نحوه رفع ERR_SPDY_PROTOCOL_ERROR در کروم


در حالی که هیئت منصفه در راه مایکروسافت برای مدیریت ابزارک‌های نوار وظیفه هستند، همه می‌توانند موافقت کنند که باید تابلوی ویجت‌های بازشو را در ویندوز 11 متوقف کنند.

مایکروسافت برد ابزارک را در گوشه سمت چپ پایین نوار وظیفه در ویندوز 11 قرار داده است. مانند بسیاری از ویژگی‌های ویندوز، برخی از کاربران آن را مفید می‌دانند در حالی که برخی دیگر مفید نیستند.

با این حال، یکی از تنظیماتی که همه می توانند موافق باشند که ایده آل نیست، رفتار پیش فرض برد ویجت ها است. برای راه‌اندازی، لازم نیست روی نماد ابزارک کلیک کنید. در عوض، زمانی که مکان نما روی نماد قرار می گیرد، تنظیم شده است که باز شود. این باعث آزاردهنده می شود زیرا جریان کار شما را مختل می کند.

خبر خوب این است که می توانید آن را تغییر دهید. در اینجا نحوه جلوگیری از راه‌اندازی برد ویجت‌های بازشو در ویندوز 11 از طریق شناور آورده شده است.

نحوه متوقف کردن برد ابزارک ها در ویندوز 11

این برد ویجت دکمه در گوشه سمت چپ پایین نوار وظیفه قرار دارد و شرایط آب و هوایی محلی را نشان می دهد. این دارای یک نماد آب و هوا است، و هنگامی که نشانگر را روی نماد قرار می دهید، با آخرین فیدهای اخبار در چندین دسته مختلف راه اندازی می شود.

ممکن است بخواهید از آن استفاده کنید اما در عین حال آن را آزاردهنده بدانید. وقتی مکان نما را روی نماد آن نگه می دارید، برد راه اندازی می شود و مانع از هر کاری می شود که روی آن کار می کنید.

برای جلوگیری از ظاهر شدن تابلوی ویجت‌های بازشو وقتی ماوس را روی آن می‌برید:

  1. ماوس را روی نماد ویجت ببرید یا از آن استفاده کنید Windows Key + W میانبر صفحه کلید برای راه اندازی آن.
  2. خود را کلیک کنید نماد نمایه در گوشه سمت راست بالا برای باز کردن تنظیمات ابزارک.نحوه توقف صفحه ابزارک های پاپ آپ در ویندوز 11
  3. وقتی منو باز شد، آن را تغییر دهید نمایش ویجت ها در حالت شناور سوئیچ به خاموش موقعیت

هنگامی که در بخش تنظیمات ابزارک هستید، ممکن است بخواهید آن را خاموش کنید نشان ویجت را نشان دهید برای متوقف کردن اعلان‌های نوار وظیفه و خاموش کردن نمایش چرخش ویجت برای جلوگیری از به روز رسانی ویجت ها در نوار وظیفه.

پس از خاموش کردن این تنظیمات، برد ابزارک همچنان در دسترس خواهد بود اما کمتر آزاردهنده است. خاموش کردن تنظیمات به شما این امکان را می‌دهد تا کارها را بدون حواس‌پرتی ویجت‌ها انجام دهید، اما همچنان در صورت تمایل با کلیک کردن روی آن یا استفاده از آن به آن دسترسی داشته باشید. Windows Key + W.

ویژگی های کمتر حواس پرتی ویندوز

نماد ابزارک ها (و سایر موارد) بحث برانگیز است زیرا “ویژگی” است که کسی از آن درخواست نکرده است. با این حال، می‌توانید با فعال کردن یک سوئیچ، حواس‌پرتی را کاهش دهید. هنگامی که زانو شما در یک گزارش یا صفحه گسترده قرار می گیرد، ظاهر شدن آن تخته مانع گردش کار شما می شود. مخصوصاً در لپ تاپ با پد لمسی حساس.

اگر دیگر نمی خواهید آن را ببینید، می توانید ویجت آب و هوا را غیرفعال کنید، بنابراین دیگر در نوار وظیفه ظاهر نمی شود. اگر هنوز ویندوز 11 ندارید، جای نگرانی نیست. می توانید ویجت News and Interests را در ویندوز 10f غیرفعال کنید. این نام متفاوت است، اما در ویندوز 10 برای بسیاری از کاربران به همان اندازه آزاردهنده است.

تنظیمات بیشتری وجود دارد که ممکن است بخواهید در نوار وظیفه تغییر دهید، مانند نمایش نمادهای سرریز گوشه و نحوه در دسترس قرار دادن فضای بیشتر در نوار وظیفه ویندوز 11. همچنین، نکات بیشتری را در مورد سفارشی کردن نوار وظیفه بررسی کنید.



سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *