Tealium In Data We Trust 800x450

در یک نظرسنجی اخیر، مرکز تحقیقاتی Pew دریافت که “81٪ از مردم می گویند که خطرات بالقوه ای که به دلیل جمع آوری داده ها توسط شرکت ها با آن روبرو هستند، بیشتر از مزایای آن است.” و “79٪ از مصرف کنندگان نگران نحوه استفاده شرکت ها از داده های جمع آوری شده هستند.”

واضح است – کسب و کارها باید اعتماد مشتری و حفظ حریم خصوصی داده ها را در اولویت قرار دهند.

کتاب الکترونیکی، در داده هایی که به آنها اعتماد داریم، به شما نشان می دهد که چگونه پلت فرم های داده مشتری (CDP) به جلب اعتماد مشتری از طریق شخصی سازی مبتنی بر حریم خصوصی کمک می کند.

کتاب الکترونیکی را بررسی کنید برای کشف اینکه چگونه یک CDP می تواند برای برند شما مفید باشد و به خواندن پنج راه کلیدی که یک CDP اعتماد ایجاد می کند، ادامه دهید.

5 روش CDP برای ایجاد اعتماد در داده ها با مشتریان

1. کاهش ریسک ناشی از داده های سیلد

سیلوهای داده منجر به فرآیندهای پرهزینه و افزایش ریسک در زمینه‌های مختلف، مانند بینش نادرست مشتری، از جمله اولویت‌های حریم خصوصی می‌شوند. با یک CDP، داده‌های شخص اول جمع‌آوری می‌شوند، به این معنی که رضایت آن‌ها و مستقیماً از منبع دریافت می‌شود.

2. ترجیحات حریم خصوصی را تبلیغ کنید

اگر داده‌های رضایت شما هم‌زمان نیست، می‌توانید قوانین حریم خصوصی را زیر پا بگذارید، در حالی که تنظیمات برگزیده رضایت منتظر به‌روزرسانی هستند. به عنوان مثال، اگر شخصی درخواست حذف داده های خود را داشته باشد و سازمان شما بیش از آنچه که طبق قانون اجباری شده است طول بکشد تا آن درخواست را انجام دهد، برند شما ممکن است با جریمه های قابل توجهی برای عدم انطباق مواجه شود. یک CDP اولویت‌های حریم خصوصی را در کل سفر مشتری در تمام کانال‌ها منتشر می‌کند و آنها را از طریق دریچه مشتری حفظ می‌کند.

3. کارایی عملیاتی و چابکی تجاری را فعال کنید

برای اینکه یک سازمان مبتنی بر حریم خصوصی باشند، مشاغل باید ارتباطات و سیلوهای داده را تجزیه کنند تا بفهمند چه داده‌هایی و چرا پردازش می‌شوند. برخی از CDP ها یک نامگذاری مشترک برای داده ها اعمال می کنند و به واحدهای تجاری و فناوری اطلاعات اجازه می دهند به یک زبان مشترک صحبت کنند. این زبان مشترک از عقب افتادن بخش‌ها در هر زمان که الزامات حریم خصوصی تغییر می‌کند یا سرمایه‌گذاری‌های فناوری جدید نیاز به ادغام‌های جدید دارد، جلوگیری می‌کند.

4. به مشتریان شفافیت و کنترل داده های آنها را بدهید

مشتریان توسط مقررات حریم خصوصی جهانی این اختیار را دارند که زمان جمع‌آوری، ذخیره و استفاده از داده‌هایشان را مدیریت کنند. یک CDP به یک مخزن قابل اعتماد از داده‌های مشتری و زنجیره تأمین تحت کنترل تبدیل می‌شود که دستگاه‌های مشتری را به پلتفرم‌هایی که ارزش ارائه می‌کنند متصل می‌کند. به عنوان یک مباشر قابل اعتماد از داده های خود، مشتریان شما در صورت درخواست به دقیق ترین مجموعه داده های شخصی خود دسترسی خواهند داشت.

5. تجربه نهایی مشتری

یک CDP به برندها کمک می‌کند رفتار و ترجیحات مشتری را از طریق یک دیدگاه مشتری بهتر درک کنند. مشتریان بدون توجه به اینکه کجا و چگونه با برند شما درگیر هستند، می خواهند شناخته شده و درک شوند. گفته می شود، داده های مشتری می توانند در سیستم های مختلف با تنظیمات حریم خصوصی متفاوت باشند. CDP ها شما را قادر می سازند تا داده های مشتری قابل اعتماد را از تمام نقاط تماس جمع آوری کنید تا یک نمای 360 از مشتریان خود ایجاد کنید، و تعامل بلادرنگ را در هر کانالی بر اساس ترجیحات مشتری ممکن می کند. و این سطح از شخصی‌سازی را می‌توان در مقیاس از طریق یک CDP بی‌نظیر و بی‌درنگ مانند Tealium انجام داد، که می‌توانید در مورد اینجا بیشتر بیاموزید.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *