Changing sender name and email address in outgoing WordPress emails


آیا می خواهید نام فرستنده و آدرس ایمیل پیش فرض را برای ایمیل های خروجی وردپرس تغییر دهید؟

به‌طور پیش‌فرض، وردپرس از «وردپرس» به عنوان نام فرستنده برای همه ایمیل‌های اعلان وردپرس استفاده می‌کند. این خیلی حرفه ای به نظر نمی رسد، و ممکن است بخواهید آن را به نام کسب و کار خود تغییر دهید.

در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه به راحتی نام فرستنده و آدرس ایمیل پیش فرض را در ایمیل های خروجی وردپرس تغییر دهید.

چرا باید اطلاعات فرستنده پیش فرض را در وردپرس تغییر دهید؟

وردپرس چندین اعلان ایمیل به مدیر سایت و همچنین سایر کاربران وب سایت شما ارسال می کند.

این شامل اعلان‌های ایمیل مهم مانند ایمیل‌های رمز عبور فراموش شده، ایمیل‌های خطای وب‌سایت و بازیابی، ثبت نام کاربر جدید و غیره است.

به‌طور پیش‌فرض، از «وردپرس» به‌عنوان نام فرستنده و یک آدرس ایمیل ناموجود (wordpress@yourdomain.com) به‌عنوان ایمیل فرستنده استفاده می‌کند.

بسیاری از فیلترهای هرزنامه ایمیل های وردپرس شما را مسدود می کنند و معتقدند که آنها ناخواسته هستند. گاهی اوقات حتی به پوشه اسپم هم نمی رسد، اما به دلیل فیلترها بلافاصله حذف می شود.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع، به راهنمای ما در مورد نحوه رفع مشکل عدم ارسال ایمیل وردپرس نگاه کنید.

اعلان‌های ایمیل خروجی مهم هستند و باید از نام تجاری و آدرس ایمیل خود استفاده کنید. این امر اعتبار برند شما را افزایش می دهد و تشخیص نام را در بین کاربران شما افزایش می دهد.

به عنوان مثال، اگر یک فروشگاه آنلاین دارید، می‌خواهید مشتریان اعلان‌های ایمیلی را با نام فروشگاه شما به عنوان فرستنده دریافت کنند.

راهنمای ما در مورد نحوه دریافت آدرس ایمیل تجاری رایگان برای وب سایت خود در 5 دقیقه را ببینید.

بیایید ببینیم که چگونه نام فرستنده و آدرس ایمیل پیش‌فرض را در اعلان‌های ایمیل خروجی وردپرس تغییر دهیم.

روش 1. تغییر نام و ایمیل پیش فرض فرستنده با استفاده از WP Mail SMTP

این روش ساده تر است و برای همه کاربران وردپرس توصیه می شود.

برای این روش، از افزونه WP Mail SMTP Pro استفاده خواهیم کرد. این بهترین افزونه وردپرس SMTP است که توسط بیش از 3 میلیون صاحب وب سایت استفاده شده است.

این افزونه به شما این امکان را می دهد که به راحتی نام فرستنده و آدرس ایمیل پیش فرض را برای ایمیل های خروجی وردپرس تغییر دهید. همچنین به شما کمک می کند تا مشکل تحویل ایمیل وردپرس را برطرف کنید.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که افزونه WP Mail SMTP Pro را نصب و فعال کنید. برای جزئیات بیشتر، راهنمای گام به گام ما در مورد نحوه نصب افزونه وردپرس را ببینید.

پس از فعال سازی، باید مراجعه کنید WP Mail SMTP » تنظیمات برای پیکربندی تنظیمات افزونه در بخش Mail، به سادگی می‌توانید آدرس ایمیل و نامی را که می‌خواهید برای ارسال ایمیل‌های وردپرس استفاده کنید، وارد کنید.

نام فرستنده و ایمیل را در وردپرس با استفاده از WP Mail SMTP تغییر دهید

در زیر می توانید گزینه های راه اندازی یک سرور SMTP برای ارسال ایمیل های وردپرس را بیابید. به طور پیش فرض، این افزونه از روش PHP ارائه شده توسط شرکت میزبان وردپرس شما استفاده می کند که کمتر قابل اعتماد است.

توصیه می کنیم از هر یک از خدمات SMTP لیست شده برای ارسال صحیح ایمیل های وردپرس برای تحویل تضمین شده بالاتر استفاده کنید.

Mailer را انتخاب کنید

اگر یک سرویس SMTP را انتخاب می کنید، دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید تا افزونه را با ارائه دهنده خدمات SMTP خود متصل کنید.

فراموش نکنید که برای ذخیره تغییرات روی دکمه “ذخیره تنظیمات” کلیک کنید.

ایمیل های وردپرس خود را تست کنید

WP Mail SMTP Pro همچنین به شما امکان می دهد تنظیمات ایمیل وردپرس خود را آزمایش کنید. به سادگی به WP Mail SMTP »ابزارها صفحه و به تب “تست ایمیل” بروید.

ایمیل های وردپرس را با استفاده از WP Mail SMTP تست کنید

از اینجا، شما فقط باید یک آدرس ایمیل را وارد کنید که بتوانید به آن دسترسی داشته باشید و سپس روی دکمه “ارسال ایمیل” کلیک کنید.

اکنون افزونه یک ایمیل آزمایشی به آدرسی که شما ارائه کرده اید ارسال می کند. می توانید صندوق ورودی خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که می توانید ایمیل های وردپرس را دریافت کنید و نام فرستنده و آدرس ایمیل فرستنده صحیح است.

WP Mail SMTP با تمام افزونه های محبوب وردپرس مانند WooCommerce، WPForms و غیره کار می کند.

برای دستورالعمل های دقیق تر، ممکن است بخواهید مقاله ما در مورد نحوه استفاده از SMTP برای ارسال ایمیل های وردپرس را ببینید.

روش 2: تغییر نام و ایمیل پیش فرض فرستنده با استفاده از WP تغییر فرستنده ایمیل

این روش فقط در صورتی توصیه می شود که از سرویس SMTP استفاده نمی کنید یا روش اول کار نمی کند.

استفاده از این روش تحویل ایمیل وردپرس شما را بهبود نمی بخشد یا عیب یابی مشکلات ایمیل را آسان تر نمی کند. با این حال، اگر ایمیل های وردپرس شما کار می کنند، به شما امکان می دهد نام فرستنده و آدرس ایمیل را تغییر دهید.

ابتدا افزونه WP Change Email Sender را نصب و فعال کنید. برای جزئیات بیشتر، راهنمای گام به گام ما در مورد نحوه نصب افزونه وردپرس را ببینید.

پس از فعال سازی، باید به تنظیمات » عمومی در قسمت مدیریت وردپرس شما. در آنجا فیلدهای «نام فرستنده ایمیل» و «آدرس ایمیل فرستنده» را خواهید یافت.

WP تغییر فرستنده ایمیل

شما باید نام و آدرس ایمیلی را که می خواهید برای ایمیل های خروجی وردپرس استفاده کنید وارد کنید.

فراموش نکنید که برای ذخیره تنظیمات خود روی دکمه “ذخیره تغییرات” کلیک کنید.

همین. ایمیل های اعلان وردپرس شما اکنون نام و آدرس ایمیلی را که در تنظیمات افزونه وارد کرده اید نشان می دهد.

هیچ روشی توسط افزونه برای تست تنظیمات ایمیل شما ارائه نشده است. شما می توانید این کار را با انجام اقداماتی که ایمیل های اعلان وردپرس ایجاد می کنند، انجام دهید، مانند ایجاد یک کاربر جدید، درخواست بازنشانی رمز عبور و موارد دیگر.

روش 3: تغییر نام فرستنده و آدرس ایمیل با استفاده از WPCode

یکی دیگر از راه های عالی برای تغییر نام فرستنده و آدرس ایمیل خود، اضافه کردن یک قطعه کد است. و ما WPCode را توصیه می کنیم، ساده ترین و ایمن ترین راه برای افزودن کد به وردپرس.

معمولاً باید کدی را به فایل functions.php خود اضافه کنید، اما WPCode اضافه کردن این قطعه کد را تنها با چند کلیک ساده و آسان می کند.

نه تنها این، بلکه WPCode قطعات بسیاری دیگر را نیز در اختیار دارد تا به شخصی سازی سایت شما کمک کند. به علاوه، شما به راحتی می توانید قطعه های سفارشی خود را اضافه کنید.

ابتدا باید افزونه رایگان WPCode را نصب کنید. برای اطلاعات بیشتر، راهنمای گام به گام ما در مورد نحوه نصب افزونه وردپرس را بررسی کنید.

بعد، بر روی کلیک کنید قطعه کد » Snippet را اضافه کنید به داشبورد مدیریت وردپرس شما. به سادگی «فرستنده» را در نوار جستجو تایپ کنید و دکمه «استفاده از قطعه» را در زیر «تغییر فرستنده ایمیل خروجی» فشار دهید.

WPCode Use Snippet

سپس به صفحه Edit Snippet هدایت خواهید شد.

در اینجا باید ایمیل و نام فرستنده را در قطعه کد به روز کنید.

قطعه ویرایش WPCode

و سپس، ضامن را به «فعال» تغییر دهید و روی دکمه «به‌روزرسانی» کلیک کنید.

یکی از مزایای استفاده از WPCode این است که دارای یک کتابخانه پر از قطعه های از پیش ساخته شده است. شانس خوبی وجود دارد که بتوانید افزونه هایی را برای جایگزینی سایر پلاگین ها در سایت خود بیابید، مانند غیرفعال کردن به روز رسانی خودکار، اجازه دادن به فایل های SVG برای آپلود، یا حتی استفاده از ویرایشگر کلاسیک به جای ویرایشگر بلوک پیش فرض.

شما مجبور نیستید از کتابخانه استفاده کنید. همچنین می‌توانید با انتخاب دکمه «Add Your Custom Code (New Snippet)» به جای جستجو در کتابخانه، هر کد دیگری را که نیاز دارید اضافه کنید.

یک قطعه سفارشی جدید اضافه کنید

سپس، تنها کاری که باید انجام دهید این است که فقط کد خود را در آن قرار دهید و تصمیم بگیرید که کجا باید در سایت شما اجرا شود.

برای مثال، می‌توانید این قطعه زیر را در قطعه کد سفارشی WPCode کپی و جای‌گذاری کنید و آن را برای تغییر نام فرستنده و ایمیل سفارشی کنید.

// Please edit the address and name below.
// Change the From address.
add_filter( 'wp_mail_from', function ( $original_email_address ) {
	return 'tim.smith@example.com';
} );

// Change the From name.
add_filter( 'wp_mail_from_name', function ( $original_email_from ) {
	return 'Tim Smith';
} );

امیدواریم این مقاله به شما در یادگیری نحوه تغییر نام و آدرس ایمیل فرستنده در ایمیل های خروجی وردپرس کمک کرده باشد. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما در مورد بهترین خدمات بازاریابی ایمیلی انبوه برای ارسال انبوه ایمیل به همه کاربران خود و مقایسه ما با بهترین افزونه های صفحه ساز وردپرس برای سفارشی کردن سایت خود بدون هیچ کدی را ببینید.

اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفاً در کانال یوتیوب ما برای آموزش های ویدیویی وردپرس مشترک شوید. شما همچنین می توانید ما را در توییتر و فیس بوک





سایت محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *