Android featured


آیا باید مراقب تعداد دفعات استفاده از دستگاه اندرویدی خود باشید؟ با استفاده از این راهنما می توانید زمان صفحه نمایش خود را در اندروید بررسی کنید.

در حالی که همه یک صفحه نمایش در جیب خود دارند، لازم نیست مدام به آن خیره شوید. توییت‌ها، پست‌های اینستاگرام، بازی‌ها و موارد دیگر باعث می‌شوند زمان صفحه نمایش شما به سرعت افزایش یابد.

اگر در مورد میزان زمانی که با تلفن خود می گذرانید نگران هستید، می توانید زمان صفحه نمایش خود را در اندروید بررسی کنید. این به شما ایده می دهد که چقدر زمان صرف تلفن خود می کنید. و وقتی زمان صفحه نمایش را بررسی می کنید، ممکن است بسیار بیشتر از آن چیزی باشد که فکر می کنید.

با استفاده از رفاه دیجیتال ویژگی. در اینجا چگونه است.

نحوه بررسی ساعت صفحه در اندروید

قابلیت تأیید زمان صفحه نمایش خود در Android یک ویژگی مفید است که به شما امکان می دهد زمان خود را در تلفن خود مدیریت کنید. به عنوان مثال، همه گوشی های اندرویدی دارای یک ویژگی داخلی به نام Digital Wellbeing هستند. نحوه استفاده از تلفن خود را به هم می ریزد. بخش مرکزی این ویژگی تعیین زمان صفحه نمایش شما است.

برای بررسی زمان صفحه نمایش خود در Android:

  1. باز کن تنظیمات از صفحه اصلی گوشی شما.ساعت صفحه را در اندروید بررسی کنید
  2. به پایین اسکرول کنید تنظیمات گزینه ها و ضربه بزنید سلامت دیجیتال و کنترل والدین گزینه.ساعت صفحه را در اندروید بررسی کنید
  3. در بالای صفحه، نمودار دایره ای را می بینید که مدت زمانی را که در طول روز با تلفن سپری کرده اید را نشان می دهد. همچنین زمان صرف شده برای هر برنامه را تجزیه می کند.
  4. برای اطلاعات بیشتر، روی مرکز نمودار دایره ضربه بزنید.ساعت صفحه را در اندروید بررسی کنید
  5. اکنون می توانید نمودار میله ای را مشاهده کنید که زمان صفحه نمایش شما را در هفته نشان می دهد. این به شما امکان می دهد زمان صرف شده با تلفن را با روزهای دیگر مقایسه کنید. همچنین، برنامه های پر استفاده شما در پایین صفحه نمایش داده می شوند.ساعت صفحه را در اندروید بررسی کنید

نحوه بررسی زمان نمایشگر در گلکسی سامسونگ

بررسی زمان نمایشگر گوشی سامسونگ گلکسی کمی متفاوت است، اما ایده یکسان است. این مقدار زمانی را که با تلفن می گذرانید به شما نشان می دهد و داده ها را برای شما تجزیه می کند.

برای بررسی زمان صفحه نمایش در دستگاه Samsung Galaxy:

  1. باز کن تنظیمات با ضربه زدن روی نماد در صفحه اصلی خود. یا، برای باز کردن، انگشت خود را از بالای صفحه به پایین بکشید تنظیمات سریع و روی نماد چرخ دنده.ساعت صفحه را در اندروید بررسی کنید
  2. انگشت خود را به سمت پایین بکشید تنظیمات گزینه ها و ضربه بزنید سلامت دیجیتال و کنترل والدین گزینه.
  3. برخلاف اکثر تلفن‌های اندرویدی که نمودار دایره‌ای را نمایش می‌دهند، نموداری دریافت می‌کنید که زمان صفحه نمایش شما را برای روز جاری نشان می‌دهد. در زیر نوار، برنامه های پر استفاده شما را نمایش می دهد.
  4. برای اطلاعات بیشتر، روی ضربه بزنید نماد نمودار در گوشه سمت راست بالا
  5. یک نمودار میله ای زمان صفحه نمایش شما را برای هر روز هفته نمایش می دهد (بدیهی است که از این تلفن زیاد استفاده نشده است). همچنین در زیر نمودار به شما نشان می دهد که از کدام برنامه ها بیشتر استفاده کرده اید.

دریافت بیشتر از اندروید

Digital Wellbeing باید در دستگاه اندرویدی شما تعبیه شود و به شما امکان می دهد زمان صفحه نمایش خود را در Android بررسی کنید. اگر اینطور نیست، می‌توانید به جای آن Digital Wellbeing را از فروشگاه Google Play دانلود کنید.

علاوه بر برنامه Digital Wellbeing، اندروید دارای ویژگی های دیگری است که ممکن است بخواهید آنها را بررسی کنید. برای مثال، ممکن است لازم باشد یاد بگیرید که یک شماره را در Android مسدود کنید. یا قابلیت دیگری که ممکن است اغلب از آن استفاده نکنید اما به صورت دوره ای به آن نیاز دارید، امکان چاپ پیامک از اندروید است.

مانند هر گوشی دیگری، در اندروید می توانید پیامک ارسال و دریافت کنید. با این حال، گاهی اوقات ارسال پیامک کار نمی کند. اگر پیامک دریافت نمی کنید، این راه حل ها را امتحان کنید.

علاوه بر این، اگر گوشی اندرویدی شما ضعیف است، حافظه پنهان آن را برای عملکرد بهتر پاک کنید. و اگر از اندروید به آیفون می‌روید، نحوه انتقال مخاطبین از اندروید به آیفون را بیاموزید.



سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *