نحوه بازنشانی توصیه های Netflix


آیا می‌خواهید برای یافتن محتوای جدید، توصیه‌های Netflix را بهبود یا بازنشانی کنید؟ در اینجا نگاهی به نحوه انجام این کار از مرورگر خود داریم.

وقتی نتفلیکس را تماشا می کنید، الگوریتم آن بر اساس سابقه مشاهده شما، نمایش های مشابهی را توصیه می کند. این می تواند یک ویژگی عالی باشد و به شما امکان می دهد محتوای جدیدی را برای تماشا پیدا کنید.

موتور توصیه می‌تواند نمایش‌های اخیراً منتشر شده یا کلاسیکی را که فراموش کرده‌اید پیدا کند. توصیه‌های Netflix می‌تواند به کشف محتوای متناسب با سابقه مشاهده، رتبه‌بندی و اولویت‌های خاص کمک کند.

اگر مدتی است که نوع خاصی از نمایش را تماشا می‌کنید، ممکن است بخواهید توصیه‌های جدیدی دریافت کنید زیرا موارد موجود کهنه شده‌اند. ممکن است بخواهید توصیه های Netflix را در یک حساب استفاده نشده بازنشانی کنید. این راهنما توضیح می دهد که چگونه.

نحوه بازنشانی توصیه های Netflix

برای بازنشانی توصیه‌های خود، باید این کار را از مرورگر خود انجام دهید، زیرا برنامه تلفن همراه قابلیت بازنشانی توصیه‌ها را ندارد.

برای بازنشانی توصیه‌های Netflix:

  1. یک مرورگر راه اندازی کنید، به Netflix.com بروید و با اعتبار حساب خود وارد شوید.
  2. خود را کلیک کنید نماد نمایه در گوشه سمت راست بالای صفحه نمایش
  3. انتخاب کنید حساب از منوتوصیه های Netflix را بازنشانی کنید
  4. حسابی را که می‌خواهید توصیه‌ها را از آن بازنشانی کنید، گسترش دهید نمایه و کنترل‌های والدین بخش.
  5. به پایین اسکرول کنید مشاهده فعالیت بخش و کلیک کنید چشم انداز لینک سمت راستتوصیه های Netflix را بازنشانی کنید
  6. نتفلیکس همه چیزهایی را که در این سرویس تماشا کرده اید فهرست می کند. کلیک کنید بر روی پنهان شدن از مشاهده تاریخچه دکمه حذف یک مورد از لیست.توصیه های Netflix را بازنشانی کنید
  7. پیامی خواهید دید که نشان می دهد با پنهان کردن سریال یا فیلم، دیگر در تاریخچه مشاهده شما ظاهر نمی شود. همچنین، دیگر برای محاسبه توصیه‌های آینده استفاده نخواهد شد، مگر اینکه دوباره آن را تماشا کنید. بنابراین، روی پنهان کردن سریال پیوندی برای تأیید اینکه می‌خواهید حذف شود.
  8. پنهان کردن سریال ها و فیلم ها به شما امکان می دهد توصیه های خود را بهتر شکل دهید. با این حال، اگر می خواهید شروعی تازه داشته باشید، به انتهای لیست بروید و آن را انتخاب کنید همه را پنهان کن پیوندی برای حذف همه چیز در یک لحظه.توصیه های Netflix را بازنشانی کنید
  9. وقتی پیام تأیید ظاهر شد، روی آن کلیک کنید بله، تمام فعالیت های مشاهده من پنهان شود دکمه.توصیه های Netflix را بازنشانی کنید

همچنین مهم است که توجه داشته باشید که ممکن است تا 24 ساعت طول بکشد تا توصیه‌ها تغییرات شما را منعکس کنند. به عنوان مثال، پس از گذشت یک روز، باید شروع به دیدن توصیه های جدید و متفاوت از نتفلیکس کنید.

شما همچنین می توانید کلیک کنید دانلود همه پیوندی که سابقه مشاهده شما را در یک قرار می دهد CSV فایلی که در صورت تمایل می توانید آن را دانلود کرده و در Microsoft Excel یا Google Sheets باز کنید.

بازنشانی توصیه‌ها و موارد دیگر در Netflix

چه بخواهید مجموعه توصیه‌های خود را به صورت سری تغییر دهید یا کل موارد را بازنشانی کنید، نتفلیکس به شما اجازه می‌دهد این کار را با دنبال کردن مراحل بالا انجام دهید. و از آنجایی که نتفلیکس به طور مداوم محتوای جدید اضافه می کند، باید توصیه های جدید بیشتری را به طور مرتب پیدا کنید.

با توجه به دریافت اطلاعات بیشتر از نتفلیکس، ما مقالات دیگری داریم که ممکن است برای شما جالب باشد. به عنوان مثال، می توانید زبان نتفلیکس را تغییر دهید یا یاد بگیرید که از یک صحنه مهم اسکرین شات بگیرید.

آیا به دنبال برگزاری یک مهمانی از راه دور با دوستان هستید؟ نحوه پخش جریانی Netflix در Discord را بررسی کنید. یا، اگر کاربر مک هستید، نگاهی به دانلود محتوا در مک برای تماشای آفلاین بیندازید.



سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *