How to use onsite cookie retargeting in WordPress


آیا می خواهید از retargeting کوکی در وردپرس استفاده کنید؟

هدف گذاری مجدد کوکی ها ابزار مخفی است که قبلاً توسط بسیاری از محبوب ترین وب سایت ها استفاده می شود. این به شما امکان می دهد پیام های سفارشی در سایت را بر اساس رفتار گذشته کاربران خود نشان دهید که به شما در افزایش فروش کمک می کند.

در این مقاله، نحوه استفاده از هدف‌گیری مجدد کوکی‌ها در وردپرس را برای نمایش پیام‌های سفارشی در سایت و افزایش تبدیل به شما نشان خواهیم داد.

هدف گذاری مجدد کوکی چیست؟

هدف گذاری مجدد کوکی ها یک تکنیک بازاریابی است که در آن وب سایت ها از کوکی ها برای ردیابی رفتار کاربر و ارائه یک تجربه شخصی استفاده می کنند.

دو نوع تکنیک هدف گیری مجدد کوکی ها وجود دارد.

اول، هدف‌گیری مجدد کوکی‌های خارج از سایت وجود دارد. این روش برای ردیابی فعالیت های کاربران در سراسر وب استفاده می شود.

فیس‌بوک پیکسل و بازاریابی مجدد گوگل دو مورد از محبوب‌ترین برنامه‌های تبلیغاتی هستند که به شما امکان می‌دهند از دسترسی گسترده آنها استفاده کنید و تبلیغات هدفمند را به افرادی که از وب سایت شما بازدید می‌کنند نشان دهید.

ثانیاً، شما هدف‌گذاری مجدد کوکی‌ها در سایت دارید، که به شما امکان می‌دهد پیام‌های هدفمند را بر اساس نحوه تعامل آنها با وب‌سایت وردپرس خود به کاربران نشان دهید.

کوکی ها چیست؟

کوکی ها فایل های متنی کوچکی هستند که حاوی داده هایی هستند. وب‌سایت‌ها کوکی‌هایی را در مرورگرهای کاربران تنظیم می‌کنند تا اطلاعات موقتی مانند وضعیت ورود به سیستم، تنظیمات برگزیده کاربر، جزئیات جلسه و موارد دیگر را ذخیره کنند.

چگونه از Retargeting کوکی در سایت برای افزایش تبدیل استفاده کنیم؟

راه‌های مختلفی وجود دارد که صاحبان وب‌سایت از پیام‌های هدف‌گیری مجدد در سایت برای افزایش تبدیل و افزایش فروش استفاده می‌کنند.

به عنوان مثال، فروشگاه های تجارت الکترونیک می توانند پیشنهادات سفارشی را بر اساس نحوه تعامل آنها با سایر پیشنهادات به کاربران نشان دهند. این به شما امکان می دهد یک قیف فروش پویا ایجاد کنید که کاربران را به خرید سوق دهد.

سناریوی مورد استفاده دیگر تولید سرنخ خواهد بود. با هدف‌گیری مجدد در سایت، اگر کاربر یک فرم ثبت‌نام را ببندد، می‌توانید پیام دیگری را با پیشنهاد دیگری به او نشان دهید.

پیام‌های هدف‌گیری مجدد در سایت بسیار مؤثر هستند زیرا:

  • این پیام‌های شخصی‌سازی شده را به کاربران در زمانی نشان می‌دهد که قبلاً با وب‌سایت شما درگیر هستند.
  • به شما امکان می‌دهد کمپین‌های سفارشی‌سازی‌شده ایجاد کنید که با هر تعامل کاربر بهتر می‌شوند تا زمانی که تبدیل شوند
  • با استفاده از حداکثر ترافیک موجود در وب سایت خود، در کمپین های تبلیغاتی پولی صرفه جویی می کنید

همانطور که گفته شد، بیایید نگاهی به نحوه استفاده از retargeting کوکی در وردپرس بیندازیم.

ایجاد کمپین هدف گذاری مجدد در سایت در وردپرس

بهترین راه برای ایجاد پیام‌های هدف‌گیری مجدد در سایت، استفاده از OptinMonster است. این بهترین نرم افزار بهینه سازی تبدیل و تولید سرنخ در جهان است.

می‌توانید از آن برای ایجاد آسان فرم‌های ثبت‌نام جذاب، پنجره‌های بازشو، تشک خوش‌آمدگویی، پیشنهادات درون خطی، پیشنهادات سفارشی و موارد دیگر استفاده کنید.

ابتدا باید با مراجعه به وب سایت و کلیک بر روی دکمه «دریافت OptinMonster Now» برای یک حساب OptinMonster ثبت نام کنید. شما حداقل به طرح حرفه ای آنها برای هدف گیری مجدد کوکی ها و برنامه رشد برای کمپین های بعدی نیاز دارید.

OptinMonster

در مرحله بعد، باید افزونه OptinMonster را نصب و فعال کنید. برای جزئیات بیشتر، راهنمای گام به گام ما در مورد نحوه نصب افزونه وردپرس را ببینید.

این افزونه به عنوان یک رابط بین سایت وردپرس شما و اپلیکیشن OptinMonster عمل می کند.

پس از فعال سازی، صفحه خوش آمدگویی را مشاهده خواهید کرد. به سادگی روی دکمه “اتصال حساب موجود خود” کلیک کنید.

حساب موجود خود را متصل کنید

سپس پنجره جدیدی باز می شود که در آن باید وارد حساب کاربری خود شوید و وب سایت خود را با OptinMonster متصل کنید.

ادامه دهید و روی دکمه “اتصال به وردپرس” کلیک کنید.

OptinMonster را به وردپرس متصل کنید

اکنون، شما آماده ایجاد یک کمپین جدید هستید.

اول، شما باید به OptinMonster » کمپین ها از پنل مدیریت وردپرس خود و سپس روی دکمه “ایجاد اولین کمپین خود” کلیک کنید.

اولین کمپین OptinMonster را ایجاد کنید

این شما را به وب سایت OptinMonster می برد، جایی که از شما خواسته می شود یک نوع کمپین و یک الگو را انتخاب کنید.

شما می توانید هر نوع کمپین یا قالبی را انتخاب کنید، اما برای این آموزش، ما یک لایت باکس بازشو ایجاد می کنیم.

نوع و قالب کمپین را انتخاب کنید

می توانید هر قالبی را که می خواهید برای کمپین خود استفاده کنید انتخاب کنید.

در مرحله بعد، از شما خواسته می شود که نامی برای کمپین خود وارد کنید و روی دکمه “شروع ساختمان” کلیک کنید.

روی start building کلیک کنید

پس از آن، وارد رابط سازنده کمپین بکشید و رها کنید.

این یک ابزار طراحی قدرتمند است که می توانید به سادگی با اشاره و کلیک روی هر موردی آن را ویرایش کنید. همچنین می‌توانید موارد جدیدی مانند دکمه‌ها، تصاویر، ستون‌ها و موارد دیگر را به کمپین بازشو اضافه کنید.

کمپین هدف گذاری در سایت خود را ویرایش کنید

در مرحله بعد، می توانید به برگه «قوانین نمایش» در بالا بروید.

در اینجا، OptinMonster گزینه‌های مختلفی را برای نمایش کمپین‌های هدفمند در سایت به شما ارائه می‌دهد.

قوانین نمایش را انتخاب کنید

به عنوان مثال، می توانید پس از اینکه کاربران مدت زمان مشخصی را در صفحه سپری کردند، از یک مکان خاص هستند یا قصد خروج از وب سایت شما را دارند، پنجره بازشو را نشان دهید.

به‌طور پیش‌فرض، OptinMonster کمپین شما را پس از اینکه بازدیدکننده حداقل 5 ثانیه در سایت سپری کند، نشان می‌دهد. به علاوه، در تمام صفحات ظاهر می شود.

قوانین نمایش را تنظیم کنید

هنگامی که راضی شدید، به سادگی به برگه انتشار بروید.

در مرحله بعد، باید کمپین خود را با تغییر وضعیت آن از پیش نویس به انتشار، زنده کنید. فراموش نکنید که پس از اتمام کار، روی دکمه “ذخیره” کلیک کنید.

کمپین هدف گذاری در سایت خود را منتشر کنید

اکنون به طور پیش فرض، OptinMonster این کمپین را به همه کاربرانی که از وب سایت شما بازدید می کنند نشان می دهد. کاربران می توانند پنجره بازشو را ببندند یا اقدام مورد نظر خود را انجام دهند.

ایجاد یک کمپین هدف گذاری مجدد برای نمایش پیام های سفارشی

اکنون که اولین کمپین خود را راه اندازی کرده اید، بیایید کمپین دیگری را با استفاده از قابلیت پیگیری مجدد اضافه کنیم.

روی دکمه ایجاد کمپین جدید در داشبورد OptinMonster کلیک کنید و نوع و قالب کمپین خود را انتخاب کنید. از آنجایی که ما از یک لایت باکس بازشو استفاده کرده‌ایم، از یک نوار شناور به عنوان کمپین هدف‌گیری مجدد خود استفاده خواهیم کرد.

یک الگوی نوار شناور انتخاب کنید

پس از انتخاب یک الگو، نام کمپین خود را وارد خواهید کرد.

سپس برای ادامه روی دکمه “شروع ساختمان” کلیک کنید.

روی start building کلیک کنید

پس از آن، وارد سازنده OptinMonster می شوید که در آن می توانید کمپین خود را با استفاده از ابزارهای ساده کشیدن و رها کردن طراحی کنید.

شما می توانید متن optin را ویرایش کنید، تایمر شمارش معکوس را برای تولید FOMO تنظیم کنید، یک کوپن اضافه کنید و موارد دیگر.

کمپین نوار شناور را ویرایش کنید

وقتی از طراحی راضی بودید، وقت آن است که انتخاب کنید که می خواهید این پیام سفارشی را به کدام یک از کاربران نشان دهید.

به سادگی به تب Display Rules در بالای سازنده بروید. OptinMonster مجموعه ای از قوانین نمایش را ارائه می دهد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. همچنین می توانید مجموعه قوانین متعددی را اضافه کنید.

قانون نمایش بسته را انتخاب کنید

سپس، در زیر منوی If، به گزینه‌های نمایش قوانین شخصی‌سازی بروید و انتخاب کنید بسته شده است.

پس از آن، “کمپین” را انتخاب کنید و سپس کمپین قبلی خود را انتخاب کنید.

کمپین قبلی را انتخاب کنید

در مرحله بعد، باید به برگه «انتشار» بروید.

در اینجا، به سادگی وضعیت کمپین خود را از پیش نویس به انتشار در «وضعیت انتشار» تغییر دهید. پس از انجام این کار، به سادگی روی دکمه «ذخیره» کلیک کنید و از سازنده کمپین خارج شوید.

انتشار کمپین را بسته است

اکنون می‌توانید از وب‌سایت خود در تب مرورگر ناشناس دیدن کنید تا کمپین خود و پیام هدف‌گیری مجدد را ببینید.

افزودن هدف گذاری مجدد کوکی ها با پیام های سفارشی

هدف‌گیری مجدد کوکی به شما امکان می‌دهد پیام‌های سفارشی را بر اساس اقدامات قبلی، وضعیت سبد خرید، سابقه خرید و موارد دیگر به کاربران نشان دهید.

این به شما امکان می دهد در مراحل مختلف قیف فروش خود، تبلیغات و فروش های بیشتری را برای مشتریان ایجاد کنید.

هنگام سفارشی سازی کمپین خود، به سادگی به برگه «قوانین نمایش» بروید.

در زیر منوی If، می‌توانید به گزینه‌های نمایش قوانین «هدف‌گیری (چه کسی)» بروید و انتخاب کنید هدف گذاری کوکی ها.

هدف گذاری کوکی را انتخاب کنید

در مرحله بعد، باید کلید کوکی و مقدار را وارد کنید. کلید نام کوکی است و پارامتر مقدار محتوای کوکی است.

OptinMonster به شما امکان می دهد اپراتورهای مختلفی را برای استفاده از قانون نمایش انتخاب کنید. اینها شامل گزینه هایی مانند تطبیق دقیق، حاوی، وجود، شروع با، پایان دادن به و اپراتورهای بیشتر می شود.

به عنوان مثال، اگر از WooCommerce استفاده می کنید، می توانید از کوکی های WooCommerce برای هدف قرار دادن کاربرانی که محصولاتی را به سبد خرید خود اضافه کرده اند استفاده کنید. به این ترتیب می توانید اقلام موجود در سبد خرید آنها را به صورت متقابل بفروشید، رها شدن سبد خرید و موارد دیگر را کاهش دهید.

کلید کوکی و مقدار را وارد کنید

پس از افزودن قوانین هدف‌گیری مجدد کوکی‌ها، به برگه «انتشار» بروید.

از اینجا، به سادگی وضعیت انتشار را از پیش نویس به انتشار برای کمپین خود تغییر دهید.

انتشار کمپین را بسته است

اکنون OptinMonster پیام سفارشی شما را بر اساس قوانین هدف گیری کوکی که تنظیم کرده اید نمایش می دهد.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا یاد بگیرید چگونه از هدف‌گیری مجدد کوکی در وردپرس برای نمایش پیام‌های سفارشی در سایت استفاده کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما در مورد نحوه بازیابی فروش سبد خرید رها شده در WooCommerce و همچنین مقایسه ما با بهترین نرم افزار چت زنده برای وب سایت ها را ببینید.

اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفاً در کانال یوتیوب ما برای آموزش های ویدیویی وردپرس مشترک شوید. شما همچنین می توانید ما را در پیدا کنید توییتر و فیس بوک





سایت محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *