غیرفعال کردن اعلان پذیرش جلسه در جیمیل, محتوا مارکتینگ


اگر جلسه ای ترتیب دهید، ممکن است با تعداد زیادی ایمیل RSVP مواجه شوید. با نحوه خاموش کردن اعلان‌های پذیرش جلسه در Gmail آشنا شوید.

ایجاد رویدادها در Google Calendar یک فرآیند ساده است. می‌توانید چند شرکت‌کننده را دعوت کنید، و آنها این گزینه را دارند که به دعوت شما پاسخ دهند، که نشان می‌دهد شرکت خواهند کرد، شرکت نمی‌کنند یا در حال حاضر مطمئن نیستند.

به‌طور پیش‌فرض، زمانی که فردی که به رویدادی دعوت کرده‌اید به دعوت شما پاسخ دهد، اعلان‌هایی را در صندوق ورودی Gmail خود دریافت خواهید کرد. با این حال، اگر در حال سازماندهی یک جلسه بزرگ هستید، ممکن است ترجیح دهید صندوق ورودی شما مملو از پاسخ‌های رویداد نباشد، و پیدا کردن ایمیل‌های مهم‌تر شما را دشوارتر می‌کند. خوشبختانه، شما می توانید کنترل کنید که آیا این ایمیل ها را دریافت می کنید یا خیر. در اینجا نحوه غیرفعال کردن اعلان‌های پذیرش جلسه در Gmail آورده شده است.

آشنایی با اعلان‌های پذیرش جلسه در Gmail

هنگامی که یک رویداد جلسه را برنامه ریزی می کنید، می توانید برای هرکسی که می خواهید در آن شرکت کنید دعوت نامه ارسال کنید. این ایمیل ها شامل پیوندهایی برای پاسخ به دعوت به صورت بله، خیر یا شاید هستند.
وقتی دعوت‌کننده شما این تصمیم را می‌گیرد، به‌طور پیش‌فرض، ایمیلی دریافت می‌کنید که در آن تصمیم او به شما اطلاع می‌دهد، از جمله ایمیل کمی سرگرم‌کننده «تصویری پذیرفته‌شده» اگر روی شاید کلیک کند.

1684195018 426 نحوه غیرفعال کردن اعلان پذیرش جلسه در جیمیل, محتوا مارکتینگ


اگر تعداد زیادی از افراد را به یک جلسه دعوت کنید، بسیاری از این اعلان‌های پذیرش را دریافت خواهید کرد. و لزوماً به آنها نیاز ندارید. اگر روی رویدادی که در Google Calendar ایجاد کرده‌اید کلیک کنید، فهرستی از نحوه پاسخگویی همه افرادی که دعوت کرده‌اید را می‌بینید، که راه سریع‌تری برای بررسی نسبت به بررسی تعداد زیادی ایمیل پذیرش است.

اگر نمی‌خواهید صندوق ورودی شما با این اعلان‌ها پر شود، می‌توانید اعلان‌های پذیرش جلسه را غیرفعال کنید.

نحوه غیرفعال کردن اعلان پذیرش جلسه برای همه جلسات

اگرچه این ایمیل‌های پذیرش جلسه را در صندوق ورودی Gmail خود دریافت می‌کنید، اما مکانی که می‌توانید آنها را غیرفعال کنید در تقویم Google است. می‌توانید تنظیمات مربوط به هر تقویم را در حساب خود تغییر دهید.
برای غیرفعال کردن اعلان‌های پذیرش جلسه برای همه جلسات:

  1. باز کن تقویم گوگل در کامپیوتر شما.
  2. نشانگر را روی تقویمی که جلسه را در آن ایجاد کرده اید نگه دارید و روی آن کلیک کنید سه نقطه آیکون.
    1684195019 508 نحوه غیرفعال کردن اعلان پذیرش جلسه در جیمیل, محتوا مارکتینگ
  3. انتخاب کنید تنظیمات و اشتراک گذاری.
    1684195019 836 نحوه غیرفعال کردن اعلان پذیرش جلسه در جیمیل, محتوا مارکتینگ
  4. به پایین اسکرول کنید اطلاعیه های دیگر بخش.
  5. کلیک کنید بر روی پاسخ های رویداد کشویی
    1684195020 103 نحوه غیرفعال کردن اعلان پذیرش جلسه در جیمیل, محتوا مارکتینگ
  6. انتخاب کنید هیچ یک.
    1684195020 579 نحوه غیرفعال کردن اعلان پذیرش جلسه در جیمیل, محتوا مارکتینگ
  7. دیگر اعلان پذیرش جلسه را در صندوق ورودی جیمیل خود دریافت نخواهید کرد.
  8. این برای تمام جلسات آینده نیز اعمال خواهد شد. اگر می‌خواهید اعلان‌های پذیرش جلسه را دوباره فعال کنید، مراحل بالا را تکرار کرده و انتخاب کنید پست الکترونیک از منوی کشویی

نحوه غیرفعال کردن اعلان پذیرش جلسه برای جلسات فردی

متأسفانه، تنظیمات پاسخ رویداد شما برای هر رویدادی که ایجاد می‌کنید اعمال می‌شود. هیچ راهی برای غیرفعال کردن اعلان‌های رویداد فقط برای یک رویداد وجود ندارد. با این حال، یک راه‌حل به شما امکان می‌دهد تصمیم بگیرید که آیا اعلان‌های پذیرش جلسه را بر اساس رویداد به رویداد دریافت می‌کنید یا خیر. برای انجام این کار، تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک تقویم جدید در حساب Google خود ایجاد کنید و مطمئن شوید که اعلان‌های رویداد غیرفعال هستند. وقتی رویدادی را ایجاد می‌کنید، می‌توانید تعیین کنید که در کدام تقویم ایجاد شود. اگر نمی‌خواهید اعلان‌های پذیرش جلسه را دریافت کنید، تقویم ایجاد شده ویژه خود را انتخاب کنید. اگر این کار را می‌کنید، تقویم استاندارد خود را با فعال بودن اعلان‌های رویداد انتخاب کنید.
برای غیرفعال کردن اعلان‌های پذیرش جلسه برای جلسات فردی:

  1. باز کن تقویم گوگل.
  2. نشانگر را روی تقویم اصلی خود نگه دارید و روی آن کلیک کنید سه نقطه آیکون.
    1684195019 508 نحوه غیرفعال کردن اعلان پذیرش جلسه در جیمیل, محتوا مارکتینگ
  3. انتخاب کنید تنظیمات و اشتراک گذاری.
    1684195019 836 نحوه غیرفعال کردن اعلان پذیرش جلسه در جیمیل, محتوا مارکتینگ
  4. در قسمت سمت چپ، کلیک کنید افزودن تقویم.
    1684195020 466 نحوه غیرفعال کردن اعلان پذیرش جلسه در جیمیل, محتوا مارکتینگ
  5. کلیک ایجاد تقویم جدید.
    1684195021 215 نحوه غیرفعال کردن اعلان پذیرش جلسه در جیمیل, محتوا مارکتینگ
  6. به تقویم خود نامی بدهید که به راحتی به یاد بیاورید که اگر نمی خواهید پاسخ دهید، از کدام تقویم استفاده کنید.
    1684195021 84 نحوه غیرفعال کردن اعلان پذیرش جلسه در جیمیل, محتوا مارکتینگ
  7. کلیک ایجاد تقویم.
    1684195022 287 نحوه غیرفعال کردن اعلان پذیرش جلسه در جیمیل, محتوا مارکتینگ
  8. با کلیک کردن بر روی آن به صفحه اصلی تقویم گوگل بازگردید بازگشت فلش.
    1684195022 534 نحوه غیرفعال کردن اعلان پذیرش جلسه در جیمیل, محتوا مارکتینگ
  9. نشانگر را روی تقویم تازه ایجاد شده خود در پانل سمت چپ نگه دارید و روی آن کلیک کنید سه نقطه آیکون.
    1684195022 873 نحوه غیرفعال کردن اعلان پذیرش جلسه در جیمیل, محتوا مارکتینگ
  10. انتخاب کنید تنظیمات و اشتراک گذاری.
    1684195023 668 نحوه غیرفعال کردن اعلان پذیرش جلسه در جیمیل, محتوا مارکتینگ
  11. به پایین بروید و اطمینان حاصل کنید پاسخ های رویداد تنظیم شده اند هیچ یک.
    1684195023 966 نحوه غیرفعال کردن اعلان پذیرش جلسه در جیمیل, محتوا مارکتینگ
  12. به صفحه اصلی تقویم برگردید و کلیک کنید ايجاد كردن.
    1684195024 174 نحوه غیرفعال کردن اعلان پذیرش جلسه در جیمیل, محتوا مارکتینگ
  13. انتخاب کنید رویداد.
    1684195024 471 نحوه غیرفعال کردن اعلان پذیرش جلسه در جیمیل, محتوا مارکتینگ
  14. روی نام تقویم فعلی کلیک کنید.
    1684195025 740 نحوه غیرفعال کردن اعلان پذیرش جلسه در جیمیل, محتوا مارکتینگ
  15. اکنون فهرستی از تقویم‌ها را مشاهده می‌کنید که می‌توانید از آنها برای ایجاد رویداد استفاده کنید.
    1684195025 740 نحوه غیرفعال کردن اعلان پذیرش جلسه در جیمیل, محتوا مارکتینگ
  16. اگر می‌خواهید اعلان‌های پذیرش جلسه را دریافت کنید، تقویم اصلی خود را انتخاب کنید.
  17. اگر نمی‌خواهید اعلان‌های پذیرش جلسه را دریافت کنید، تقویم جدید ایجاد شده خود را انتخاب کنید.
  18. می‌توانید از این روش برای انتخاب اینکه هر بار که رویداد جدیدی ایجاد می‌کنید، اعلان‌های پذیرش جلسه را دریافت کنید یا خیر، استفاده کنید.

درباره Google Meet بیشتر بدانید

یادگیری نحوه غیرفعال کردن اعلان‌های پذیرش جلسه در Gmail می‌تواند شما را از یک صندوق ورودی مملو از ایمیل‌های «آزمایشی پذیرفته‌شده» هنگامی که جلسه‌ای با تعداد زیادی شرکت‌کننده سازماندهی می‌کنید، نجات دهد. با تنظیم دو تقویم مختلف، می‌توانید انتخاب کنید که آیا این ایمیل‌ها را به صورت رویداد به رویداد دریافت کنید یا خیر.
نکات و ترفندهای مفید دیگری وجود دارد که می توانید با استفاده از Google Meet کارهای بیشتری انجام دهید. اگر می‌خواهید حواس‌پرتی را کاهش دهید، می‌توانید نحوه تغییر یا محو کردن پس‌زمینه‌تان را در Google Meet بیاموزید. می‌توانید نحوه استفاده از Google Meet برای جلسات ویدیویی آنلاین را بیاموزید. همچنین می‌توانید نحوه برنامه‌ریزی رویداد Google Meet را مستقیماً از تلفن همراه خود بیاموزید.



سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *