How to Use the SEO Writing Assistant in WordPress to Improve SEO


بسیاری از خوانندگان ما از ما می پرسند که چگونه محتوای بهتری برای سئو بنویسیم. برخی می پرسند که آیا باید روی چراغ سبز Yoast SEO تمرکز کنند یا خیر.

خوب، وقتی صحبت از بهینه‌سازی محتوای سئو می‌شود، از دستیار نوشتاری سئوی متفاوتی استفاده می‌کنیم. این به ما کمک می کند تا محتوای خود را برای سئو بهینه کنیم، بنابراین می توانیم در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشیم.

در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه از دستیار نوشتن SEO در وردپرس برای بهبود سئو و ایجاد محتوای بهتر برای وب سایت خود استفاده کنید.

دستیار نوشتن SEO چیست؟

SEO Writing Assistant یک ابزار بهینه سازی محتوا است که توسط Semrush، یکی از بهترین ابزارهای SEO در بازار ایجاد شده است. این به شما امکان می دهد محتوای خود را در زمان واقعی برای پیشنهادات سئو بررسی کنید و امتیاز کلی سئو محتوا را در وب سایت وردپرس خود بهبود بخشید.

هم اکنون به چگونگی کارکرد آن می پردازیم:

  • شما کلمات کلیدی تمرکز خود را برای تولید قالب های محتوا بر اساس 10 نتیجه برتر برای آن عبارت وارد می کنید.
  • شما فوراً کلمات کلیدی مرتبط با معنایی را دریافت می کنید تا در مقاله خود بگنجانید.
  • شما محتوای خود را با امتیاز خوانایی بر اساس نتایج رقیب بهبود می دهید.
  • شما عنوان مقاله خود را برای سئو بهینه می کنید.
  • طول مقاله را بر اساس میانگین طول نتایج برتر تنظیم می کنید.
  • شما بدون ترک وب سایت خود، سرقت ادبی را بررسی می کنید.
  • لحن محتوا را بررسی می‌کنید تا مطمئن شوید که طبیعی و معمولی به نظر می‌رسد.

این یک ابزار بسیار مفید است و می تواند به شما در بهبود سئو و همچنین سبک نوشتن در وب سایت خود کمک کند. اگر یک سایت چند نویسنده را مدیریت می کنید، به نویسندگان این امکان را می دهد که بهترین شیوه های سئو را در تمام محتوا دنبال کنند.

با این اوصاف، بیایید نگاهی به نحوه استفاده از SEO Writing Assistant برای بهبود سئو و دریافت ترافیک جستجوی بیشتر به وب سایت خود بیندازیم.

راه اندازی دستیار نگارش SEO Semrush در وردپرس

اولین کاری که باید انجام دهید این است که به وب سایت Semrush SEO Writing Assistant مراجعه کنید و روی دکمه “ایجاد قالب جدید” کلیک کنید.

Semrush آنالیز متن من

اکنون از شما خواسته می شود که وارد شوید یا یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

Semrush یک حساب کاربری رایگان اولیه را تنها با 1 توصیه محتوای رایگان ارائه می دهد.

برای دریافت همه ویژگی‌ها، باید برای اشتراک پولی Semrush ثبت نام کنید یا به آن ارتقا دهید. این کاملاً ارزشش را دارد و یک آزمایش 7 روزه رایگان برای برنامه های پولی در دسترس است.

یک حساب کاربری رایگان Semrush ایجاد کنید

پس از ورود به سیستم، می توانید از دستیار نگارش SEO از وب سایت Semrush استفاده کنید.

شما می توانید محتوای خود را تایپ کنید یا آن را از وب وارد کنید، کلمات کلیدی مورد نظر را ارائه دهید، و زبان و مکان مخاطب هدف خود را انتخاب کنید.

استفاده از دستیار نوشتن از وب سایت Semrush

وقتی دکمه «دریافت توصیه‌ها» را فشار می‌دهید، Semrush محتوا را تجزیه و تحلیل کرده و پیشنهاداتی را ارائه می‌کند.

با این حال، می توانید از دستیار نوشتن SEO در داشبورد وردپرس خود نیز استفاده کنید. شما فقط باید ابزار SEO Writing Assistant را به سایت وردپرس خود متصل کنید.

ابتدا باید افزونه Semrush SEO Writing Assistant را نصب و فعال کنید. برای جزئیات بیشتر، راهنمای گام به گام ما در مورد نحوه نصب افزونه وردپرس را ببینید.

پس از فعال سازی، باید مقاله ای را ویرایش کنید که می خواهید برای سئو بهینه سازی کنید. در صفحه ویرایش پست، به پایین بروید تا بخش جدید «دستیار نوشتن سئوی Semrush» را در زیر ویرایشگر محتوا ببینید.

استفاده از دستیار نوشتن SEO در ویرایشگر محتوای وردپرس

خوانایی اولیه و امتیاز SEO را به شما نشان می دهد. برای دریافت تصویر کامل، باید روی پیوند “ورود به سیستم” کلیک کرده و وارد حساب کاربری Semrush خود شوید.

پس از ورود به سیستم، از شما خواسته می شود که اجازه بدهید. برای ادامه روی دکمه «تأیید» کلیک کنید.

به وردپرس اجازه استفاده از ورود به سیستم Semrush خود را بدهید

اکنون که افزونه را به حساب Semrush خود متصل کرده اید، می توانید توصیه های SEO را برای مقاله ما ایجاد کنید.

شما می توانید با تایپ کردن آنها در قسمت “کلمات کلیدی” یا با کلیک بر روی دکمه “Extract from text” کلمات کلیدی مورد نظر خود را وارد کنید. اگر برای یافتن کلمات کلیدی مناسب به کمک نیاز دارید، به راهنمای مبتدیان ما در مورد نحوه انجام تحقیق کلمات کلیدی برای سایت وردپرس خود مراجعه کنید.

استفاده از دستیار نوشتن SEO در وردپرس

پس از آن، باید روی دکمه «دریافت توصیه‌ها» کلیک کنید و Semrush محتوای شما را تجزیه و تحلیل می‌کند.

با دادن امتیاز کلی به پست شروع می شود.

سوئیچ طرح دستیار نوشتن SEO

به طور پیش فرض، بخش های زیر خلاصه های ساده ای را ارائه می دهند. می‌توانید با کلیک کردن روی نماد همبرگر در سمت راست بالای Semrush SEO Writing Assistant، و سپس انتخاب «Switch layout» از منو، به گزارش دقیق‌تری بروید.

بررسی کلمات کلیدی هدف با استفاده از دستیار نگارش SEO Semrush

اکنون می توانید به گزارش SEO مراجعه کنید. Semrush 10 نتیجه برتر برای کلمات کلیدی داده شده را بررسی می کند تا لیستی از کلمات کلیدی مرتبط معنایی را ایجاد کند که می توانید در محتوای خود بگنجانید.

جزئیات کلیدواژه SEO دستیار نگارش SEO

کلمات کلیدی که قبلاً در مقاله شما گنجانده شده است با پس زمینه سبز ظاهر می شوند. می توانید ادامه دهید و در صورت لزوم شروع به اضافه کردن کلمات کلیدی از دست رفته به محتوای موجود خود کنید یا محتوای خود را گسترش دهید تا در صورت لزوم بخش های جدید اضافه کنید.

همانطور که شما می نویسید، این ابزار همچنین خوانایی و نمرات طول مقاله را برای مطابقت با میانگین نمرات نتایج برتر تنظیم می کند.

بررسی تن صدا با استفاده از دستیار نگارش SEO Semrush

همه کارشناسان و بازاریابان سئو توصیه می کنند از لحن معمولی برای همه مقالات خود استفاده کنید. موتورهای جستجو این لحن مکالمه را برای اکثر مخاطبان جذاب تر و مفیدتر می دانند.

اکنون مشکل اینجاست که گاهی حفظ یک لحن معمولی در طول مقاله دشوارتر می شود.

SEO Writing Assistant با چک کننده “Tone of Voice” ارائه می شود. این ابزار مجهز به هوش مصنوعی لحن محتوای شما را بررسی می‌کند و به آن امتیازی از رسمی تا معمولی می‌دهد.

جزئیات لحن صدا دستیار نوشتن SEO

بیشتر مقالات در جایی بین این دو قرار می گیرند، بنابراین اگر می گوید مقاله شما لحن خنثی دارد نگران نباشید.

همچنین فهرستی از غیر معمول ترین جملات خود را خواهید دید. می‌توانید اینها را بازنویسی کنید تا کمتر معمولی باشند.

لینک ها نقش مهمی در سئو دارند و دستیار نوشتن سئو به شما کمک می کند لینک های داخل مقاله خود را پیگیری کنید.

اگر مقاله شما دارای تعداد بهینه لینک داخلی نباشد، به شما اطلاع می دهد. همچنین پیوندهای خارجی و پیوندهای صفحه اصلی شما را بررسی می کند.

دستیار گزارش SEO مشکلات پیوندها را گزارش می کند

اگر نویسندگان دیگری دارید که روی مقالات کار می کنند، این ابزار مفید است. ویراستاران می توانند به سرعت ببینند که آیا مقاله دارای پیوندهای داخلی به پست های دیگر در وب سایت شما است یا خیر.

بررسی سرقت ادبی در وردپرس با SEO Writing Assistant

اگر نویسندگانی را استخدام می کنید تا مقالاتی را در وبلاگ خود ارائه دهند، باید مطمئن شوید که مقالاتی که ارسال می کنند محتوای اصلی هستند.

به طور معمول، ویراستاران و صاحبان وب‌سایت‌ها از چک‌کننده‌های سرقت ادبی مانند Grammarly، CopyScape یا Google استفاده می‌کنند تا ببینند آیا مقاله اصلی است یا خیر.

SEO Writing Assistant این کار را با ابزار داخلی جستجوگر سرقت ادبی آسان‌تر می‌کند.

با استفاده از جستجوگر سرقت ادبی دستیار نگارش SEO

نکته منفی این است که حتی با برنامه های پولی، فقط می توانید تعداد محدودی چک را انجام دهید.

اگر به موارد بیشتری نیاز دارید، می توانید چک های اضافی را از صفحه اشتراک خود در داشبورد Semrush خریداری کنید.

به دست آوردن یک امتیاز عالی سئو برای مقاله خود

با اجرای پیشنهادات ارائه شده توسط ابزار SEO Writing Assistant، امتیاز کلی شما نیز بهبود خواهد یافت.

امتیاز کلی دستیار نگارش SEO

نوار امتیاز کلی تمام پارامترها و پیشنهادات نشان داده شده توسط افزونه را در نظر می گیرد. شما باید مطمئن شوید که هر خط در نمودار سبز می شود تا رتبه بهتری در سئو کسب کنید.

با این حال، گاهی اوقات افزونه ممکن است کلمات کلیدی LSI را پیشنهاد کند که ممکن است در محتوای شما مناسب نباشد. می توانید با خیال راحت به جای اینکه آنها را در مقاله خود قرار دهید آنها را نادیده بگیرید.

به یاد داشته باشید که در حالی که این ابزارهای سئو توصیه هایی را ارائه می دهند، شما مخاطبان خود را بهتر از این ابزارها می شناسید. کاربران خود را در نظر داشته باشید و مطمئن شوید که محتوای شما را مفید و جذاب می دانند.

ردیابی عملکرد سئو در وردپرس

هنگامی که برای مدتی استفاده از SEO Writing Assistant را شروع کردید، ممکن است بخواهید نحوه تأثیر آن بر موقعیت های وب سایت شما در جستجو را پیگیری کنید.

ما راهنمای دقیقی در مورد نحوه ردیابی رتبه بندی کلمات کلیدی وب سایت خود با Semrush و ابزارهای دیگر داریم.

همچنین ممکن است بخواهید با استفاده از Google Analytics بر محتوای برتر خود نظارت داشته باشید. بهترین راه برای انجام این کار استفاده از MonsterInsights است. گزارش‌های Google Analytics شما را به وردپرس می‌آورد و آنها را در قالبی قابل خواندن برای انسان نمایش می‌دهد.

امیدواریم این مقاله به شما در یادگیری نحوه استفاده از SEO Writing Assistant در وردپرس برای بهبود سئو کمک کرده باشد. همچنین ممکن است بخواهید نحوه ایجاد گردش کار خودکار در وردپرس را بیاموزید یا لیست ما از بهترین افزونه های رسانه های اجتماعی را ببینید.

اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفاً در کانال یوتیوب ما برای آموزش های ویدیویی وردپرس مشترک شوید. شما همچنین می توانید ما را در پیدا کنید توییتر و فیس بوک





سایت محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *