نحوه ارسال لیست پخش در یک بطری در Spotify


آیا از دیدن تبلیغات در پست اینستاگرام خود که بر اساس فعالیت شما هستند خسته شده اید؟ در اینجا نحوه غیرفعال کردن تبلیغات هدفمند در اینستاگرام آورده شده است.

تبلیغات هدفمند در اینستاگرام به کسب و کارها این امکان را می دهد که به چشم کاربران برسند تا آگاهی از برند خود را افزایش دهند. این تبلیغات به یک شرکت اجازه می دهد تا به اطلاعات جمعیتی و علایق کاربر دقیق برسد.

بنابراین، یک شرکت می تواند تبلیغات خود را بر اساس مشاهده محتوای خاصی که مشاهده می کنید و سایر کاربران و گروه هایی که در اینستاگرام و فیس بوک دنبال می کنید، هدف قرار دهد. با این حال، ممکن است بخواهید تبلیغات هدفمند در اینستاگرام را غیرفعال کنید.

در حالی که روشی برای مسدود کردن کامل تبلیغات در سایت اجتماعی وجود ندارد، برخی از کارها وجود دارد که می توانید برای کاهش تبلیغات هدفمند در اینستاگرام انجام دهید. این راهنما توضیح می دهد که چه باید کرد.

نحوه غیرفعال کردن تبلیغات هدفمند در اینستاگرام

تبلیغات در اینستاگرام فعالیت شما را در برنامه ردیابی می کند و هر چه بیشتر با پست حمایت شده یک برند خاص تعامل داشته باشید، کمپین آن بیشتر فید اینستاگرام شما را هدف قرار می دهد. بنابراین، اگر می‌خواهید تبلیغات هدفمند را به حداقل برسانید یا کاهش دهید، اولین قدم عدم تعامل با پست‌های حمایت‌شده است.

می‌توانید یک پست حمایت‌شده را با نحوه برچسب‌گذاری آن در فید خود شناسایی کنید. به عنوان مثال، تصویر زیر تبلیغ یک بازی ویدیویی است. شما می توانید آن را به عنوان یک تبلیغ شناسایی کنید زیرا می گوید حمایت مالی شد زیر نام کاربری

تبلیغات هدفمند در اینستاگرام را خاموش کنید

نمونه ای از یک پست حمایت شده در اینستاگرام.

اگر روی تبلیغ ضربه بزنید یا با آن درگیر شوید، تعداد بیشتری از آنها را از آن تبلیغ‌کننده و شرکای مرتبط خواهید دید. با این حال، شما می توانید تبلیغات هدفمند را بدون درگیر شدن به چندین روش مدیریت کنید. به یاد داشته باشید که شرکت مادر اینستاگرام فیس‌بوک (یا متا) است و اگر حساب‌ها لینک شوند، حامیان شخص ثالث نیز از فعالیت فیسبوک برای هدف‌یابی تبلیغات استفاده می‌کنند.

نحوه مخفی کردن تبلیغات اینستاگرام

اگر تبلیغی را تکراری یا نامناسب می‌دانید، می‌توانید آن را مخفی کنید و می‌توانید این کار را از سطح آگهی در فید اینستاگرام خود انجام دهید.

برای مخفی کردن یک تبلیغ در اینستاگرام:

  1. کلیک کنید بر روی سه نقطه دکمه منو در گوشه سمت راست بالای پست.
  2. روی ضربه بزنید مخفی کردن آگهی گزینه زمانی که منو ظاهر می شود.تبلیغات هدفمند در اینستاگرام را خاموش کنید
  3. اکنون، انتخاب کنید چرا می خواهید تبلیغ در منوی زیر پنهان شود.
  4. اینستاگرام یک پیام تأیید نمایش می دهد که به شما اطلاع می دهد دیگر تبلیغ را نشان نمی دهد.تبلیغات هدفمند در اینستاگرام را خاموش کنید

استفاده از این روش به الگوریتم اینستاگرام کمک می کند تا مشخص کند کدام تبلیغات را دوست ندارید و بنابراین کمتر نشان داده می شود. بنابراین، وقتی صحبت از “هدف قرار گرفتن” در تبلیغات آینده می شود، این می تواند به بهبود تجربه تبلیغات در برنامه در حرکت رو به جلو کمک کند.

نحوه گزارش تبلیغات در اینستاگرام

اینستاگرام همچنین دارای مکانیزمی برای گزارش تبلیغاتی است که ممکن است توهین آمیز یا نامناسب بدانید. به عنوان مثال، یک تبلیغ ممکن است استانداردهای انجمن اینستاگرام را نقض کند یا یک محصول جعلی یا کلاهبرداری را تبلیغ کند.

برای گزارش تبلیغات در اینستاگرام:

  1. روی ضربه بزنید سه نقطه دکمه منو در گوشه سمت راست بالای آگهی حمایت شده.
  2. وقتی منو ظاهر شد، روی آن ضربه بزنید گزارش آگهی گزینه.تبلیغات هدفمند در اینستاگرام را خاموش کنید
  3. در منوی زیر، دلیل گزارش آگهی را انتخاب کنید.
  4. پس از انتخاب شما، اینستاگرام یک پیام تأیید را نمایش می دهد که به شما اطلاع می دهد که سرویس تشخیص می دهد که آیا خط مشی های تبلیغاتی خود را نقض می کند یا خیر.

نحوه کاهش تبلیغات هدفمند در اینستاگرام از طریق تنظیمات

در حالی که می توانید تبلیغات هدفمند در اینستاگرام را در سطح تبلیغات در فید خود خاموش کنید، می توانید به تنظیمات تبلیغات اینستاگرام نیز دسترسی داشته باشید تا تبلیغات هدفمند را کاهش دهید.

برای کاهش تبلیغات هدفمند از طریق تنظیمات اینستاگرام:

  1. باز کن اپلیکیشن اینستاگرام روی گوشی یا تبلت شما
  2. خود را انتخاب کنید نماد نمایه در گوشه پایین سمت راست
  3. روی ضربه بزنید منو را فشار دهید و انتخاب کنید تنظیمات از لیست
  4. روی ضربه بزنید تبلیغات گزینه ای از لیست موارد
  5. انتخاب کنید اطلاعات فعالیت از شرکای تبلیغاتی از لیست زیرتبلیغات هدفمند در اینستاگرام را خاموش کنید
  6. روی ضربه بزنید تنظیم بررسی دکمه.
  7. اکنون، را انتخاب کنید نه، تبلیغات من را با استفاده از این اطلاعات مفیدتر نکنید گزینه.تبلیغات هدفمند در اینستاگرام را خاموش کنید

اکنون تبلیغات شما کمتر هدفمند و تصادفی تر خواهد بود. متأسفانه، شما نمی توانید به طور کلی تبلیغات را حذف کنید، اما استفاده از این مراحل باعث می شود تا آنها کمتر هدفمند شوند.

نحوه بلاک کردن یک تبلیغ کننده در اینستاگرام

اگر از دیدن تبلیغات یک برند خاص استقبال نمی کنید، می توانید حساب حمایت شده را مسدود کنید. بنابراین در اینجا نحوه انجام آن آمده است.

برای مسدود کردن یک کاربر حمایت شده در اینستاگرام:

  1. اینستاگرام را روی دستگاه تلفن همراه خود راه اندازی کنید.
  2. در فید خود پیمایش کنید تا تبلیغ کننده ای پیدا کنید (پست حمایت شده) می خواهید بلاک کنید.
  3. روی نام شرکت یا برند در پست حمایت شده ضربه بزنید.
  4. وقتی نمایه تبلیغ‌کننده باز شد، روی آن ضربه بزنید سه نقطه دکمه در گوشه سمت راست بالای نمایه
  5. وقتی منو ظاهر شد، را انتخاب کنید مسدود کردن گزینه.
  6. بررسی کنید که آیا می‌خواهید نام تجاری و سایر حساب‌ها را که آنها ایجاد کرده‌اند یا فقط نمایه تبلیغ‌کننده را مسدود کنید و روی مسدود کردن دکمه.تبلیغات هدفمند در اینستاگرام را خاموش کنید

نحوه مدیریت موضوعات تبلیغاتی در اینستاگرام

یکی دیگر از گزینه‌های غیرفعال کردن تبلیغات هدفمند در اینستاگرام، مدیریت موضوعات تبلیغاتی است.

برای مدیریت موضوعات تبلیغاتی در اینستاگرام:

  1. باز کن تنظیمات > تبلیغات و باز کن موضوعات تبلیغاتی گزینه.
  2. روی یکی از موضوعات تبلیغاتی مرتبط با فعالیت خود ضربه بزنید.
  3. گزینه را از No preference به تغییر دهید تبلیغات کمتری در مورد این موضوع نشان دهید.

با حرکت رو به جلو، تغییرات شما برای حساب شما به روز می شود و باید تبلیغات هدفمند کمتری برای موضوعاتی که تغییر می دهید ببینید.

کاهش تبلیغات هدفمند در اینستاگرام

در حالی که نمی توانید تبلیغات را در اینستاگرام به طور کامل غیرفعال کنید، می توانید انواع تبلیغات هدفمندی را که می بینید با استفاده از راه حل های بالا مدیریت کنید. مسدود کردن تبلیغات و تغییر تنظیمات برگزیده می تواند به بهبود تجربه کلی شما در اینستاگرام کمک کند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد شبکه اجتماعی، نحوه پاک کردن کش اینستاگرام برای عملکرد بهتر برنامه را بررسی کنید. یا اگر کاربر طولانی مدتی بوده اید، ممکن است بخواهید برگردید و اولین پست اینستاگرام خود را که لایک کرده اید ببینید.

اگر ترجیح می‌دهید دیگر کاربران نبینند که پست شما محبوب است یا نه، می‌توانید لایک‌ها را در اینستاگرام مخفی کنید. و اگر از کاربر در شبکه اجتماعی آزرده خاطر شدید، یاد بگیرید که چگونه شخصی را در اینستاگرام بی صدا کنید.



سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *