نحوه ارسال لیست پخش در یک بطری در Spotify


آیا می دانستید که می توانید حلقه های اینستاگرام را از رایانه شخصی یا مک خود اضافه کنید؟ اگر مطمئن نیستید که چگونه، مراحل زیر را دنبال کنید.

قرقره ها یک ویژگی سرگرم کننده در اینستاگرام است که به شما امکان می دهد ویدیوهای چند کلیپ تا 90 ثانیه ایجاد کنید. در تلفن شما، ابزارهای مختلفی برای حلقه های اینستاگرام مانند افزودن فیلترهای متن، صدا و واقعیت افزوده وجود دارد.

با این حال، آیا می دانستید که می توانید حلقه های اینستاگرام را از رایانه شخصی ایجاد و ارسال کنید؟ در حالی که نسخه وب به اندازه تلفن همراه دارای ویژگی‌ها نیست، همچنان می‌توانید حلقه‌ها را به جدول زمانی خود اضافه کنید.

اگر ویدیویی در رایانه شخصی خود دارید که نمی خواهید آن را به تلفن خود منتقل کنید و در سایت آپلود کنید، این گزینه مفید است. برای ایجاد و ارسال حلقه‌های اینستاگرام از رایانه شخصی یا مک خود، مراحل زیر را دنبال کنید.

نحوه ایجاد و ارسال حلقه های اینستاگرام از رایانه شخصی یا مک

ایجاد یک حلقه از دسکتاپ شما از نظر گزینه های موجود کمی محدود است. یک مثال عدم امکان ترکیب صدا از کتابخانه صوتی اینستاگرام است. شما باید از صدای اصلی استفاده کنید یا صدا را از یک برنامه شخص ثالث روی دسکتاپ خود ویرایش کنید.

علاوه بر این، نمی‌توانید استیکر، ویژگی‌های بصری یا متنی را مانند آنچه می‌توانید در خود اپلیکیشن اینستاگرام اضافه کنید. با این حال، می توانید ویدیو را برش داده و برش دهید و یک تصویر جلد برای حلقه انتخاب کنید.

برای ارسال یک قرقره از رایانه شخصی:

  1. وب سایت اینستاگرام را از مرورگر وب خود راه اندازی کنید.
  2. کلیک کنید بر روی ايجاد كردن گزینه ای از پنل سمت چپحلقه های اینستاگرام را ایجاد و ارسال کنید
  3. زیر پست جدید ایجاد کنید پنجره را کلیک کنید از کامپیوتر انتخاب کنید تصویر یا ویدیوی خود را فشار دهید یا بکشید.
  4. اگر روی دکمه کلیک کنید، جستجوگر فایل راه اندازی می شود تا بتوانید مکان موردی را که می خواهید اضافه کنید مرور کنید.
  5. ویدیو یا عکس را هایلایت کرده و روی آن کلیک کنید باز کن دکمه.
  6. آ برش پنجره ای با یک پیام تأیید در مورد دسترسی به قرقره های خود ظاهر می شود – روی آن کلیک کنید خوب دکمه.حلقه های اینستاگرام را ایجاد و ارسال کنید
  7. اکنون می توانید ویدیوی خود را به اندازه دلخواه خود برش دهید برش صفحه نمایش
  8. بعد از اینکه ویدیوی شما به شکل دلخواه برش شد، روی آن کلیک کنید بعد دکمه در گوشه سمت راست بالا
  9. بعدی است ویرایش کنید صفحه نمایش از صفحه، عکس روی جلد خود را با کلیک کردن بر روی آن انتخاب کنید از کامپیوتر انتخاب کنید لینک در عکس روی جلد بخش.حلقه های اینستاگرام را ایجاد و ارسال کنید
  10. به محل عکس روی جلدی که می خواهید در File Explorer استفاده کنید بروید و آن را انتخاب کنید.
  11. در همین بخش، می‌توانید با برش دادن قسمت‌هایی که نمی‌خواهید در آن گنجانده شود، ویدیو را کوتاه کنید. اگر می خواهید طول ویدیو را کوتاه کنید، در درجه اول گزینه خوبی است.
  12. اطمینان حاصل کنید صدا دکمه روشن است تا صدای ویدیو حفظ شود.
  13. وقتی از قرقره راضی بودید، روی آن کلیک کنید بعد دکمه در گوشه بالا سمت راست
  14. یک عنوان برای حلقه خود تایپ کنید (شما همچنین می توانید شکلک ها را انتخاب کنید) و موقعیت مکانی خود (در صورت تمایل)، دسترسی و تنظیمات پیشرفته را اضافه کنید.
  15. کلیک کنید بر روی اشتراک گذاری دکمه برای ارسال حلقه خود به اینستاگرام.

پس از ایجاد یک حلقه جدید، اینستاگرام آن را به حساب شما اضافه می کند و دوستان و دنبال کنندگان شما می توانند از پست جدید شما لذت ببرند. علاوه بر این، پیامی دریافت خواهید کرد که به شما اطلاع می دهد پست شما با موفقیت به اشتراک گذاشته شده است.

حلقه های اینستاگرام را ایجاد و ارسال کنید

ویژگی Reels در اینستاگرام در بین سازندگان و سایر کاربرانی که از آن برای دستیابی به مخاطبان گسترده‌تری استفاده می‌کنند، محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. اگرچه این فقط برای سازندگان و مشاغل نیست. از آنجایی که همه کاره است، می توانید با اشتراک گذاری یک ویدیوی کوتاه با دوستان و دنبال کنندگان خود لذت ببرید.

شما می توانید به سرعت از طریق اپلیکیشن موبایل یا دسکتاپ این کار را انجام دهید.

استفاده از اینستاگرام از کامپیوتر شما

امکان ارسال ویدیوهای جالب به صورت قرقره در اینستاگرام از طریق گوشی شما برای راحتی بسیار عالی است. همچنین می توانید از ویژگی های ویرایش داخلی آن استفاده کنید که بیشتر از دسکتاپ ارائه می دهد. با این حال، با وجود داشتن توانایی های ویرایشی کمتر، مواقعی وجود خواهد داشت که پست کردن چیزی از رایانه شخصی شما مناسب تر است.

البته برای استفاده بیشتر از اینستاگرام می توانید از نکات و ترفندهای دیگری نیز استفاده کنید. به عنوان مثال، با افزودن 2FA به حساب اینستاگرام خود، حساب خود را قفل کنید، یا راهنمای ما را با 15 نکته و ترفند جالب اینستاگرام برای شروع بازی خود بررسی کنید.

اگر نمی خواهید دیگران بدانند چه زمانی در سرویس رسانه های اجتماعی هستید، می توانید وضعیت خود را در اینستاگرام مخفی کنید. و اگر برنامه در گوشی شما به‌طور ضعیف اجرا می‌شود، می‌توانید کش اینستاگرام را پاک کنید تا عملکرد و پاسخ‌دهی آن را بهبود ببخشید.





سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *