Person on a call featured


اگر می‌خواهید هنگام مکالمه، صفحه Android خود را خالی نکنید، باید تغییراتی در تنظیمات خود ایجاد کنید. این راهنما توضیح می دهد که چگونه.

آیا از تاریک شدن صفحه نمایش خود در هنگام تماس های تلفنی مهم در دستگاه Android خود خسته شده اید؟

این یک اشکال نیست – این یک ویژگی است. تلفن شما طوری طراحی شده است که در حین تماس ها خالی می شود تا از لمس تصادفی صفحه جلوگیری کنید. همچنین یک ویژگی صرفه جویی در مصرف انرژی است که از صفحه نمایش و عمر باتری شما در طول تماس های طولانی محافظت می کند.

متأسفانه، این ویژگی برای همه نیست. اگر می خواهید بدانید که چگونه صفحه نمایش را در حین تماس در اندروید روشن نگه دارید، مراحل زیر را دنبال کنید.

چرا صفحه نمایش من هنگام تماس سیاه می شود؟

در بیشتر موارد، یک دلیل ساده وجود دارد که صفحه نمایش شما در حین تماس با تلفن شما سیاه می شود – نزدیکی.

وقتی با کسی تماس می‌گیرید، معمولاً تلفن شما کنار گوش شما قرار می‌گیرد. پوست روی گوش شما، مانند نوک انگشت شما، می تواند به عنوان یک لمس روی صفحه نمایش شما ثبت شود. اگر گوش شما صفحه نمایش شما را لمس کند، می تواند اقداماتی را انجام دهد. این رفتار مطلوبی نیست، بنابراین برای جلوگیری از این امر، گوشی‌های هوشمند معمولاً در حین تماس سیاه می‌شوند و خاموش می‌شوند.

گوشی خالی

یک حسگر مجاورت در تلفن شما به شما کمک می کند تا در هنگام تماس زنده، زمانی که گوش شما به صفحه تلفن شما نزدیک است، ثبت شود. اگر اینطور باشد، برای محافظت از شما خاموش می شود.

اگر این رفتار را دوست ندارید (یا به درستی کار نمی کند)، می توانید از خالی شدن صفحه جلوگیری کنید. می توانید این کار را با تغییر صفحه نمایش یا تنظیمات حرکتی دستگاه خود انجام دهید. همچنین می‌توانید از برنامه‌های شخص ثالث استفاده کنید تا با خاموش کردن حسگر مجاورت، مشکل را حل کنید.

چگونه حسگر مجاورت را در گوشی اندرویدی خود غیرفعال کنیم

به دلایلی، سازگاری زیادی در نحوه برخورد سازندگان اندروید با این عملکرد وجود ندارد. ممکن است برخی از دستگاه‌ها تنظیماتی داشته باشند که به شما کمک کند صفحه نمایش را در حین تماس در Android روشن نگه دارید.

این یک احتمال واقعی است که دستگاه اندرویدی شما این ویژگی را به عنوان تنظیماتی که می توانید آن را روشن یا خاموش کنید، نداشته باشد. از طرف دیگر، در جایی که نمی توانید آن را پیدا کنید، پنهان می شود. متأسفانه برخی از سازندگان گوشی و نسخه های بعدی اندروید نیز روشن یا خاموش شدن این ویژگی را دشوارتر کرده اند.

بهترین شانس موفقیت شما استفاده از یک برنامه شخص ثالث برای کمک به غیرفعال کردن حسگر مجاورت است. چندین برنامه برای این منظور وجود دارد، اما یکی از آنها ساده است KinScreen برنامه اگرچه تضمینی برای کارکرد آن وجود ندارد، اما باید برای اکثر کاربران مفید باشد.

نحوه غیرفعال کردن سنسور مجاورت در اندروید

برای غیرفعال کردن حسگر مجاورت در تلفن Android خود:

  1. را نصب کنید KinScreen برنامه از فروشگاه Google Play.
  2. دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید تا مجوزهای لازم را در اختیار آن قرار دهید.
  3. پس از اعطای مجوزها، روی آن ضربه بزنید هنگام استفاده از 0 برنامه چک باکس
    گزینه های kinscreen
  4. اعطای مجوز برای دسترسی استفاده برای شناسایی برنامه های در حال اجرا، زمانی که از شما خواسته شد.
  5. به منو برگردید و ضربه بزنید هنگام استفاده از 0 برنامه از نو. این بار، همه موارد را بیابید و بررسی کنید تلفن و زنگ زدن گزینه ها.
  6. بعد، ضربه بزنید خوب نجات دادن.
    Kinscreen تماس‌ها را از گزینه‌های صفحه خالی مسدود می‌کند
  7. روی ضربه بزنید در حین تماس چک باکس برای فعال کردن آن.
  8. روی ضربه بزنید در حالی که عنوان شده است چک باکس برای فعال کردن آن.
  9. علامت را بردارید به جز اگر زیر 10.0 کج شود با ضربه زدن روی آن کادر انتخاب کنید.
    گزینه های kinscreen
  10. در این مرحله، KinScreen باید برای زنده نگه داشتن صفحه نمایش شما در طول تماس آماده باشد. همچنین می‌توانید با اسکرول کردن از بالا به پایین برای مشاهده پانل اعلان‌ها و ضربه زدن روی دکمه، اطمینان حاصل کنید که صفحه نمایش شما همیشه فعال است. تعویض دستی گزینه.
    گزینه جابجایی دستی برای Kinscreen در اندروید

اگر متوجه شدید که برنامه KinScreen کار نمی کند، باید یک برنامه جایگزین را از فروشگاه Google Play امتحان کنید.

نحوه روشن نگه داشتن صفحه نمایش در هنگام مکالمه در تلفن اندرویدی سامسونگ

اگر اخیراً یک گوشی هوشمند سامسونگ دارید، ممکن است بتوانید با تغییر تنظیمات در منوی تنظیمات دستگاه، صفحه نمایش را روشن نگه دارید. این ویژگی از دوربین جلوی شما برای تشخیص زمانی که به صفحه نگاه می کنید استفاده می کند. این به شما امکان می دهد در صورت نیاز از آن استفاده کنید، اما وقتی در حین تماس به گوش شما بازگردانده می شود، صفحه دوباره سیاه می شود.

در برخی از دستگاه های سامسونگ، این تنظیم نامیده می شود اقامت هوشمند. این ویژگی در دیگران نامگذاری نشده است، اما در دستگاه شما موجود است متراشاره و اشاره منوی تنظیمات

برای زنده نگه داشتن صفحه نمایش در هنگام تماس با تلفن سامسونگ:

  1. منوی تنظیمات دستگاه سامسونگ خود را باز کنید.
  2. در تنظیمات منو، ضربه بزنید ویژگی‌های پیشرفته > حرکات و ژست‌ها.
    منوی حرکات و حرکات اندروید
  3. روی نوار لغزنده کناری ضربه بزنید هنگام مشاهده صفحه نمایش را روشن نگه دارید گزینه ای برای فعال کردن ویژگی
    فعال کردن قابلیت نگه داشتن صفحه در هنگام مشاهده در گوشی های سامسونگ
  4. اگر این ویژگی را نمی بینید، روی آن ضربه بزنید اقامت هوشمند به جای آن نوار لغزنده با این کار همان ویژگی فعال می شود.

با فعال بودن این ویژگی، باید بتوانید هنگام تماس از صفحه تلفن خود استفاده کنید — اما فقط زمانی که به صفحه نمایش نگاه می کنید. اگر می خواهید صفحه نمایش همیشه روشن بماند، باید حسگر مجاورت را به طور کامل غیرفعال کنید.

سازنده ماندن در اندروید

با استفاده از مراحل بالا، باید بتوانید صفحه نمایش را در حین تماس با یک تلفن اندرویدی روشن نگه دارید. همانطور که اشاره کردیم، با این حال، کمی آزمون و خطا درگیر است، زیرا این ویژگی به راحتی خاموش نمی شود.

آیا می خواهید تنظیمات تماس خود را تغییر دهید؟ می‌توانید با مسدود کردن شماره‌هایی در Android که نمی‌خواهید از آن‌ها تماس دریافت کنید، شروع کنید. همچنین می‌توانید پست صوتی خود را در Android راه‌اندازی کنید تا به تماس‌های صفحه‌نمایش کمک کند بدون اینکه خودتان را کاملاً ببندید.

تغییر به ارائه دهنده دیگری؟ برای تعویض سیم کارت، ممکن است لازم باشد ابتدا درگاه سیم کارت دستگاه اندرویدی خود را باز کنید. مگر اینکه از eSIM جدیدتری استفاده کنید.



سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *