جاستین دوینو / How-To Geek

برای تنظیم پست صوتی خود در Android، از برنامه‌ای مانند برنامه تلفن سامسونگ یا برنامه Google Phone استفاده کنید. معمولاً می توانید با فشار دادن طولانی کلید “1” در شماره گیر، پست صوتی خود را بررسی کنید. اپراتورهای تلفن همراه مختلف رویه‌های مختلفی برای تغییر پین پست صوتی شما دارند.

پست صوتی، مانند تماس های تلفنی قدیمی، راه به جایی نمی برد. خوشبختانه، پیمایش پست صوتی در تلفن های هوشمند بسیار ساده تر از تلفن ثابت است. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه این کار را در اندروید انجام دهید.

نحوه تغییر پیام صوتی در اندروید

بسته به اینکه چه دستگاه اندرویدی دارید، می‌توانید پیام خوشامدگویی پست صوتی خود را از برنامه‌هایی مانند برنامه تلفن سامسونگ یا برنامه Google Phone تغییر دهید (ضبط‌هایی که افراد هنگام تماس با شما می‌شنوند).

پیام تبریک پست صوتی را با برنامه تلفن سامسونگ تغییر دهید

برای گوشی‌های Samsung Galaxy، از برنامه پیش‌فرض Phone که از قبل روی دستگاه نصب شده است استفاده می‌کنیم. با ضربه زدن روی نماد منوی سه نقطه و انتخاب «تنظیمات» شروع کنید.

به پایین بروید و روی «پست صوتی» ضربه بزنید.

به پایین اسکرول کنید و ضربه بزنید "پست صوتی"

شماره‌ای را می‌بینید که در زیر «شماره پست صوتی» فهرست شده است. شماره را ذخیره کنید و سپس به شماره گیر تلفن برگردید.

شماره را ذخیره کنید و سپس به شماره گیر تلفن برگردید.

اکنون در تب “Keypad” شماره را وارد کرده و روی دکمه تلفن ضربه بزنید تا تماس برقرار شود.

شماره را وارد کنید و روی دکمه سبز رنگ تلفن ضربه بزنید تا تماس برقرار شود.

هنگامی که به پست صوتی خود وصل شدید، روی “4” در شماره گیر ضربه بزنید.

هنگامی که به پست صوتی خود وصل شدید، روی ضربه بزنید "4" روی شماره گیر

اکنون برای ضبط یک تبریک جدید روی “1” ضربه بزنید.

حالا ضربه بزنید "1" برای ثبت احوالپرسی جدید

اگر قبلاً یک تبریک داشته باشید، آن را خواهید شنید. برای ضبط خوشامدگویی جدید روی «2» ضربه بزنید.

ضربه زدن "2" برای ثبت احوالپرسی جدید

به دستورالعمل ها گوش دهید و بعد از لحن شروع به ضبط تبریک خود کنید. وقتی کارتان تمام شد روی «#» ضربه بزنید.

ضربه زدن "#" وقتی کارتان تمام شد

صدای احوالپرسی را خواهید شنید. برای حفظ و تنظیم احوالپرسی، “1” را فشار دهید، یا برای ضبط دوباره روی “2” ضربه بزنید.

حالا ضربه بزنید "1".

این تمام چیزی است که وجود دارد! استفاده از شماره گیر برای انجام همه این کارها فوق العاده کاربرپسند نیست، اما بسته به شرکت مخابراتی که دارید ممکن است روش آسان تری داشته باشید. اگر برنامه‌ای برای شرکت مخابراتی خود روی تلفن گلکسی خود نصب کرده‌اید، بررسی کنید که آیا شامل تنظیمات پست صوتی است یا خیر.

پیام تبریک پست صوتی را با برنامه Google Phone تغییر دهید

تلفن‌های Google Pixel با برنامه تلفن این شرکت ارائه می‌شوند و در صورت تمایل می‌توان آن را روی سایر دستگاه‌های اندرویدی – از جمله دستگاه‌های Samsung Galaxy – نصب کرد. فرآیند تنظیم پست صوتی ممکن است بسته به دستگاه خاص شما همچنان کمی متفاوت باشد.

ابتدا برنامه را باز کنید و روی نماد منوی سه نقطه در بالا سمت راست ضربه بزنید. سپس “تنظیمات” را انتخاب کنید.

تنظیمات را به پایین اسکرول کرده و “پست صوتی” را انتخاب کنید.

تنظیمات را به پایین اسکرول کرده و انتخاب کنید "پست صوتی"

اکنون بر روی گزینه Voicemail Greeting ضربه بزنید.

حالا ضربه بزنید "تبریک پست صوتی."

این جایی است که فرآیند بسته به ارائه دهنده تلفن همراه شما متفاوت است. به دنبال دکمه میکروفون یا گزینه “ضبط تبریک” باشید.

مراحل ضبط پیام تبریک را دنبال کنید.

مراحل ضبط پیام تبریک را دنبال کنید.

پس از اتمام کار، ممکن است از شما خواسته شود که یک نام تبریک بگویید.

پس از اتمام کار، ممکن است از شما خواسته شود که یک نام تبریک بگویید.

پیامی که به‌تازگی ضبط کرده‌اید احتمالاً به‌عنوان پیش‌فرض تنظیم می‌شود، اما اگر اینطور نیست، می‌توانید آن را از فهرست تبریک‌ها انتخاب کنید. شما می توانید چندین تبریک برای موقعیت های مختلف ضبط کنید.

برای فعال بودن یک تبریک انتخاب کنید.

خودشه! اکنون یک پیام تبریک سفارشی در تلفن Android خود دارید.

پست صوتی ویژوال در اندروید چیست؟

Visual Voicemail یک رابط ایمیل یا پیام متنی برای پست صوتی است. همه پست‌های صوتی شما را در فهرستی قرار می‌دهد و به شما این امکان را می‌دهد تا به هر ترتیبی که می‌خواهید با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. قبل از پست صوتی تصویری، فقط می توانستید به ترتیب زمانی به پیام های صوتی خود گوش دهید. این یک ویژگی استاندارد در تلفن های هوشمند مدرن است – اولین بار در آیفون اصلی در سال 2007 معرفی شد

در اندروید، پست صوتی تصویری به روش‌های مختلفی قابل دسترسی است. برخی از تلفن‌ها و اپراتورهای تلفن همراه – مانند دستگاه‌های Samsung Galaxy – دارای یک برنامه مستقل “Visual Voicemail” هستند. سایر دستگاه‌ها به سادگی یک برگه «پست صوتی» در برنامه تلفن دارند. در صورت تمایل می‌توانید یک برنامه پست صوتی تصویری شخص ثالث مانند YouMail را نصب کنید.

نحوه بررسی پست صوتی در اندروید

بررسی پست صوتی در تلفن Android بسته به سازنده دستگاه و شرکت مخابراتی تلفن همراه متفاوت است. در این بخش، بررسی پست صوتی تصویری از طریق یک برنامه را پوشش خواهیم داد. اگر شرکت مخابراتی شما از پست صوتی تصویری پشتیبانی نمی کند، باید به بخش بعدی بروید.

پست‌های صوتی را با برنامه Google Phone بررسی کنید

"پست صوتی" برگه در برنامه Google Phone.

اگر از برنامه تلفن Google استفاده می‌کنید و شرکت مخابراتی تلفن همراه شما از پست صوتی تصویری پشتیبانی می‌کند، می‌توانید با باز کردن برنامه و رفتن به برگه «پست صوتی»، پست‌های صوتی خود را بررسی کنید. ممکن است لازم باشد ابتدا به تنظیمات > پست صوتی بروید و «پست صوتی تصویری» را روشن کنید.

پست‌های صوتی را در تلفن گلکسی سامسونگ بررسی کنید

سامسونگ "پست صوتی تصویری" برنامه

دستگاه های سامسونگ یک برنامه مستقل برای پست صوتی تصویری جدا از برنامه تلفن دارند. “پست صوتی تصویری” نام دارد و می توانید آن را در کشوی برنامه از صفحه اصلی پیدا کنید.

پست صوتی تصویری بررسی پست صوتی خود را بدون نیاز به وارد کردن شماره تلفن و نشستن از طریق پیام ها آسان می کند.

نحوه تماس با پست صوتی در اندروید

معمولاً می توانید با باز کردن برنامه تلفن و نگه داشتن کلید “1” با پست صوتی خود تماس بگیرید. حتی ممکن است یک نماد پست صوتی روی کلید وجود داشته باشد. این مفید است زیرا برخی از حامل های تلفن همراه از پست صوتی تصویری پشتیبانی نمی کنند – یا ممکن است ترجیح دهید کارها را به روش “مدرس قدیمی” انجام دهید.

ممکن است کلید “1” با همه حامل ها کار نکند. ما یک راهنمای کامل برای تماس با صندوق ورودی پست صوتی شما در Android داریم که AT&T، T-Mobile، US Cellular و Verizon را پوشش می‌دهد، بنابراین اگر فشار دادن طولانی کلید «1» روی تلفن شما کار نمی‌کند، حتماً آن را بخوانید. هر یک از این حامل ها کارها را کمی متفاوت انجام می دهند، اما همپوشانی های زیادی نیز وجود دارد.

شماره 1 را از برنامه Android Phone شماره گیری کنید.

نحوه تغییر رمز عبور پست صوتی در اندروید

برای تغییر پین پست صوتی خود، به احتمال زیاد باید از برنامه شماره گیر در تلفن اندرویدی خود استفاده کنید. متأسفانه، این یکی از آن چیزهای قدیمی است که برخلاف پست صوتی بصری، با رابط کاربری خوب به روز نشده است.

در اینجا نحوه تغییر رمز عبور پست صوتی خود با محبوب ترین شرکت های مخابراتی تلفن همراه در ایالات متحده آمده است:

  • AT&T: کلید «1» را فشار داده و نگه دارید > پین موجود را وارد کنید > کلید «4» > کلید «2» > کلید «1» > کلید «1» > پین جدید را وارد کنید.
  • تی موبایل: ابتدا با شماره ۷۹۳# تماس بگیرید تا پین ریست شود. سپس کلید “1” را فشار داده و نگه دارید > وقتی از شما خواسته شد یک پین جدید وارد کنید. چهار رقم آخر شماره تلفن شما پین پیش فرض است.
  • تلفن همراه ایالات متحده: کلید “1” > کلید “3” > کلید “3” را فشار داده و نگه دارید > به دستورالعمل ها گوش دهید و کلید مربوطه را فشار دهید تا یک پین جدید وارد کنید.
  • Verizon: با 611* تماس بگیرید > پین موجود را وارد کنید > هنگامی که دلیلی از شما خواسته شد بگویید «Reset Voicemail Password» > مراحل دستیار را برای ایجاد پین جدید دنبال کنید.

اپراتورهای زیادی در سراسر جهان وجود دارند و همه آنها کارها را کمی متفاوت انجام می دهند. اگر مال شما در اینجا فهرست نشده است، می توانید مستندات مربوط به تغییر رمز عبور پست صوتی را از خود شرکت مخابراتی به صورت آنلاین پیدا کنید.


پست صوتی یکی از آن ویژگی‌هایی است – مانند انتقال تماس – احتمالاً به چیزهای زیادی فکر نمی‌کنید (مگر اینکه از پاسخ دادن به تماس‌های تلفنی متنفر باشید)، اما خوب است که همه چیز را تنظیم کنید و برای مواقع ضروری آماده باشید. چه دستگاه اندرویدی داشته باشید یا یک آیفون، کمی زمان بگذارید تا مطمئن شوید برای تماس گیرنده ناشناس بعدی آماده است.





سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *