آیا می خواهید ویجت پخش کننده موسیقی صوتی را در وردپرس اضافه کنید؟

پخش کننده موسیقی یک راه عالی برای به اشتراک گذاری آهنگ ها، پادکست ها، مصاحبه ها و سایر فایل های صوتی با مخاطبان است. این می تواند به ایجاد یک تجربه جذاب تر و جذاب تر در سایت شما کمک کند.

در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید یک پخش کننده موسیقی صوتی در وردپرس اضافه کنید.

نحوه اضافه کردن ویجت پخش کننده موسیقی صوتی در وردپرس

چرا ویجت پخش کننده موسیقی صوتی را در وردپرس اضافه کنید؟

پخش کننده موسیقی به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد که مستقیماً در وب سایت وردپرس شما به صدا گوش دهند.

اگر پادکست یا نوازنده هستید، در این صورت وجود صدا در سایت خودتان می تواند بازدیدکنندگان و طرفداران شما را در جریان کارتان قرار دهد.

همچنین می‌تواند افراد را تشویق کند که مستقیماً از وب‌سایت شما بازدید کنند نه اینکه صدای شما را در پلتفرم‌های دیگر پخش کنند. هنگامی که این افراد در سایت شما حضور دارند، ممکن است بتوانید با نمایش تبلیغات در وبلاگ وردپرس خود یا فروش فایل صوتی به صورت دانلود دیجیتال، درآمد بیشتری کسب کنید.

حتی اگر هیچ صدای اصلی ایجاد نمی کنید، جاسازی محتوا از پلتفرم های شخص ثالث مانند Spotify راهی آسان برای ایجاد یک وب سایت جذاب تر است. این می تواند بازدیدکنندگان را برای مدت طولانی تری در سایت شما نگه دارد و تجربه را سرگرم کننده تر کند.

همانطور که گفته شد، بیایید نگاهی به نحوه اضافه کردن یک پخش کننده موسیقی صوتی در وردپرس بیندازیم. به سادگی از پیوندهای سریع زیر استفاده کنید تا مستقیماً به روشی که می خواهید استفاده کنید بروید.

  • روش 1. نحوه افزودن ویجت پخش کننده موسیقی صوتی با استفاده از بلوک صوتی (آسان)
  • روش 2. نحوه افزودن ویجت پخش کننده موسیقی صوتی با استفاده از یک افزونه (قابل تنظیم بیشتر)

روش 1. نحوه افزودن ویجت پخش کننده موسیقی صوتی با استفاده از بلوک صوتی (آسان)

با این روش می توانید یک پخش کننده موسیقی صوتی ساده با استفاده از بلوک داخلی وردپرس صوتی ایجاد کنید. می‌توانید از بلوک برای پخش هر فایل mp3، .m4a، .ogg یا wav. استفاده کنید.

پخش کننده صوتی در مقایسه با اکثر پلاگین های پخش کننده صوتی بسیار ساده است. دارای دکمه پخش/مکث، کنترل صدا، دکمه دانلود و دکمه ای برای تغییر سرعت پخش است.

ویجت پخش کننده موسیقی که با استفاده از بلوک صوتی ایجاد شده است

اگر می خواهید چند کلیپ صوتی کوتاه به سایت خود اضافه کنید و به هیچ ویژگی پیشرفته ای نیاز ندارید، بلوک صوتی داخلی انتخاب خوبی است.

اگر محتوایی را از یک پلتفرم شخص ثالث پشتیبانی شده مانند Spotify یا SoundCloud جاسازی کنید، بلوک صوتی کنترل‌های پخش آن پلتفرم را نشان می‌دهد. همچنین ممکن است محتوای اضافی از پلتفرم مانند نام هنرمند و تصویر جلد را نشان دهد.

به عنوان مثال، در اینجا یک بلوک صوتی با محتوای SoundCloud تعبیه شده است.

پخش کننده صوتی با محتوای SoundCloud تعبیه شده

برای افزودن یک پخش کننده ساده موسیقی صوتی به وب سایت وردپرس خود، هر صفحه یا پستی را باز کنید. سپس بر روی نماد + کلیک کنید.

در پنجره ظاهر شده، “Audio” را تایپ کنید تا بلوک مناسب را پیدا کنید. سپس می توانید به سادگی بر روی بلوک صوتی کلیک کنید تا آن را به صفحه خود اضافه کنید.

بلوک صوتی داخلی وردپرس

در این مرحله می توانید یک فایل صوتی اضافه کنید یا یک کلیپ صوتی را از یک پلتفرم دیگر جاسازی کنید.

توجه داشته باشید: در بیشتر موارد ما به دلایل زیادی از جمله بهینه سازی کیفیت و صرفه جویی در پهنای باند، توصیه می کنیم فایل های صوتی و تصویری خود را در یک سایت شخص ثالث میزبانی کنید. به همین دلیل است که هرگز نباید ویدیویی را در وردپرس آپلود کنید.

برای افزودن یک فایل صوتی از رایانه خود، روی «آپلود» کلیک کنید و سپس فایلی را که می خواهید استفاده کنید انتخاب کنید. گزینه دیگر این است که روی “کتابخانه رسانه” کلیک کنید و سپس یک فایل را از کتابخانه رسانه وردپرس انتخاب کنید.

آپلود فایل صوتی در وب سایت وردپرسی شما

اگر صوت کامل را آپلود کردید، ممکن است بخواهید به بازدیدکنندگان این امکان را بدهید که با ارسال کمک مالی از کار شما به عنوان یک نوازنده یا پادکست حمایت کنند. برای مطالعه گام به گام، لطفاً راهنمای ما در مورد نحوه اضافه کردن دکمه اهدای نوار در وردپرس را ببینید.

آیا می خواهید به جای آن صدا را از پلتفرم دیگری جاسازی کنید؟

این شبیه به نحوه جاسازی ویدیوها در وردپرس است که در آن فقط URL یک ویدیوی YouTube را جای‌گذاری می‌کنید و وردپرس آن را به طور خودکار جاسازی می‌کند.

فقط توجه داشته باشید که اکثر پلتفرم ها فقط یک پیش نمایش از فایل صوتی کامل را تعبیه می کنند. این بلوک حتی ممکن است افراد را تشویق کند که وب سایت شما را ترک کنند و از پلتفرم شخص ثالث بازدید کنند تا صدای کامل را بشنوند.

در تصویر زیر بلوک صوتی بازدیدکنندگان را به سمت وب سایت Spotify سوق می دهد.

یک لیست پخش Spotify در وردپرس تعبیه شده است

اگر یک موسیقیدان هستید، ممکن است با تشویق بازدیدکنندگان به پخش محتوای شما در پلتفرم های دیگر، حق امتیاز شما را افزایش دهد. با این حال، همچنین می تواند افراد را از وب سایت شما دور کند و به پلتفرم های دیگر وارد کند.

برای جاسازی صدا از یک پلتفرم شخص ثالث، سپس با کلیک بر روی “درج از URL” شروع کنید.

این یک نوار کوچک «جای‌گذاری یا تایپ URL» را باز می‌کند.

چسباندن فایل صوتی با استفاده از URL

اکنون می توانید URL کلیپ صوتی را که می خواهید در وبلاگ وردپرس خود قرار دهید را وارد کنید.

به طور معمول، فقط باید از آهنگ یا صدایی که می‌خواهید جاسازی کنید بازدید کنید و سپس تنظیمات «اشتراک‌گذاری» آن را باز کنید.

پس از آن، می توانید URL ارائه شده را کپی کنید.

به عنوان مثال، بیایید ببینیم چگونه می توانید هر آهنگ Spotify را در سایت خود جاسازی کنید. برای شروع، آهنگ یا لیست پخشی را که می خواهید به وب سایت وردپرس خود اضافه کنید، پیدا کنید.

سپس، فقط روی سه نقطه ای که Spotify در کنار لیست پخش یا آهنگ نشان می دهد کلیک کنید.

افزودن صدای Spotify به وب سایت وردپرس

پس از انجام این کار، روی آن کلیک کنید اشتراک گذاری » کپی آهنگ ارتباط دادن.

برای افزودن صدا به ویجت پخش کننده موسیقی، کافی است پیوند را در بلوک صوتی قرار دهید.

نشانی اینترنتی «اشتراک گذاری» Spotify

در مثال Spotify ما، وردپرس بلوک صوتی را به بلوک Spotify تبدیل می کند. این تغییر به طور خودکار اتفاق می‌افتد، بنابراین چیزی نیست که نگران آن باشید.

بلوک وردپرس Spotify

پس از افزودن یک فایل صوتی، می‌توانید روی بلوک صوتی کلیک کنید تا ببینید چه تنظیماتی را می‌توانید برای آن بلوک پیکربندی کنید.

تنظیماتی که مشاهده می کنید ممکن است بسته به اینکه آیا یک فایل صوتی آپلود کرده اید یا یک پیش نمایش را از یک سایت شخص ثالث جاسازی کرده اید متفاوت باشد. برای مثال، اغلب می‌توانید با کلیک بر روی دکمه «پخش خودکار»، صدا را برای پخش خودکار تنظیم کنید.

تنظیمات پخش خودکار و حلقه وردپرس

بسیاری از این تنظیمات به خودی خود توضیحی هستند، بنابراین بهتر است مدتی را صرف تنظیمات مختلف کنید تا ببینید چه چیزی برای سایت شما بهتر است.

وقتی از نحوه تنظیم بلوک راضی هستید، می‌توانید صفحه را به‌روزرسانی یا منتشر کنید.

اکنون اگر به صفحه سایت خود مراجعه کنید، پخش کننده موسیقی صوتی را به صورت زنده مشاهده خواهید کرد. همچنین می توانید با استفاده از دکمه های کنترل پخش بلوک به صدا گوش دهید.

روش 2. نحوه افزودن ویجت پخش کننده موسیقی صوتی با استفاده از یک پلاگین (قابل تنظیم بیشتر)

بلوک صوتی داخلی وردپرس یک راه سریع و آسان برای ایجاد یک پخش کننده صوتی ساده است. با این حال، محدودیت‌های خود را دارد، مخصوصاً وقتی صحبت از شخصی‌سازی پخش‌کننده و تجربه پخش می‌شود.

همچنین هیچ مکان مرکزی وجود ندارد که بتوانید پخش کننده های صوتی خود را مدیریت کنید. این بدان معناست که شما نمی توانید از یک پخش کننده چندین بار در سایت خود استفاده کنید.

اگر می‌خواهید ویژگی‌های پیشرفته‌تر و پخش‌کننده‌های صوتی قابل استفاده مجدد را داشته باشید، ما پخش‌کننده صوتی Html5 را توصیه می‌کنیم. این افزونه می تواند هر فایل mp3، .wav، یا .ogg را پخش کند.

این افزونه تنها می تواند یک فایل صوتی را در هر پخش کننده پخش کند. با این حال، می‌توانید هر تعداد پخش‌کننده صوتی را که می‌خواهید ایجاد کنید تا بتوانید تعداد زیادی آهنگ مختلف را در سایت خود پخش کنید.

حتی می توانید چندین پخش کننده صوتی را به همان صفحه اضافه کنید.

پخش کننده های صوتی متعدد در یک صفحه

ابتدا باید افزونه را نصب و فعال کنید. اگر به کمک نیاز دارید، لطفاً راهنمای ما در مورد نحوه نصب افزونه وردپرس را ببینید.

پس از فعال‌سازی، آماده ساختن اولین پخش‌کننده صوتی خود با رفتن به آن هستید پخش کننده صوتی Html5 » پخش کننده صوتی Html5.

در اینجا، پیش بروید و روی دکمه “افزودن پخش کننده صوتی” کلیک کنید.

اضافه کردن یک پخش کننده صوتی به وب سایت وردپرس شما

برای شروع، نامی برای پخش کننده صوتی در فیلدی که «افزودن عنوان» را نشان می دهد تایپ کنید.

این فقط برای مرجع شماست تا بتوانید از هر عنوانی که می خواهید استفاده کنید.

ایجاد یک ویجت پخش کننده صوتی با استفاده از یک افزونه

پس از انجام این کار، به بخش “Player Configuration” بروید.

در اینجا می توانید با کلیک بر روی دکمه “افزودن صدا” یک فایل صوتی را به پخش کننده اضافه کنید.

افزودن یک فایل صوتی به پخش کننده HTML5

اکنون می توانید هر فایل صوتی را از کتابخانه رسانه انتخاب کنید یا یک فایل را از رایانه خود آپلود کنید.

پس از انتخاب یک فایل، آماده شخصی سازی پخش کننده صوتی هستید. به طور پیش‌فرض، بازدیدکننده فقط باید روی دکمه Play کلیک کند و صدا با صدایی که قبلاً افزایش یافته است شروع به پخش می‌کند.

بیشتر بازدیدکنندگان از پخش کننده صوتی انتظار دارند که اینگونه عمل کند، بنابراین شما معمولاً می خواهید از این تنظیمات پیش فرض استفاده کنید.

همچنین گزینه هایی برای بی صدا کردن صدا به صورت پیش فرض، پخش خودکار، تکرار و غیره وجود دارد.

هنگامی که از نحوه تنظیم پخش کننده راضی بودید، کافی است به بالای صفحه بروید و روی دکمه «ذخیره» کلیک کنید.

اضافه کردن یک پخش کننده صوتی جدید به وب سایت وردپرس شما

سپس می توانید پخش کننده صوتی را با استفاده از کد کوتاه یا بلوک پخش کننده صوتی HTML5 به سایت خود اضافه کنید.

بلوک ساده ترین روش است. با این حال، اگر می خواهید پخش کننده را با استفاده از کد کوتاه قرار دهید، کد را در بالای صفحه پیدا خواهید کرد.

قرار دادن ویجت پخش کننده صوتی با استفاده از کد کوتاه

برای جزئیات بیشتر در مورد نحوه قرار دادن کد کوتاه، می توانید راهنمای ما در مورد نحوه اضافه کردن کد کوتاه در وردپرس را ببینید.

برای افزودن پخش کننده موسیقی صوتی با استفاده از یک بلوک، هر صفحه یا پستی را باز کنید. اکنون می توانید روی دکمه + کلیک کنید.

در پنجره ظاهر شده، «HTML5 Audio Player» را تایپ کنید تا بلوک مناسب را پیدا کنید. هنگامی که روی بلوک ‘HTML5 Audio Player – Insert’ کلیک کنید، بلوک را به صفحه شما اضافه می کند.

اضافه کردن بلوک پخش کننده صوتی به سایت وردپرس شما

سپس، منوی کرکره‌ای را باز کنید که «انتخاب بازیکن» را نشان می‌دهد تا فهرستی از تمام پخش‌کننده‌های صوتی که ایجاد کرده‌اید را ببینید.

اکنون می توانید روی یک پخش کننده صوتی کلیک کنید تا آن را به صفحه یا پست اضافه کنید.

یک بلوک صوتی وردپرس HTML5

ویرایشگر صفحه وردپرس پخش کننده صوتی را نشان نمی دهد.

با این حال، اگر روی دکمه پیش‌نمایش کلیک کنید، می‌توانید ببینید که پخش کننده برای افرادی که از وب‌سایت شما بازدید می‌کنند چگونه به نظر می‌رسد. حتی می توانید به صدا گوش دهید و دکمه های پخش مختلف را تست کنید.

پیش نمایش ویجت موسیقی صوتی

وقتی از ظاهر و عملکرد پخش‌کننده صوتی راضی هستید، می‌توانید صفحه را به‌روزرسانی یا منتشر کنید.

اکنون اگر از این صفحه در وب سایت وردپرس خود بازدید کنید، پخش کننده صوتی را به صورت زنده مشاهده خواهید کرد.

آیا می خواهید آهنگ های صوتی دیگری را به سایت خود اضافه کنید؟ سپس می‌توانید به سادگی فرآیند توضیح داده شده در بالا را دنبال کنید تا پخش‌کننده‌های صوتی بیشتری ایجاد کنید و آنها را به وب‌سایت وردپرس خود اضافه کنید.

امیدواریم این مقاله به شما در یادگیری نحوه افزودن ویجت پخش کننده صوتی در وردپرس کمک کرده باشد. همچنین می‌توانید راهنمای ما در مورد بهترین نرم‌افزار اعلان فشار وب و نحوه ایجاد یک خبرنامه ایمیلی را مطالعه کنید.

اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفاً در کانال یوتیوب ما برای آموزش های ویدیویی وردپرس مشترک شوید. شما همچنین می توانید ما را در توییتر و فیس بوک

پست نحوه افزودن ویجت پخش کننده موسیقی صوتی در وردپرس اولین بار در WPBeginner ظاهر شد.





سایت محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *