برای بازیابی آیکون های از دست رفته دسکتاپ در ویندوز 10، روی فضای خالی کلیک راست کرده و «Personalize» را انتخاب کنید. تب “تنظیمات” را باز کنید، سپس روی “تنظیمات نمادهای دسکتاپ” کلیک کنید. نمادهایی را که می خواهید روی دسکتاپ خود انتخاب کنید، سپس روی “OK” و “Apply” کلیک کنید.

اگر قبلاً برخی از نمادهای “ویژه” مانند رایانه، پوشه کاربر و کنترل پنل را به دسکتاپ اضافه یا حذف کرده اید – یا فقط می خواهید بدانید که چگونه آنها را در ویندوز 10 اضافه کنید – در اینجا نحوه انجام این کار آورده شده است.

نحوه اضافه کردن آیکون های سیستم از دست رفته به دسکتاپ در ویندوز 10

ویندوز شامل چندین نماد دسکتاپ برای عناصر سیستم مانند سطل بازیافت، این رایانه (که قبلاً رایانه/رایانه من بود)، کنترل پنل، شبکه و پوشه کاربر شما است. بسته به تنظیمات شما، ممکن است برخی از این نمادها به طور پیش فرض روی دسکتاپ ویندوز 7 یا 8 شما قرار گرفته باشند. اکثر دسکتاپ‌های ویندوز 10 فقط دارای نماد سطل بازیافت هستند. پیکربندی فعلی شما هر چه باشد، به اندازه کافی ساده است که هر یک از این نمادها را در سیستم خود نشان دهید یا پنهان کنید.

روی هر فضای خالی روی دسکتاپ خود کلیک راست کرده و گزینه “Personalize” را انتخاب کنید.

در ویندوز 10، به تب “Themes” در سمت چپ بروید. به پایین بروید و روی پیوند “تنظیمات نماد دسکتاپ” کلیک کنید.

از هر نسخه ویندوزی که استفاده می کنید، پنجره «تنظیمات نماد دسکتاپ» که در مرحله بعد باز می شود یکسان به نظر می رسد. چک باکس‌هایی را که می‌خواهید روی دسک‌تاپ شما نمایش داده شوند انتخاب کنید و سپس روی «OK» و «Apply» کلیک کنید.

به محض اینکه روی «اعمال» کلیک کردید، باید نمادها را مشاهده کنید. همچنین می‌توانید از پنجره تنظیمات نماد دسکتاپ استفاده کنید تا به اندازه کافی راحت می‌توانید دسکتاپ خود را به حالت دلخواه خود برگردانید.

چگونه تمام آیکون های دسکتاپ گم شده خود را بازیابی کنید

اگر همه نمادهای دسکتاپ شما گم شده اند، احتمالاً به طور تصادفی پنهان شده اند. روی فضای خالی دسکتاپ خود کلیک راست کنید، به “View” بروید، سپس مطمئن شوید که “Show Desktop Icons” فعال است.

اگر فعال باشد و همچنان هیچ نمادی ندارید، نمادهای شما حذف شده است. شما باید آنها را از سطل بازیافت بازیابی کنید. با این حال، اگر در سطل بازیافت قرار داشته باشند، احتمال خوبی وجود دارد که به طور خودکار حذف شوند. اگر این اتفاق افتاده است، باید میانبرهای دسکتاپ جدیدی ایجاد کنید، اما نگران نباشید – دشوار نیست.

در عوض از ویندوز 11 استفاده می کنید؟ همچنین می توانید آیکون های دسکتاپ از دست رفته را در رایانه های شخصی ویندوز 11 بازیابی کنید.

مربوط: نحوه بازیابی آیکون های از دست رفته دسکتاپ در ویندوز 11





سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *