turn off auto capitalization in word


آیا Word دائماً در تلاش است تا حروف بزرگ شما را در زمانی که شما نمی خواهید تصحیح کند؟ با استفاده از این راهنما، نحوه خاموش کردن حروف بزرگ خودکار در Word را بیاموزید.

مایکروسافت ورد دارای ویژگی های بسیار مفیدی است که می تواند به شما کمک کند تا متن خود را به درستی هنگام تایپ قالب بندی کنید. یکی از راه‌هایی که می‌تواند این کار را انجام دهد، نوشتن خودکار کلماتی است که باید با حروف بزرگ نوشته شوند، حتی اگر این کار را فراموش کرده باشید.

با این حال، ممکن است همیشه بخواهید کلمه ای با حروف بزرگ نوشته نشود. اگر از آن کلمه زیاد در سند خود استفاده می کنید، اگر Word به تصحیح آن ادامه دهد، این موضوع می تواند به سرعت کمی آزاردهنده شود.

خبر خوب این است که شما می‌توانید نحوه عملکرد حروف بزرگ خودکار را کنترل کنید (و حتی آن را کاملاً خاموش کنید). اگر آماده هستید که حروف کوچک خود را بپذیرید، در اینجا نحوه غیرفعال کردن حروف بزرگ خودکار در Word آورده شده است.

حروف بزرگ خودکار در Word چیست؟

نوشتن حروف بزرگ در Word در بیشتر مواقع یک ویژگی کاملاً مفید است. اگر فراموش کردید که در ابتدای جمله یک حرف بزرگ تایپ کنید، یا به جای «من رفتم» در متن خود عبارت «i got» را تایپ کنید، Word این مورد را تشخیص داده و به طور خودکار آن را برای شما برطرف می کند. با روشن کردن حروف بزرگ خودکار، می توانید کلید Shift خود را استراحت داده و با حروف کوچک تایپ کنید، و Word بیشتر کارهای سنگین را برای شما انجام خواهد داد.

بعضی چیزها هستند که حروف بزرگ نمی شود، مثلاً S و W بزرگ در جمله قبلی. دلیلش این است که فقط به دنبال خطاهای آشکار است، مانند از دست دادن حروف بزرگ در شروع جملات یا نام روزها.

در حالی که این ویژگی می تواند مفید باشد، مواقعی وجود دارد که نمی خواهید Word چیزی را با حروف بزرگ بنویسد. می‌توان با حذف حرف یا کلمه تصحیح شده خودکار و تایپ مجدد آن، حروف بزرگ خودکار را لغو کرد، اما اگر تکرار می‌شود، ممکن است ترجیح دهید حروف بزرگ خودکار را به طور کلی خاموش کنید.

نحوه غیرفعال کردن حروف بزرگ خودکار در Word

خاموش کردن حروف بزرگ خودکار سریع و آسان انجام می شود، به محض اینکه بدانید چگونه. این به سادگی حالتی است که علامت چند چک باکس را بردارید. برای دوباره روشن کردن حروف بزرگ خودکار، کافی است همان کادرهای تأیید را دوباره علامت بزنید و همه چیز به حالت عادی برمی گردد.

برای خاموش کردن حروف بزرگ خودکار در Word:

  1. انتخاب کنید فایل منو از نوار منو
    منوی فایل word
  2. در پایین صفحه، کلیک کنید گزینه ها.
    گزینه های کلمه
  3. انتخاب کنید اثبات از منوی کناری
    تصحیح کلمه
  4. کلیک کنید بر روی گزینه های تصحیح خودکار دکمه.
    گزینه های تصحیح خودکار کلمه
  5. لیستی از گزینه های حروف بزرگ خودکار را مشاهده خواهید کرد.
    گزینه های حروف بزرگ خودکار کلمه
  6. برای توقف تصحیح خودکار کلماتی که با دو حرف بزرگ شروع می شوند، مانند JLo، علامت را بردارید دو حرف اولیه را درست کنید.
  7. برای اینکه ورد حروف اول هر جمله را بزرگ نکند، علامت را بردارید حرف اول جملات را بزرگ بنویسید.
  8. اگر می‌خواهید حرف اول سلول‌های جدول را با حروف بزرگ ورد متوقف کنید، علامت آن را بردارید حرف اول سلول های جدول را بزرگ بنویسید.
  9. برای اینکه Word حروف اول نام روزهای هفته را بزرگ نکند، علامت را بردارید نام روزها را با حروف بزرگ بنویسید.
  10. برای متوقف کردن تغییر حروف بزرگ ورد وقتی CAPS LOCK روشن است، مانند تغییر iOS تایپ شده با CAPS LOCK روشن به Ios، علامت آن را بردارید. استفاده تصادفی صحیح از کلید cAPS LOCK.
  11. هنگامی که تغییرات خود را انجام دادید، کلیک کنید خوب.
  12. Word اکنون در موقعیت هایی که علامت آن را بردارید، حروف بزرگ خودکار را متوقف می کند.

نحوه اضافه کردن استثناها به حروف بزرگ خودکار در Word

گاهی اوقات ممکن است بخواهید Word در بیشتر موارد به طور خودکار حروف بزرگ را حفظ کند، اما کلمه یا کلماتی داشته باشید که می خواهید آن را نادیده بگیرد. خبر خوب این است که می توانید استثناهایی برای قوانین فعلی حروف بزرگ ایجاد کنید که Word نادیده گرفته می شود.

برای اضافه کردن استثناها به حروف بزرگ خودکار در Word:

  1. انتخاب کنید فایل منو.
    منوی فایل word
  2. به پایین اسکرول کنید و کلیک کنید گزینه ها.
    گزینه های کلمه
  3. انتخاب کنید اثبات از منوی سمت چپ
    تصحیح کلمه
  4. کلیک کنید بر روی گزینه های تصحیح خودکار دکمه.
    گزینه های تصحیح خودکار کلمه
  5. کلیک کنید بر روی استثناها دکمه.
    استثناهای تصحیح خودکار کلمه
  6. نامه اول به شما امکان می دهد کلماتی را اضافه کنید که به نقطه ختم می شوند اما پایان یک جمله را نشان نمی دهند، مانند اختصارات. این تضمین می کند که کلمه زیر با حروف بزرگ نباشد.
    حرف اول کلمه
  7. کلاه های اولیه به شما امکان می دهد کلماتی را اضافه کنید که در ابتدا دارای دو حرف بزرگ هستند تا Word به طور خودکار حرف دوم را کوچک نکند.
    کلاه های اولیه کلمه
  8. سایر اصلاحات به شما امکان می دهد هر کلمه دیگری را که در دو مورد اول قرار نمی گیرد اضافه کنید. کلماتی که در اینجا اضافه می شوند، حتی زمانی که در ابتدای جمله جدید ظاهر شوند، با حروف بزرگ نوشته نمی شوند.
    کلمه اصلاحات دیگر
  9. برای افزودن یک کلمه جدید، آن را در قسمت مربوطه وارد کنید تصحیح نکن کادر و کلیک کنید اضافه کردن.
    استثنا اضافه کردن کلمه
  10. کلیک خوب و اکنون می توانید از کلمه اضافه شده خود استفاده کنید بدون اینکه Word سعی کند حروف بزرگ آن را تغییر دهد.

راه اندازی Microsoft Word

یادگیری نحوه خاموش کردن حروف بزرگ خودکار در Word تضمین می کند که برنامه پردازش کلمه به جای آن که فکر می کند شما می خواهید، رفتاری را که می خواهید انجام دهد. راه های زیادی وجود دارد که می توانید کنترل بیشتری بر نحوه رفتار Word نیز در دست بگیرید.

می توانید پاورقی ها را در همان صفحه در Word نگه دارید تا از انتقال خودکار آنها به صفحه بعدی سند خود جلوگیری کنید. می‌توانید بررسی املا را در Word خاموش کنید تا زیر هر چیزی که تایپ می‌کنید خط نکشید.

اگر فهرست‌های گلوله‌شده شما آنطور که می‌خواهید رفتار نمی‌کنند، می‌توانید تورفتگی‌های فهرست گلوله‌ای را در Word نیز تنظیم کنید.



سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *