آیا می خواهید بدانید چرا بازدیدکنندگان وب سایت شما سایت شما را رها می کنند؟

تا به حال آرزو کرده اید که ای کاش راه آسانی وجود داشت ذهن بازدیدکنندگان وب سایت خود را بخوانید بدون یادگیری تله پاتی یا استفاده از یک ابزار گران قیمت نظرسنجی کاربر که هزینه زیادی دارد؟

اگر شما هم مانند من و سایر صاحبان وب سایت های هوشمند هستید، حداقل چند بار در سفر وردپرس خود آرزوی این راه حل را داشته اید.

امروز، من مشتاق هستم که راه اندازی افزونه UserFeedback رایگان خود را به اشتراک بگذارم، که به شما امکان می دهد بازخورد واقعی کاربران را به سرعت و به راحتی جمع آوری کنید.

ما این ابزار را ساخته‌ایم زیرا می‌خواهیم «چرا» پشت هر اقدام بازدیدکنندگان وب‌سایت را بدانیم که Google Analytics به شما نمی‌گوید.

وقتی دلیل یا هدف پشت اقدامات کاربران را بدانید، به راحتی می توانید بفهمید که چرا بازدیدکنندگان محصولات شما را می خرند یا نمی خرند.

داستان پس زمینه

در سال 2016، من یک افزونه Google Analytics برای وردپرس خریداری کردم، آن را به طور کامل اصلاح کردم و آن را با نام MonsterInsights راه اندازی کردم.

هدف این افزونه کمک به کاربران در تصمیم گیری آگاهانه با نشان دادن داده هایی بود که برای کسب و کارشان اهمیت دارد.

به عنوان مثال، به راحتی می توانید ببینید که کدام محصولات یا صفحات محبوب ترین هستند یا سودآورترین ترافیک شما از کجا می آید.

با رشد افزونه، اغلب کاربران از من می پرسند: آیا راهی برای درک هدف هر بازدیدکننده وب سایت وجود دارد؟

وقتی هدف … چرایی اقدامات کاربران را بدانید، می توانید بفهمید که چرا مشتریان از شما خرید کرده اند یا بهتر از آن، چرا از شما خرید نکرده اند.

متأسفانه، گوگل آنالیتیکس فقط نیمی از داستان را به شما می گوید: «در وب سایت شما چه اتفاقی می افتد؟». این برای پاسخ به نیمه دیگر این سوال ساخته نشده است: “چرا بازدیدکنندگان شما این کار را انجام می دهند؟”

در واقع، بیشتر ابزارهای بازخورد مشتریان در بازار قیمت های بسیار بالایی دارند که برای مشاغل کوچک مقرون به صرفه نیستند.

پس از تفکر و بررسی زیاد، تصمیم گرفتیم یک افزونه کاملاً جدید به نام UserFeedback منتشر کنیم که به شما امکان می دهد با جمع آوری بازخوردهای بلادرنگ از آنها، قصد و نیت کاربران را درک کنید.

با UserFeedback، می توانید:

  • یک نظرسنجی جمعیت شناختی ایجاد کنید تا پرسونای خریدار خود را پر کنید
  • از بازدیدکنندگان وب سایت بخواهید شماره تلفن خود را برای پاسخگویی به تماس بگذارند
  • نظرسنجی های رضایت مشتری را اجرا کنید تا ببینید خریداران در مورد محصولات شما چه فکری می کنند
  • نظرسنجی های NPS را اجرا کنید
  • در مورد طراحی وب سایت خود بازخورد بخواهید
  • نظرسنجی های محصول را اجرا کنید تا متوجه شوید که خریداران واقعاً برای چه کاری از محصولات شما استفاده می کنند
  • و خیلی بیشتر

UserFeedback چیست؟

UserFeedback یک افزونه رایگان و قدرتمند وردپرس است که به شما امکان می دهد نظرسنجی های لحظه ای را برای جمع آوری بازخورد با کیفیت از بازدیدکنندگان وب سایت خود راه اندازی کنید.

ابزار بررسی صفحه قیمت

همراه با قالب‌ها و سؤالات داخلی برای ایجاد نظرسنجی بازخورد سریع و بدون دردسر است، از جمله:

  • بازخورد/تجربه وب سایت
  • نظرسنجی فروشگاه تجارت الکترونیک
  • نظرسنجی NPS
  • ارسال بررسی خرید
  • نظرسنجی استفاده از محصول
  • تحقیق رقابتی
  • و خیلی بیشتر!

هر چیزی را که تا به حال آرزو کرده اید بتوانید به راحتی از مشتریان خود بپرسید، می توانید با UserFeedback بپرسید.

در ترکیب با یک ابزار تحلیلی قدرتمند مانند MonsterInsights، صاحبان وب‌سایت‌ها در نهایت می‌توانند «چرا» و «چه» رفتار کاربران خود را در وب‌سایت‌های وردپرسی خود ببینند.

هنگامی که به خواسته ها و نیازهای بازدیدکنندگان خود دسترسی مستقیم دارید، می توانید تغییراتی ایجاد کنید که وب سایت و کسب و کار شما را به سطح بالاتری برساند.

برنامه من این است که به طور مداوم قالب ها و افزونه های مفید بیشتری را اضافه کنم تا بازخورد کاربر برای درک بازدیدکنندگان وب سایت شما قدرتمندتر و ضروری تر شود.

بازخورد را در چند دقیقه جمع آوری کنید، نه در ساعت

UserFeedback راه اندازی یک نظرسنجی را در عرض چند دقیقه، نه چند ساعت، بسیار آسان می کند. بیش از 20 قالب نظرسنجی آن به شما یک شروع عالی می دهد، بنابراین همیشه لازم نیست نظرسنجی بازخورد را از ابتدا شروع کنید.

نظرسنجی بازخورد کاربران

هر یک از این قالب ها برای نیازهای مختلف کاربران از پیش طراحی شده اند. بر اساس نیاز خود، قالب مناسب را انتخاب کنید، تغییرات سریع ایجاد کنید و آن را در وب سایت خود منتشر کنید.

به عنوان مثال، الگوی بازخورد طراحی وب سایت با یک سوال رتبه بندی ستاره ارائه می شود، در حالی که الگوی نظرسنجی NPS به کاربران شما امکان می دهد وفاداری خود را در مقیاس 1 تا 10 درجه بندی کنند.

بازخورد رتبه بندی ستاره

بهترین بخش این است که می توانید طرح خود را در داشبورد بسازید و پیش نمایش کنید.

بهترین نتایج را با بررسی های هدفمند لیزری دریافت کنید

UserFeedback شما را قادر می سازد تا نظرسنجی های مناسب را در زمان مناسب به کاربران مناسب نمایش دهید. در اینجا چند گزینه هدف گذاری وجود دارد که می توانید برای بهترین نتایج از آنها استفاده کنید.

گزینه های هدف گیری نظرسنجی
  • وضعیت وارد شده است: انتخاب کنید نظرسنجی های شما فقط برای کاربرانی که وارد شده اند یا وارد نشده اند نشان داده شود.
  • آدرس صفحه: فقط در صفحات خاصی نمایش داده شود
  • منبع ترافیک: نمایش آن بر اساس منبع ترافیک، مانند ترافیک ارگانیک، تبلیغات PPC، رسانه های اجتماعی و غیره.
  • نوع وسیله: نوع دستگاه هایی را که نظرسنجی باید نمایش داده شود را انتخاب کنید
  • نمایش زمان: زمان مناسب برای نمایش نظرسنجی را انتخاب کنید.
  • خروج از هدف گذاری هدف / پیمایش: می‌توانید آن را به کاربرانی که سایت را روی دسک‌تاپ رها می‌کنند نشان دهید یا زمانی که کاربر تا نیمه‌های صفحه را پیمایش می‌کند، نشان داده شود.
  • و خیلی بیشتر…

اکنون که می دانید UserFeedback چگونه کار می کند، بیایید نگاهی به نحوه استفاده مشتریان ما از UserFeedback برای رشد کسب و کارشان بیندازیم.

1. بر روی آنچه در مرحله بعد باید اولویت بندی شود تمرکز کنید

آیا به دنبال طراحی مجدد وب سایت خود هستید؟ آیا نمی دانید که چگونه می توانید نسخه وب سایت خود را برای افزایش فروش و تبدیل بهبود بخشید؟

یکی از بهترین چیزها در مورد UserFeedback این است که به شما امکان می دهد امتیاز بازخورد را در هر صفحه از سایت خود جمع آوری کنید. به این ترتیب، می توانید به سرعت صفحاتی را بیابید که با مخاطبان خود مطابقت ندارند و در حین طراحی مجدد، آن صفحات را اولویت بندی کنید.

2. برای اعتبار بخشیدن به برنامه های خود بازخورد دریافت کنید

اعمال تغییرات جدید در سایت شما می تواند ترسناک باشد. این به ویژه زمانی که شما برنامه قیمت گذاری را در وب سایت خود تغییر می دهید، صادق است.

با UserFeedback، می توانید برنامه های خود را با یک نظرسنجی تأیید کنید و بدانید که کاربران در مورد آخرین برنامه های شما چه فکر می کنند.

3. افزایش سود با کاهش ریزش مشتریان

UserFeedback دارای چندین گزینه هدف گذاری است، از جمله قصد خروج. این گزینه هدف‌یابی به شما کمک می‌کند تا با جمع‌آوری بازخورد دقیقاً در همان لحظه‌ای که افراد سرگردان می‌شوند، بفهمید چرا کاربران را ترک می‌کنند.

4. یک جریان دائمی از پیشنهادات عالی جمع آوری کنید

آیا می خواهید کاربران را تشویق کنید تا پیشنهاداتی را برای بهبود محصول شما ارائه دهند؟

یکی از دلایلی که اکثر مردم در ارائه بازخورد تردید دارند این است که انجام این کار آسان نیست. با یک نظرسنجی در محل، می‌توانید برای آن‌ها امکان ارسال بازخورد به شما را راحت کنید. به علاوه، شما می توانید یک جریان دائمی از پیشنهادات را برای بهبود محصول خود جمع آوری کنید.

5. مشکلات را قبل از ایجاد آنها برطرف کنید

بزرگترین مزیت جمع آوری بازخورد این است که به شما کمک می کند تا مشکلات را قبل از ایجاد سریع شناسایی کنید. این بدان معناست که می توانید به سرعت مشکلات خود را قبل از اینکه مشتریان شروع به شکایت از آن کنند، اصلاح کنید.

همه چیز را نامحدود دریافت کنید – سوالات، پاسخ ها و جلسات

یک دلیل بزرگ برای ساخت UserFeedack این است که اکثر ابزارهای بازخورد بسیار گران هستند. آنها سرعت سایت شما را کاهش می دهند و بر اساس تعداد پاسخ ها و جلسات از شما هزینه دریافت می کنند…

بیایید نگاهی به مقایسه نظرسنجی های UserFeedback با ابزار بازخورد دیگر، Hotjar بیاندازیم.

قیمت گذاری هاتجار
همانطور که می بینید در حالی که طرح اولیه رایگان است، فقط به شما امکان می دهد تا حداکثر 35 جلسه روزانه پاسخ دریافت کنید.

از سوی دیگر، UserFeedback به شما امکان می‌دهد سوالات نامحدود بپرسید و بدون محدودیت جلسه روزانه پاسخ‌های نامحدودی دریافت کنید!

قیمت گذاری بازخورد کاربران

چه چیزی برای بازخورد کاربران در راه است؟

UserFeedback ابزاری عالی است که به شما کمک می کند بینش های بیشتری در مورد بازدیدکنندگان وب سایت خود پیدا کنید که Google Analytics به شما نمی گوید. من از پاسخ انجمن تا کنون بسیار خوشحالم، زیرا همه ویژگی های جدید را دوست دارند.

ما بسیاری از ویژگی های عالی در راه است، از جمله:

  • طرح‌های نظرسنجی قابل تنظیم، بنابراین می‌توانید آن‌ها را کاملاً تغییر دهید تا با رنگ‌ها، فونت‌ها و شخصیت وب‌سایت خود مطابقت داشته باشند.
  • یکپارچه‌سازی‌های پیشرفته برای ارسال خودکار یک ایمیل ویژه، افزودن ورودی‌ها به صفحه‌گسترده و غیره.
  • الگوهای از پیش ساخته شده اضافی برای جمع آوری بازخورد برای انواع وب سایت های اضافی.

ما واقعاً در اینجا چیز خاصی می سازیم. اگر ایده ای دارید که چگونه می توانیم افزونه را برای شما مفیدتر کنیم، لطفاً پیشنهادات خود را برای ما ارسال کنید.

مثل همیشه، من می خواهم از شما برای حمایت مداوم شما از محتوامارکتینگ تشکر کنم، و ما مشتاقانه منتظریم تا سال ها به شما خدمت کنیم.

راستی شما

سید بلخی
بنیانگذار محتوامارکتینگ

PS آیا می خواهید ما کسب و کار وردپرس شما را خریداری کنیم یا در آن سرمایه گذاری کنیم؟ درباره صندوق رشد محتوامارکتینگ بیشتر بدانید.

پست معرفی بازخورد کاربران – ابزار بررسی آسان برای کشف آنچه کاربران واقعاً فکر می کنند اولین بار در محتوامارکتینگ ظاهر شد.



سایت محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *