نحوه رفع خطای عدم ثبت نام در شبکه در اندروید


رفع خطاهای شبکه در اندروید می تواند آزاردهنده باشد. ما در این راهنما به شما نشان خواهیم داد که چگونه خطای «ثبت نشده در شبکه» را در اندروید برطرف کنید.

پیام‌های خطای زیادی وجود دارد که می‌بینید در گوشی اندرویدی شما ظاهر می‌شوند. با این حال، یکی از مواردی که ممکن است در مورد آن تعجب کنید یک است در شبکه ثبت نشده است خطا

این خطا به این معنی است که گوشی شما نمی تواند به شرکت مخابراتی شما متصل شود و تماس ها، پیامک ها و سایر اتصالات داده را غیرفعال می کند. چندین مرحله مختلف وجود دارد که می توانید برای رفع آن انجام دهید. برای مثال، می‌توانید با تنظیمات گوشی، تنظیم مجدد سیم‌کارت و موارد دیگر، راه‌حل‌های ساده‌ای را امتحان کنید. ممکن است لازم باشد تنظیمات شرکت مخابراتی خود را بررسی کنید و آنها را بازنشانی کنید.

اگر با خطای Not Registered on Network در اندروید مشکل دارید، مراحل زیر را برای رفع آن دنبال کنید.

توجه داشته باشید: بسته به برند گوشی شما و نسخه اندرویدی که در حال اجرا است، مراحل گزینه های زیر کمی متفاوت خواهد بود. با این حال، این مراحل شما را راهنمایی می کند که در دستگاه خود به دنبال چه چیزی باشید.

گوشی خود را ریستارت کنید

یکی از اساسی ترین راه حل هایی که می توانید امتحان کنید، راه اندازی مجدد گوشی اندرویدی خود است. نحوه انجام این کار به مدل دستگاه و نسخه اندرویدی که در حال اجرا است بستگی دارد.

برخی از تلفن ها به شما اجازه می دهند که نگه دارید قدرت را فشار دهید و انتخاب کنید راه اندازی مجدد گزینه. در گوشی های سامسونگ، باید آن را نگه دارید قدرت و کاهش حجم به جای دکمه ها به طور همزمان

وقتی صفحه را با گزینه های روشن/خاموش دریافت کردید، دکمه Restart را فشار دهید و منتظر بمانید تا در فرآیند راه اندازی مجدد پیشرفت کند. پس از تکمیل، دوباره وارد سیستم شوید و ببینید آیا همچنان با خطا مواجه می شوید.

رفع خطای Not Registered on Network

حالت هواپیما را روشن و خاموش کنید

گزینه دیگری که می توانید امتحان کنید، روشن کردن حالت هواپیما و سپس خاموش کردن آن است. این کار شما را از تمام شبکه های فعال قطع می کند و اتصالات جدید ایجاد می کند.

برای تغییر حالت هواپیما در اندروید:

  1. برای دریافت آن، انگشت خود را از بالای صفحه به پایین بکشید اطلاع سایه.
  2. را پیدا کنید و روی آن ضربه بزنید حالت هواپیما را فشار دهید تا روشن شود، سپس بعد از حدود 30 ثانیه آن را خاموش کنید.

سیم کارت را بردارید و دوباره در جای خود قرار دهید

یکی دیگر از دلایل خطای Not Registered on Network در اندروید مشکل سیم کارت است. ممکن است به درستی متصل نشود یا در طول استفاده روزمره شل شود.

ابتدا باید درگاه سیم کارت را باز کنید. اگر گوشی شما دارای یک گیره است یا می توانید از یک گیره کاغذ نیز استفاده کنید، از ابزار اجکتور سیم کارت استفاده کنید. آن را در سوراخ کنار سیم کارت قرار دهید تا کارت و سینی بیرون بیایند.

چند ثانیه صبر کنید، سیم کارت را بیرون بیاورید و سینی را به درگاه سیم کارت بازگردانید.

خارج کردن سیم کارت در گوشی هوشمند اندرویدی

دستگاه اندروید خود را به روز کنید

به روز نگه داشتن تلفن شما به اندازه رایانه مهم است. علاوه بر ویژگی‌های جدید، به‌روزرسانی‌ها رفع اشکال و بهبودهای امنیتی را ارائه می‌کنند. به عنوان مثال، اگر از نسخه قدیمی‌تر اندروید استفاده می‌کنید، ارزش آن را دارد که به‌روزرسانی‌ها را به صورت دستی بررسی کنید.

ممکن است اشکالی در اندروید یا سازنده وجود داشته باشد که منتظر دانلود شماست تا خطای «ثبت‌شده در شبکه» را برطرف کند.

مراحل بررسی به‌روزرسانی‌ها در هر گوشی متفاوت است. با این حال، به دنبال تنظیمات > سیستم > به روز رسانی سیستم یا چیزی مشابه به عنوان مثال، در یک کهکشان، این است تنظیمات > به روز رسانی نرم افزار.

به‌روزرسانی‌های موجود را دانلود و نصب کنید و پس از تکمیل فرآیند، بررسی کنید که آیا همچنان خطا را دریافت می‌کنید.

بازنشانی تنظیمات شبکه در اندروید

تلفن شما در طول روز به شبکه های مختلف متصل می شود. اگر تنظیمات شبکه درست نباشد، این عدم تطابق می تواند باعث ایجاد خطا شود. خبر خوب این است که می توانید به سرعت تنظیمات شبکه خود را در اندروید بازنشانی کنید.

برای بازنشانی تنظیمات شبکه در اندروید:

  1. راه اندازی تنظیمات را در گوشی خود انتخاب کنید و سیستم گزینه.رفع خطای Not Registered on Network
  2. پیدا کنید و ضربه بزنید گزینه ها را بازنشانی کنید در منوی زیر
  3. انتخاب کنید Wi-Fi، موبایل و بلوتوث را بازنشانی کنید از صفحه Reset options.رفع خطای Not Registered on Network
  4. مطمئن شوید که خود را انتخاب کرده اید سیم کارت از منوی کشویی و روی آن ضربه بزنید تنظیمات را بازنشانی کنید دکمه.
  5. پین دستگاه خود را وارد کرده و روی آن ضربه بزنید تنظیمات را بازنشانی کنید هنگامی که صفحه تأیید ظاهر می شود را فشار دهید.رفع خطای Not Registered on Network

تنظیمات شبکه را در دستگاه های سامسونگ بازنشانی کنید

شایان ذکر است که اگر دستگاه سامسونگ دارید، مسیر تنظیم مجدد تنظیمات شبکه کمتر مشخص است.

اگر از گوشی سامسونگ استفاده می کنید، به این آدرس بروید تنظیمات > مدیریت عمومی > بازنشانی > بازنشانی تنظیمات شبکه و فرآیند ریست را تایید کنید.

رفع خطای Not Registered on Network

یک سیم کارت جدید را امتحان کنید

اگر همچنان با خطای Note Registered on Network در دستگاه Android خود مشکل دارید، سیم کارت دیگری را امتحان کنید. سیم کارت خود را از گوشی خود خارج کرده و یک سیم کارت جدید در آن قرار دهید.

اگر ندارید، با شرکت مخابراتی خود تماس بگیرید، آنها برای شما یک مورد جدید ارسال خواهند کرد. یا اگر در نزدیکی یک محل خرده‌فروشی محلی است، بروید.

اگر سیم کارت جدید کار می کند، مشکل از سیم کارت قدیمی است و به هر حال شما نمی خواهید که سیم کارت کار نمی کند. اگر سیم‌کارت جدید کار نکند، به احتمال زیاد خود اسلات سیم‌کارت آسیب دیده است. بنابراین در آن نمونه، شما باید آن را برای تعمیر ببرید.

عیب یابی خطاها در اندروید

علاوه بر راه‌حل‌های بالا، می‌توانید به صورت دستی شرکت مخابراتی خود را انتخاب کنید یا نوع شبکه ترجیحی را از تنظیمات سیم‌کارت و شبکه برای رفع مشکل تغییر دهید. خطا در شبکه ثبت نشده است در گوشی اندرویدی شما

کارهای دیگری نیز وجود دارد که می توانید برای بهبود تجربه اندروید خود انجام دهید. برای مثال، می‌توانید وای‌فای اندروید را به‌طور خودکار روشن کنید و در صورت دریافت تماس‌ها و پیامک‌های ناخواسته، شماره‌ای را در اندروید مسدود کنید. و اگر پیامک دریافت نمی کنید، راهنمای ما را در مورد نحوه رفع عدم دریافت متن در اندروید بخوانید.

همچنین ممکن است به نحوه استفاده از قابلیت تقسیم صفحه در اندروید برای چندوظیفه شدن علاقه داشته باشید. همچنین، اگر گوشی شما شروع به کندی کرده است، می‌توانید کش اندروید را برای رفع آن پاک کنید.



سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *