نحوه دانلود نمایش ها در HBO Max


اگر مشترک HBO Max هستید و می‌خواهید در حال حرکت محتوا را با خود ببرید، می‌توانید نمایش‌های HBO Max را برای استفاده آفلاین دانلود کنید.

HBO Max شامل بسیاری از محتوای ممتاز است که می‌توانید در سرویس پخش از آن لذت ببرید. تقریباً برای همه دستگاه‌هایی که سرویس‌های استریم در آنها وجود دارد، در دسترس است. و ممکن است بخواهید نمایش ها را در HBO Max برای مشاهده آفلاین بارگیری کنید.

مانند سایر سرویس‌ها مانند نتفلیکس، دیزنی پلاس و پارامونت پلاس، می‌توانید محتوا را برای تماشا در حین سفر دانلود کنید یا بدانید که Wi-Fi نامناسب است.

اگر اشتراک بدون آگهی برای HBO Max دارید، می‌توانید فیلم‌ها و نمایش‌ها را از HBO، Warner Bros، DC Comics و غیره دانلود کنید. در اینجا نحوه بارگیری آنها در تلفن یا رایانه لوحی خود آورده شده است.

نحوه دانلود نمایش ها در HBO Max

با HBO Max، می توانید قسمت های جداگانه یک سریال، (بیشتر) فیلم ها یا فصل های کامل برنامه های مورد علاقه خود را دانلود کنید. دانلود محتوا به اندازه کافی ساده است، اما نکاتی وجود دارد که به آنها اشاره خواهیم کرد.

توجه داشته باشید: شما باید داشته باشید بدون تبلیغات برنامه اشتراک ماهانه 15.99 دلار برای دانلود فیلم و نمایش. طرح تبلیغات محدود ارزان‌تر با 9.99 دلار در ماه اجازه دانلود محتوا را نمی‌دهد. همچنین با طرح پریمیوم می توانید همزمان تا 30 دانلود داشته باشید.

اسکرین شات های زیر مربوط به اپلیکیشن آیفون هستند، اما بدون توجه به پلتفرم موبایل، مراحل در اپلیکیشن HBO Max یکسان است.

برای دانلود محتوا از HBO Max:

  1. را نصب کنید برنامه HBO Max در آیفون یا دستگاه اندرویدی شما.
  2. برنامه را اجرا کنید و با خود وارد شوید حساب HBO Max اعتبارنامه
  3. فیلم یا نمایشی را که می‌خواهید دانلود کنید، جستجو یا پیمایش کنید و روی آن ضربه بزنید دانلود نماد زیر جلد هنری قسمت.

برنامه ها را در HBO Max دانلود کنید

  1. پس از اتمام، برنامه یک را نشان می دهد دانلود کامل شد نماد با یک علامت در کنار نمایش دانلود شده.

برنامه ها را در HBO Max دانلود کنید

  1. برای دانلود یک سریال کامل، به صفحه عنوان اصلی نمایش بروید و روی آن ضربه بزنید دانلود آیکون.

  1. پس از دانلود موفقیت آمیز، با کلیک بر روی آن، محتوای خود را پیدا خواهید کرد دانلودها نماد در نوار ابزار پایین برنامه

برنامه ها را در HBO Max دانلود کنید

  1. از قسمت دانلودها، می توانید محتوای خود را بر اساس عنوان یا اخیراً اضافه شده مرتب کنید.

برنامه ها را در HBO Max دانلود کنید

  1. روی یک نمایش یا فیلم از لیست خود ضربه بزنید تا در حالت آفلاین، آن را در دستگاه خود تماشا کنید.

برنامه ها را در HBO Max دانلود کنید

  1. برای حذف دانلود، روی ضربه بزنید ویرایش کنید را انتخاب کنید و محتوایی را که می خواهید حذف کنید انتخاب کنید یا روی آن ضربه بزنید همه را پاک کن دکمه حذف همه چیز از دانلودها.

  1. همچنین، می‌توانید نمایشی را از فهرست دانلودها انتخاب کنید، آن را به سمت چپ بکشید و روی آن ضربه بزنید قرمز X نماد کنار آن

لازم به ذکر است که دانلود HBO Max 30 روز طول می کشد. با این حال، هنگامی که شروع به مشاهده یک نمایش یا فیلم دانلود شده می کنید، 48 ساعت فرصت دارید تا تماشای آن را به پایان برسانید. پس از 48 ساعت، باید آن را تمدید یا از دستگاه خود حذف کنید.

همچنین، دانلودها در حافظه داخلی گوشی یا تبلت شما ذخیره خواهند شد. متأسفانه، محتوای دانلود شده را نمی توان در کارت SD یا حافظه خارجی دیگر ذخیره کرد، که برای دستگاه های اندرویدی قدیمی مایه تاسف است.

علاوه بر این، نسخه هایی از محتوا را می توان در حداکثر پنج دستگاه با استفاده از نمایه مشابه در دسترس قرار داد. و اگر می‌خواهید تلفن خود را بارگیری کنید، می‌توانید همزمان تا 30 بار در دستگاه‌ها دانلود کنید.

نحوه تغییر کیفیت دانلود در HBO Max

HBO Max به طور پیش‌فرض بالاترین کیفیت دانلود ویدیو را برای دستگاه شما فراهم می‌کند. با این حال، در صورت نیاز به صرفه جویی در فضا یا دانلود سریعتر، می توانید کیفیت دانلود را تغییر دهید.

برای تغییر کیفیت دانلود در HBO Max:

  1. روی خود ضربه بزنید نماد نمایه در گوشه سمت راست بالا

  1. روی ضربه بزنید تنظیمات نمادی که ظاهر می شود

https://www.groovypost.com/howto/move-apps-from-internal-storage-to-sd-card/

  1. انتخاب کنید دانلودها از تنظیمات منو.

  1. روی ضربه بزنید کیفیت دانلود گزینه از دانلودها منو.

  1. کیفیت فایل های ویدئویی را انتخاب کنید. انتخاب کنید سریعترین دانلودها برای فایل هایی که از فضا و داده کمتر استفاده می کنند.

https://www.groovypost.com/howto/move-apps-from-internal-storage-to-sd-card/

  1. اگر ترجیح می دهید بهترین کیفیت ممکن را داشته باشید، می توانید آن را تنظیم کنید بالاترین کیفیت که 1080p است و تکمیل دانلودها زمان بیشتری می برد. همچنین باید برنامه را روی فقط تنظیم کنید دانلود فقط از طریق Wi-Fi (پیش‌فرض)، به‌ویژه اگر برنامه داده محدودی دارید.

دانلود محتوا برای استفاده آفلاین

اگر مشترک HBO Max بدون تبلیغات هستید و در شرایطی هستید که نمی‌توانید فیلم‌ها و نمایش‌ها را پخش کنید، از مراحل بالا برای دانلود محتوا قبل از موعد استفاده کنید. دریافت مجموعه ای از نمایش ها از قبل به شما امکان می دهد از سرگرمی های پخش جریانی از سرویس مستقیم به مصرف کننده لذت ببرید.

اگر در این سرویس تازه کار هستید، راهنمای ما را برای شروع کار با HBO Max بررسی کنید. یا، اگر فقط برای یک نمایش خاص، مانند House of the Dragon، مشترک این سرویس شده‌اید، ممکن است بخواهید HBO Max را برای مدتی لغو کنید.

البته می توانید محتوای ویدیویی را از سرویس های پخش دیگر نیز دانلود کنید. برای مثال، ممکن است بخواهید نمایش‌ها را از Amazon Prime Video بارگیری کنید یا درباره دانلود ویدیوها از Hulu اطلاعات کسب کنید. و اگر کاربر اپل تی وی هستید، نحوه دانلود ویدیوها از اپل تی وی پلاس را بررسی کنید.



سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *