نحوه بلاک کردن یک گروه در واتس اپ


آیا در یک گروه واتس اپ هستید که از پیوستن به آن پشیمان هستید؟ همه چیز از دست نرفته. نحوه مسدود کردن یک گروه در واتس اپ را در این راهنما بیاموزید.

واتس اپ یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های پیام رسان در جهان است. اگر کاربر واتس اپ هستید، پس مطمئناً بخشی از چت های گروهی با چندین نفر دیگر هستید. چت های گروهی می توانند عالی باشند، اما ممکن است نخواهید برای همیشه در آنها بمانید. آیا واقعاً می خواهید هر روز نمرات وردل دیگران را بخوانید که دیگر حتی آن را بازی نمی کنید؟

این امکان وجود دارد که کاربران فردی را در واتس اپ مسدود کنید تا دیگر نتوانند برای شما پیام ارسال کنند. آیا می توانید همین کار را برای چت گروهی انجام دهید؟ اگر می خواهید بدانید که چگونه یک گروه را در واتس اپ مسدود کنید، برای کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

آیا می توانید یک گروه را در واتس اپ مسدود کنید؟

پاسخ کوتاه این است نه—شما نمی توانید کل گروه را در واتساپ به همان روشی که می توانید یک فرد را مسدود کنید مسدود کنید.

با این حال، اگر دیگر نمی‌خواهید در یک گروه شرکت کنید، تعدادی کار وجود دارد که می‌توانید انجام دهید. این موارد شامل قطع کردن گروه، ترک آن به طور کلی، مسدود کردن مدیران گروه و تغییر افرادی است که می توانند شما را در ابتدا به گروه ها اضافه کنند.

نحوه بی صدا کردن یک گروه در واتس اپ

یک راه سریع برای توقف شرکت در یک گروه این است که به سادگی کل گروه را بی صدا کنید. به این ترتیب، هیچ اعلانی در مورد هیچ پیامی از گروه دریافت نخواهید کرد، اگرچه آنها همچنان در لیست چت شما ظاهر می شوند.

سایر اعضای گروه متوجه نمی شوند که شما آنها را بی صدا کرده اید. اگر تصمیم بگیرید که می‌خواهید آن را لغو کنید و دوباره به آن ملحق شوید، گروه و پیام‌های آن همچنان وجود خواهند داشت.

لازم به ذکر است که بی‌صدا کردن بر تماس‌ها تأثیر نمی‌گذارد—اگر فردی تماس چت گروهی را شروع کند، همچنان آن را دریافت خواهید کرد.

برای بی صدا کردن یک گروه در واتس اپ:

  1. باز کن واتس اپ و روی چت گروهی که می‌خواهید بی‌صدا شود در لیست چت ضربه بزنید.
    چت گروهی واتساپ
  2. در بالای صفحه، روی نام گروه ضربه بزنید.
    نام گروه واتساپ
  3. ضربه زدن بی صدا.
    واتساپ بی صدا
  4. مدت زمان 8 ساعت، 1 هفته یا همیشه انتخاب کنید.
    مدت زمان قطع شدن واتساپ
  5. چت گروهی برای مدت زمان مشخص شده بی صدا خواهد شد.
  6. برای لغو نادیده گرفتن گروه، مراحل 1 و 2 بالا را تکرار کرده و روی ضربه بزنید باصدا کردن.

نحوه ترک یک گروه در واتس اپ

اگر ترجیح می‌دهید دیگر اصلاً عضو گروه نباشید، می‌توانید گروه را ترک کنید. با این حال، مدیران گروه مطلع می شوند که شما را ترک کرده اید، بنابراین باید توجه داشته باشید که برخی از افراد می دانند که شما گروه را ترک کرده اید و ممکن است مستقیماً به شما پیام دهند تا دلیل آن را بپرسند.

همچنین سرپرست گروه را از دعوت مجدد شما به گروه باز نمی دارد. اگر می‌خواهید جلوی این اتفاق را بگیرید، می‌توانید همه ادمین‌های گروه را مسدود کنید، همانطور که در بخش بعدی توضیح داده شد.

برای ترک گروه در واتس اپ:

  1. باز کن واتس اپ و روی چت گروهی که می خواهید ترک کنید ضربه بزنید.
    چت گروهی واتساپ
  2. در بالای صفحه، روی نام گروه ضربه بزنید.
    نام گروه واتساپ
  3. به پایین صفحه بروید و ضربه بزنید خروج از گروه.
    واتس اپ از یک گروه خارج شوید
  4. از شما پرسیده می شود که آیا مطمئن هستید که می خواهید گروه را ترک کنید و به جای آن گزینه نادیده گرفتن گروه به شما داده می شود. اگر همچنان می‌خواهید ترک کنید، روی ضربه بزنید خروج از گروه.
    گروه خروج از واتساپ
  5. اکنون دیگر عضوی از آن گروه نیستید.

نحوه مسدود کردن ادمین های گروه در واتس اپ

وقتی گروهی را در واتس اپ ترک می کنید، ادمین های گروه از خروج شما مطلع می شوند. آنها ممکن است سعی کنند دوباره شما را به گروه اضافه کنند، حتی اگر دیگر مایل به عضویت در آن نباشید.

می‌توانید مؤدبانه از آن‌ها بخواهید دیگر شما را به گروه دعوت نکنند، اما اگر می‌خواهید امور را به دست خود بگیرید، می‌توانید ادمین‌های گروهی را که می‌خواهید ترک کنید مسدود کنید، که مانع از تلاش آنها برای اضافه کردن شما به گروه می‌شود. دوباره گروه

برای مسدود کردن ادمین های گروه در واتس اپ:

  1. باز کن واتس اپ و روی چت گروهی در لیست چت خود ضربه بزنید.
    چت گروهی واتساپ
  2. در بالای صفحه، روی نام گروه ضربه بزنید.
    نام گروه واتساپ
  3. به پایین بروید شركت كنندگان و روی نام یک ضربه بزنید مدیر.
    ادمین انتخاب واتساپ
  4. به پایین صفحه بروید و ضربه بزنید مسدود کردن مخاطب. این یا نام یا شماره آنها را نشان می دهد.
    ادمین بلاک واتساپ
  5. ضربه زدن مسدود کردن برای تایید تصمیم شما
    بلاک تایید واتساپ
  6. این کار را برای سایر ادمین‌های گروهی که می‌خواهید مسدود کنید، تکرار کنید.
  7. اگر می‌خواهید از افزودن شما به گروه‌ها توسط دیگران به غیر از مخاطبینتان جلوگیری کنید، می‌توانید در تنظیمات کنترل کنید چه کسی می‌تواند شما را به گروه‌های WhatsApp اضافه کند.

تنظیمات WhatsApp خود را کنترل کنید

دانستن نحوه مسدود کردن یک گروه در واتس اپ تضمین می کند که پیام های ناخواسته از گروهی که دیگر نمی خواهید عضوی از آن باشید دریافت نمی کنید. در حالی که هیچ راهی برای مسدود کردن کل یک گروه در واتس‌اپ وجود ندارد، می‌توانید گروه را بی‌صدا کنید یا آن را به طور کامل ترک کنید و مطمئن شوید که نمی‌توانید دوباره به آن اضافه شوید.

راه های زیادی برای کنترل بیشتر واتس اپ وجود دارد. آیا می دانستید که می توانید پیام های ناپدید شده ای را در واتس اپ ارسال کنید که پس از هفت روز به طور خودکار حذف می شوند؟ یا اینکه می توانید واتس اپ را روی رایانه شخصی ویندوزی راه اندازی و استفاده کنید؟

اگر تصمیم دارید از برنامه پیام‌رسانی استفاده کنید که بیشتر بر حفظ حریم خصوصی متمرکز است، همیشه می‌توانید نحوه انتقال از WhatsApp به سیگنال را یاد بگیرید.



سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *