فیلم هابیتون در نیوزلند اتفاق می افتد
مارتین پلانک/Shutterstock.com

در جشن دهمین سالگرد هابیت: یک سفر غیرمنتظره، صاحب مکان فیلمبرداری هابیتون نیوزلند از ارباب حلقه ها و هابیت سه گانه پذیرایی از مهمانان برای اقامت شبانه در یک سوراخ هابیت است. رزروها از طریق Airbnb در 13 دسامبر باز می شوند.

با سفر خصوصی نمی‌توان به این مکان دورافتاده رسید، بنابراین اگر تصمیم دارید اقامتی را با قیمت 6 دلار در هر شب (10 دلار نیوزیلند) رزرو کنید، از فرودگاه اوکلند، نیوزلند با ماشین اجاره‌ای به مزرعه کاری 2500 هکتاری منتقل خواهید شد. جایی که مجموعه قرار دارد در آنجا، به 44 سوراخ هابیت در مجموعه فیلم هابیتون، و همچنین The Millhouse، The GreenDragon Inn، و مکان های دیگر از مجموعه سه گانه های فیلم مبتنی بر تالکین پیتر جکسون دسترسی خواهید داشت.

در مورد حفره هابیت شخصی شما، برایان ماسی، کارگردان خلاق فیلم، برای رئالیسم نهایی آن را مدیریت کرده است و حتی شامل یک گوشه نویسندگی مناسب برای خود بیلبو بگینز است. به عنوان بخشی از اقامت خود، یک تور خصوصی پشت صحنه مجموعه فیلم هابیتون نیز دریافت خواهید کرد. و حتی یک ضیافت عصرانه در مسافرخانه اژدهای سبز خواهید داشت.

قوانینی وجود دارد که شما و حزبتان باید از آنها پیروی کنید. اول اینکه همه باید حداقل 18 سال سن داشته باشند و حداکثر چهار نفر در هر گروه. هیچ مهمانی و حیوانات خانگی مجاز نیست. همچنین باید هنگام غروب خورشید در نزدیکی سوراخ هابیت خود بمانید، زیرا اخیراً چندین ترول مشاهده شده است.

اقامت در هابیتون از 2-4، 9-11 و 16-18 مارس 2023 انجام خواهد شد. مهمانان احتمالی باید نمایه Airbnb تأیید شده و سابقه نظرات مثبت داشته باشند تا برای اقامت در مکان نمادین فیلم در نظر گرفته شوند.

منبع: Airbnb





سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *