه در گوشه پایین سمت راست (در آیفون) یا گوشه بالا سمت راست (در اندروید).پخش خودکار ویدیو را در فیس بوک خاموش کنید
  3. انگشت خود را به پایین بکشید و روی آن ضربه بزنید تنظیمات و حریم خصوصی گزینه.
  4. روی ضربه بزنید تنظیمات گزینه ای از منو
  5. زیر اولویت ها بخش، روی رسانه ها گزینه.پخش خودکار ویدیو را در فیس بوک خاموش کنید
  6. در پخش خودکار بخش تنظیمات را انتخاب کنید هرگز ویدیوها را به صورت خودکار پخش نکنید گزینه.

همچنین شایان ذکر است که در این بخش، همچنین می‌توانید تنها فعال کردن پخش خودکار ویدیو در صورت اتصال به Wi-Fi را انتخاب کنید. بنابراین، اگر نگران ذخیره داده ها در هنگام استفاده از فیس بوک هستید، ممکن است بخواهید آن را انتخاب کنید.

علاوه بر این، می‌توانید نحوه عملکرد صدا را در ویدیوها مدیریت کنید تا آنها را ساکت نگه دارید یا خیر.

کنترل استفاده از داده فیس بوک

ویژگی پخش خودکار ویدیوی فیس بوک یک راه عالی برای تعامل با کاربران و کمک به افراد بیشتری است که آنها را ببینند. در تلفن همراه، به محض اینکه از پست عبور کنید، ویدیوها به‌طور خودکار پخش می‌شوند. با این حال، هنگامی که پخش خودکار ویدیو را در تلفن همراه خاموش کردید، برای مشاهده فعال ویدیوها باید Play را فشار دهید.

می توانید تنظیمات دیگر را مدیریت کنید تا از جلسات فیس بوک خود بهره بیشتری ببرید. برای مثال، ممکن است نخواهید سایر کاربران از فعالیت اخیر شما در پلتفرم اجتماعی مطلع شوند. بنابراین، می توانید وضعیت فعال را در فیس بوک غیرفعال کنید و لایک های خود را پنهان کنید تا پست هایی را که در طول زمان لایک کرده اید پنهان کنید.

همچنین در خصوص حفظ حریم خصوصی می توانید از قابلیت مکالمات مخفی در مسنجر استفاده کنید. و اگر می‌خواهید هسته‌ای شوید و حساب خود را حذف کنید، مطمئن شوید که قبل از خلاص شدن از شر حساب، یک نسخه از تمام داده‌های خود را در فیس‌بوک دانلود کنید.



سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *