مقیاس بندی محتوای تکان دهنده: فرآیند گام به گام ما



مقاله توسط سایت محتوا مارکتینگ

اگر محتوای Rock را می‌شناسید، احتمالاً می‌دانید که ما در تولید محتوا یک جانور واقعی هستیم، بدون تواضع کاذب.

ما وبلاگ هایی به زبان های انگلیسی، پرتغالی و اسپانیایی داریم که بیش از 8 میلیون جلسه در ماه است.

و راز پشت آن چیست؟

اول، ما به عنوان بازاریاب در محتوا مارکتینگ، خوش شانس هستیم که یک شرکت بازاریابی محتوای درجه یک را با ابزارها و منابع استثنایی تبلیغ می کنیم.

این باعث می شود مقیاس محتوای با کیفیت بالا و تمرکز بر رشد ارگانیک بسیار آسان تر شود.

بنابراین، در این پست وبلاگ، نکات و تکنیک های سئو را مورد بحث قرار نمی دهم. من توضیح عمیقی از عملیات خود و نحوه ایجاد محتوا در مقیاس، ترکیب محتوای سئو، روزنامه نگاری برند، محتوای داخلی و برون سپاری ارائه خواهم کرد.

ساختار تیم محتوای ما

ما با یک ساختار ناب کار می کنیم که اساساً از دو تیم کوتاه در تیم محتوای ما تشکیل شده است:

هر تیم مسئول محتوای متفاوتی است.

گروه رسانه ها

هنگام جستجوی اطلاعات آنلاین، معمولاً دو گزینه دارید:

  • کلمه کلیدی را جستجو کنید و سایت هایی را بیابید که بهترین پاسخ را به سوال شما می دهند
  • برای پاسخ مستقیماً به یک سایت معتبر و قابل اعتماد بروید.

اینجا جایی است که تیم رسانه وارد می شود.

تمرکز ما در این تیم تولید محتوایی است که نه تنها برای موتورهای جستجو مفید است، بلکه اعتبار برند محتوا مارکتینگ را تقویت می کند و مخاطبان ما را تشویق می کند تا برای آخرین موضوعات داغ در بازاریابی و محتوا به ما مراجعه کنند.

این تیم مسئول ایجاد محتوای مد روز، رهبری فکری، نظرات، ستون‌ها، روزنامه‌نگاری برند و هر نوع محتوای دیگری است که لزوماً بر SEO متمرکز نیست. با این حال، این قطعات محتوا ترافیک ارگانیک نیز ایجاد می کنند.

در حال حاضر، ما روی سه عضو تیم حساب می کنیم: یک متخصص سمعی و بصری و دو ویراستار/نویسنده که با هم برای ایجاد محتوا به زبان های انگلیسی، پرتغالی و اسپانیایی کار می کنند.

با وجود اینکه ما دو نویسنده بزرگ در این تیم داریم، برای آنها غیرممکن است که بتوانند تمام حجم محتوایی که ما می سازیم را مدیریت کنند. به همین دلیل است که ما بر ویرایش و تحقیق کامل تمرکز می کنیم و نگارش را به دو گروه از نویسندگان واگذار می کنیم:

  1. Rockers: ما تخصص کارمندان خود را برای ایجاد محتوا بررسی می کنیم. اگرچه نوشتن محتوا بخشی از مسئولیت های روزانه آنها نیست، آنها احساس می کنند وسوسه می شوند که در وبلاگ ما مشارکت کنند و در ازای آن برندسازی شخصی و حرفه ای کسب کنند.

باید اعتراف کنم، اگرچه من در یک شرکت بازاریابی محتوا کار می کنم، داشتن حجم خوبی از محتوای ساخته شده توسط کارمندان به این آسانی نیست.

به همین دلیل است که ما روی دومین گروه از نویسندگان برای مقیاس بندی تولید محتوا حساب می کنیم:

  1. شبکه استعداد WriterAccess: حساب کردن روی کار فریلنسرها این است که چگونه حجم بالایی از محتوا را بدون از دست دادن کیفیت ایجاد می کنیم.

ممکن است فکر کنید: چگونه فریلنسرها می‌توانند روزنامه‌نگاری برند خوب، رهبری فکری یا محتوایی با نظر بنویسند؟ خوب، از قدرت یک خلاصه خلاقانه خوش ساخت شگفت زده خواهید شد.

اینجاست که استعداد رافا و ونسا، ویراستاران محتوای ما، نمایان می‌شود. خیلی بهتر است از زمان آنها برای انجام تحقیقات کامل در مورد موضوعات، مراجع و مصاحبه ها برای ایجاد یک بریفینگ برجسته استفاده کنید تا اینکه آنها را به گلوگاهی در فرآیند تولید محتوا تبدیل کنید.

اگر استعداد آنها را با خلاقیت بیش از 15000 جادوگر کلماتی که در اختیار دارید ترکیب کنید، می توانید بدون فدا کردن کیفیت، محتوای عالی زیادی دریافت کنید.

فریلنسرهای ما در WriterAccess یک انتخاب عالی برای هر نوع محتوا هستند.

آنها تجربه زیادی در زمینه های مختلف دارند و می توانند بهترین راه حل ها را برای نیازهای شما به طور موثر ارائه دهند.

علاوه بر این، آنها ذهنیت درستی در تولید محتوایی دارند که با صدا، ارزش ها و اهداف برند شما مطابقت دارد، بنابراین لازم نیست نگران کیفیت آن باشید.

تیم SEO

اگر از شبکه استعداد WriterAccess برای مقیاس‌بندی تولید محتوای Media Squad استفاده کنیم، برای تیم SEO این یک الزام مطلق است!

همانطور که قبلاً گفتم، ما خوش شانس هستیم که در بازاریابی برای یک شرکت بازاریابی محتوا کار می کنیم.

از سوی دیگر، ما در یک محیط بسیار رقابتی با بازاریابان با استعداد نیز روبرو هستیم.

یک عامل کلیدی در استراتژی سئو ما، تولید حجم بالایی از محتوای با کیفیت است و ارائه آنچه که نیاز داریم بدون تلاش شبکه استعدادهایمان غیرممکن خواهد بود.

ساختار تیم SEO ما مشابه تیم رسانه است: سه ویرایشگر محتوای باهوش/متخصص سئو: دیانا، ایاسمین و جولیا و بیش از 15000 استعداد از WriterAccess برای کمک به ما در مقیاس تولید محتوای خود.

تیم داخلی ما مسئول استراتژی، انجام تحقیقات کلمات کلیدی، شناسایی فرصت های بهینه سازی و ایجاد تقویم محتوای SEO ما است (اگر می خواهید درباره سئو اطلاعات بیشتری کسب کنید، این پست را بررسی کنید!).

بنابراین، هنگامی که تقویم تحریریه را آماده کردیم، وظیفه اصلی تیم سئو ایجاد خلاصه و ارسال آنها برای فریلنسرها از طریق پلتفرم WriterAccess است.

WriterAccess تولید محتوا را آسان تر از همیشه می کند. با الگوها و دستورالعمل‌های توجیهی مفید، می‌توانیم بدون زحمت اطمینان حاصل کنیم که لحن استاندارد برند ما مطابقت دارد.

ما همچنین می‌توانیم شخصیت‌های خریدار و نقشه سفر مشتری خود را ایجاد کنیم تا هر بار تجربه ایجاد محتوا ثابتی داشته باشیم.

بعلاوه، WriterAccess قوانین سفارشی را برای پیروی ارائه می دهد – راه دیگری که به ما در سازماندهی چیزها کمک می کند.

فرآیند عملیات محتوا در عمل

خوب، ما منطق پشت فرآیند خود را توضیح دادیم، اما واقعاً چگونه کار می کند؟

من این فرآیند را به تفصیل بیان می کنم و چند مثال برای درک بهتر شما ارائه می کنم.

تقویم تحریریه

اولین گام استراتژی محتوای ما طبیعتاً تعیین محتوایی است که ماه آینده منتشر می شود.

برای شروع، اجازه دهید تفاوت های اصلی بین جوخه هایم را توضیح دهم. گروه رسانه ای هر هفته با اخبار، موضوعات روند و خلاصه محتوای پویا سروکار دارد، در حالی که گروه SEO بر برنامه ریزی یک تقویم سرمقاله ماهانه برای محتوای همیشه سبز بر اساس تحقیقات کلمات کلیدی تمرکز دارد.

حتی اگر تیم ها در این فرآیند متفاوت کار کنند، هر دوی آنها از یک تقویم سرمقاله برای ساختاردهی و سازماندهی آنچه باید انجام شود استفاده می کنند! می‌توانید کیت تقویم‌های بازاریابی 2023 ما را به صورت رایگان دانلود کنید و تولید محتوای خود را نیز سازماندهی کنید.

این یکی از مهم ترین گام هایی است که ما از پلتفرم خود برمی داریم. بقیه فرآیند با یک گردش کار قوی در WriterAccess مدیریت می شود.

خلاصه

همانطور که قبلاً اشاره کردم، از قدرت یک خلاصه خوب شگفت زده خواهید شد، بنابراین این بخش مهمی از روند ما است.

برای اینکه این کار را برای شما راحت تر کنم، در اینجا 2 نمونه از خلاصه ها را به اشتراک می گذارم:

  1. خلاصه محتوای رسانه ای و مقاله ایجاد شده از آن: چرا کسب 9.2% ماسک در توییتر بحث مهمی در مورد آزادی بیان است؟
  2. خلاصه محتوای سئو و مقاله آن ایجاد شده از آن: آیا مهارت های نوشتن آزاد دارید؟ در اینجا 11 مهارتی که برای موفقیت به عنوان یک نویسنده مستقل به آن نیاز دارید آورده شده است

علیرغم این واقعیت که ما سئونویسان خوبی در پلتفرم Writer Access داریم، هیچ کس استراتژی سئو را بهتر از تیم خودمان درک نمی کند.

خلاصه های خوش ساخت ما به ما این امکان را می دهد که با فریلنسرها هماهنگ شویم و از آنها نوشته هایی دریافت کنیم که انتظارات ما را برآورده می کند.

تولید محتوا: ساخت شبکه استعدادها بخشی از تیم ما

پس از آماده شدن محتوا، می‌توانیم درخواست تجدیدنظر کنیم یا آن را تأیید کنیم و روند را پیش ببریم.

بزرگترین چیز در مورد برون سپاری تولید محتوا با WriterAccess این است که استعدادهای آزاد را بخشی از تیم ما کنیم.

ما فقط تولید محتوا را محول نمی‌کنیم و ادامه می‌دهیم، ما واقعاً به فریلنسرها اهمیت می‌دهیم و به آنها احساس می‌کنیم که همکاران ما هستند.

بنابراین، علاوه بر ارائه توضیحات خوب، باید به استعدادهای خود نیز بازخورد بدهیم.

WriterAccess به ما این امکان را می دهد تا بازخوردهای لازم را برای دستیابی به نتایج مورد انتظار خود ارائه دهیم.

ما از Copyscape برای بررسی هر محتوای تولید شده توسط WriterAccess در برابر سرقت ادبی استفاده می کنیم.

هر محتوای تکراری یافت شده همراه با URL اصلی آن برجسته می شود.

در بیشتر مواقع، Copyscape محتوای خود یا محتوای منبع مرجع را شناسایی می کند، اما همانطور که همیشه اینطور نیست، این ابزار به ما کمک می کند تا مطمئن شویم که محتوای ما صد در صد اصلی است.

محتوا همچنین با استفاده از ابزار WriterAccess Language Analysis که نتایجی را در مورد خوانایی محتوا با استفاده از 3 معیار ارائه می دهد، برای کیفیت اسکن می شود: Flesch، Kincaid و Gunning Fog.

هر بار که محتوا را تأیید می کنیم، باید استعدادها را مطابق انتظارات خود رتبه بندی کنیم و همچنین این گزینه را داریم که یادداشتی برای آنها ارسال کنیم که بازخورد بیشتری ارائه می دهد.

به این ترتیب WriterAccess تضمین می کند که استعدادهای آنها مطابق انتظارات مشتری باشد.

از آنجایی که این پلتفرم به ما اجازه می‌دهد تا یک خلاصه خلاقانه واضح بفرستیم، سؤالات بپرسیم/پاسخ دهیم و نظرات را درخواست کنیم، نرخ موفقیت WriterAccess در هر پروژه در حال حاضر 99.97% شگفت‌انگیز است.

پس از انجام این اقدامات تضمین کیفیت، می‌توانیم نویسندگان خود را در تیم‌هایی گروه‌بندی کنیم، موارد دلخواه خود را انتخاب کرده و آنها را بر اساس حوزه یا تخصص تقسیم‌بندی کنیم، که واقعاً فرآیند را بهینه می‌کند و کیفیت محتوا را در طول زمان بهبود می‌بخشد.

انتشار محتوا

اکنون ساده ترین بخش می آید. ما از ادغام وردپرس برای ارسال مستقیم محتوا در وبلاگ خود استفاده می کنیم.

همچنین می توانید بسته به پشته بازاریابی خود از ابزارهای ادغام دیگر استفاده کنید:

و… ابزارهای هوش مصنوعی چطور؟

خوب… صادقانه بگوییم، ما نسبت به استفاده روزافزون از هوش مصنوعی در دنیای بازاریابی کور نیستیم.

در واقع، WriterAccess با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی به فرآیند تولید محتوا کمک کرده است.

به عنوان مثال، پتنت ما در حال تعلیق است که با AI Powered Style Metrics Matcher به مشتریان کمک می کند تا نویسندگانی را که با لحن و سبک برندشان مطابقت دارند شناسایی کنند.

ابزار Topic Finder ما که اکنون در نسخه بتا است، از هوش مصنوعی برای کمک به مشتریان در پیشنهادات موضوعی بر اساس سفارش‌های قبلی استفاده می‌کند.

در محتوا مارکتینگ، پیشرفت‌ها را از نزدیک رصد می‌کنیم، ویرایشگرهای محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی را به همراه نرم‌افزار ویرایش تصویر و ویدیو آزمایش می‌کنیم.

در بسیاری از موارد، ابزارهای هوش مصنوعی واقعاً به سازندگان کمک می کنند تا کارهای خلاقانه خود را ارتقا دهند.

به طور کلی، هوش مصنوعی با خطرات و فرصت‌های بالقوه همراه است.

وقتی بازاریابی داخلی با نیت درست و نظارت انسانی استفاده شود، هوش مصنوعی ابزار قدرتمندی در زرادخانه یک برند است.

هوش مصنوعی تولید محتوا را کالایی می کند، در حالی که محتوای ساخت بشر را ارزشمندتر می کند. با این حال، این یک واقعیت است که هرگز چیزی جایگزین لمس انسان نخواهد شد.

آیا می خواهید از هوش مصنوعی در تولید محتوای خود استفاده کنید؟ خوب، من پیشنهاد می‌کنم کپی‌های کوچک درخواست کنید، درخواست تغییر عنوان، پیشنهاد موضوع یا یک ویرایش محتوای کوچک کنید.

ما روی چندین راه‌حل هوش مصنوعی کار کرده‌ایم تا تولید محتوا را افزایش دهیم و بهترین‌های هر دو جهان، هوش مصنوعی و خلاقیت انسان را گرد هم بیاوریم.

بنابراین، پس از همه، به اولین سوال این پست وبلاگ برمی گردیم: راز اینکه محتوای راک یک جانور بازاریابی محتوا باشد چیست؟

مانند تقریباً همه چیز در دنیای بازاریابی … هیچ رازی برای موفقیت وجود ندارد. یک فرآیند عملیاتی خوب، یک شبکه استعداد برای توانمندسازی تیم داخلی ما، و نظم و انضباط برای اجرا و انجام فرآیند لازم است.
اگر می خواهید نحوه استفاده از WriterAccess در عملیات محتوایی خود را بهتر بدانید، همه آنچه را که برای ارائه داریم با یک آزمایش آزمایشی 14 روزه تجربه کنید.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *