نحوه رفع پخش نشدن ویدیوهای فیسبوک


آیا با پخش نشدن ویدیوهای فیس بوک در دستگاه شما مشکل دارید؟ با استفاده از مراحل این راهنما می توانید مشکل را برطرف کنید.

آیا با پخش نشدن ویدیوهای فیس بوک مشکل دارید؟ این مسئله می تواند ناامید کننده باشد، به خصوص اگر در تلاش برای تماشای ویدیویی از یکی از عزیزان خود هستید (یا یک ویدیوی خنده دار در جدول زمانی خود).

دلایل مختلفی وجود دارد که چرا ویدیوهای فیس بوک ممکن است روی دستگاه شما کار نکنند. ممکن است مشکل اتصال داده ها، حافظه پنهان فیس بوک خراب یا حذف ویدیو توسط فیس بوک باشد.

اگر در پخش ویدیوها در فیس بوک با مشکل مواجه هستید، می توانید با استفاده از مراحل زیر مشکل را برطرف کنید.

اتصال اینترنت خود را بررسی نمایید

یکی از اولین مکان هایی که باید به آن نگاه کنید اتصال اینترنت شما است. به طور معمول، ویدیوها در فیس بوک دارای وضوح بالا هستند و به اتصال اینترنت قوی و سریع نیاز دارند. علاوه بر اطمینان از اینکه اتصال شما محکم است، باید یک تست سرعت نیز انجام دهید تا مطمئن شوید که سرعت اینترنت تبلیغ شده را دریافت می کنید. اگر کارها کند است، باید به دنبال رفع کندی اینترنت در ویندوز باشید.

اگر از تلفن استفاده می کنید، تلفن خود را تأیید کنید وای فای و سلولی تنظیمات فعال هستند برای انجام این کار، به تنظیمات > Wi-Fi و مطمئن شوید که روشن است و به تنظیمات > تلفن همراه و مطمئن شوید که فعال است.

رفع نشدن ویدیوهای فیسبوک

اگر اندرویدی هستید، منو و تنظیمات باید مشابه باشند، اما ممکن است برچسب متفاوتی داشته باشند.

نحوه غیرفعال کردن حالت ذخیره داده در فیس بوک

در صورتی که در برنامه داده محدود هستید، ویژگی ذخیره داده در برنامه فیس بوک عالی است. با این حال، می تواند باعث شود ویدیوهای با وضوح بالا به درستی پخش نشوند زیرا از داده کمتری استفاده می کنند.

برای غیرفعال کردن حالت ذخیره داده در فیس بوک:

  1. برنامه فیس بوک را راه اندازی کنید و اگر قبلاً وارد نشده اید وارد شوید.
  2. روی ضربه بزنید منو دکمه.
  3. انتخاب کنید تنظیمات و حریم خصوصی > تنظیمات.رفع نشدن ویدیوهای فیسبوک
  4. زیر اولویت ها بخش، ضربه بزنید رسانه ها.
  5. در زیر کیفیت ویدیو بخش، ضربه بزنید بهینه شده است برای غیر فعال کردن ذخیره داده حالت

ببینید آیا ویدیو بعد از آن پخش می شود یا خیر. با این حال، ممکن است بخواهید پس از مشاهده ویدیو، ویژگی صرفه جویی در داده را فعال کنید، به خصوص اگر در یک برنامه داده محدود هستید.

چگونه حالت کم داده را در تلفن خود غیرفعال کنیم

مجدداً، اگر در یک برنامه داده محدود هستید، می خواهید داده های خود را حفظ کنید. اگر ویژگی حالت کم داده را فعال کرده باشید، ممکن است باعث ایجاد مشکل در پخش ویدیو شود. در عوض، آن را خاموش کنید و ببینید آیا ویدیو پخش می شود یا خیر.

نحوه انجام این کار با استفاده از آیفون را در زیر توضیح خواهیم داد، اما تنظیمات مشابهی برای کاربران اندروید در منوی تنظیمات شما موجود است.

برای غیرفعال کردن حالت کم دیتا در آیفون:

  1. باز کن تنظیمات در گوشی شماآیفون به صورت خودکار پیام های قدیمی را حذف می کند
  2. ضربه زدن سلولی از لیست
  3. انتخاب کنید گزینه های داده سلولی.
  4. سوئیچ کناری را خاموش کنید حالت داده کم گزینه.رفع نشدن ویدیوهای فیسبوک

چگونه کیفیت ویدیو را در فیس بوک پایین بیاوریم

فیس بوک امکان آپلود ویدیوهای HD با کیفیت بالا را می دهد و کیفیت ویدیو بر اساس شبکه و دستگاه شما خواهد بود. با این حال، فیس بوک به شما اجازه می دهد تا کیفیت ویدیو را تغییر یا کاهش دهید تا بتوانید آن را مشاهده کنید. HD نخواهد بود، اما حداقل می توانید آن را تماشا کنید.

توجه داشته باشید: این ویژگی فقط در نسخه دسکتاپ فیس بوک در دسترس است، نه برنامه.

برای تغییر کیفیت ویدیو در فیسبوک:

  1. ویدیویی را که می خواهید در فیس بوک تماشا کنید باز کنید.
  2. روی ضربه بزنید تنظیمات را نماد و انتخاب کنید کیفیت.
  3. یک گزینه ویدیویی با کیفیت پایین را انتخاب کنید و ویدیو را دوباره پخش کنید.رفع نشدن ویدیوهای فیسبوک

برنامه فیس بوک را دوباره نصب یا به روز کنید

اگر نسخه قدیمی برنامه فیس بوک را اجرا می کنید یا در گوشی شما خراب شده است، می توانید به روز رسانی برنامه را بررسی کنید. برای اطلاعات بیشتر، راهنمای ما را در مورد به‌روزرسانی برنامه‌ها در iPhone یا نحوه به‌روزرسانی برنامه‌ها در Android بخوانید.

اگر به‌روزرسانی در دسترس نیست یا مشکل را برطرف نمی‌کند، می‌توانید آخرین نسخه برنامه را حذف نصب و دوباره نصب کنید. پس از حذف برنامه فیس بوک، فروشگاه برنامه را در دستگاه خود باز کنید، فیس بوک را جستجو کنید و آخرین نسخه برنامه را دانلود کنید.

ورود و خروج از فیس بوک

اگر جلسه فعلی شما با خطا مواجه می‌شود، می‌تواند منجر به مشکلاتی در پخش ویدیوها شود. خروج از جلسه فعلی و ورود مجدد به سیستم می تواند مشکل پخش نشدن ویدیوها را حل کند.

برای ورود و خروج از فیس بوک:

  1. را فشار دهید منو دکمه.
  2. کمی به سمت پایین منو بکشید و روی آن ضربه بزنید خروج گزینه و ضربه بزنید خروج هنگامی که تأیید ظاهر می شود.رفع نشدن ویدیوهای فیسبوک
  3. با ایمیل و رمز عبور خود دوباره وارد حساب کاربری خود شوید و امیدوارم جلسه جدید این بار کار کند.

تعمیر پخش ویدیو در فیس بوک

اگر با پخش نشدن ویدیوها مشکل دارید، با استفاده از گزینه های بالا باید ویدیوهای فیس بوک را در صورت پخش نشدن برطرف کنید. با این حال، با بهبود کیفیت ویدیو، اینترنت سریعتر ضروری است، و همچنین اطمینان از عدم استفاده از حالت ذخیره داده ضروری است. یکی از راه‌حل‌های دیگر برای کاربران اندروید، پاک کردن حافظه پنهان اندروید و پاسخ‌دهی بیشتر برنامه‌های شما است.

برای بهبود تجربه فیسبوک خود چیزهای بیشتری جز اصلاح ویدیوها وجود دارد. به عنوان مثال، ممکن است بخواهید استوری ها را از سایت حذف کنید یا در صورت آزاردهنده شدن اعلان ها، صداها را در فیس بوک خاموش کنید.

همچنین، اگر دوست دارید از حریم خصوصی خود در این سرویس اطمینان حاصل کنید، می توانید وضعیت فعال را خاموش کنید تا فالوورهای شما نتوانند زمان فعال بودن شما را ببینند. و اگر می خواهید عکس نمایه خود را برای مدت کوتاهی تغییر دهید، می توانید یک عکس نمایه موقت در فیس بوک اضافه کنید.



سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *