آیا تا به حال به این فکر کرده اید که مخاطبان شما چگونه شما را در گوگل پیدا می کنند؟

تا به حال آرزو کرده اید که ای کاش راه آسانی وجود داشت شرایط دقیق را مشخص کنید مخاطب هدف شما بدون هزینه های بالا در موتورهای جستجو وارد می شود؟

اگر شما هم مانند من و سایر صاحبان وب سایت های هوشمند هستید، حداقل چند بار در سفر وردپرس خود آرزوی این راه حل را داشته اید.

امروز، من مشتاقم که ابزار رایگان تحقیق کلمات کلیدی محتوامارکتینگ خود را منتشر کنم، که به شما امکان می دهد بفهمید کاربران شما در گوگل به دنبال چه چیزی هستند.

ما این ابزار را ساختیم زیرا می‌خواهیم رشد ترافیک ارگانیک خود را با تحقیقات کلمات کلیدی برای همه آسان و رایگان کنیم.

ابزار تحقیق کلمات کلیدی محتوامارکتینگ چیست؟

ابزار تحقیق کلمات کلیدی ما یک پلت فرم آنلاین رایگان قدرتمند است که به شما امکان می دهد بیش از 300 ایده برای کلمه کلیدی وب سایت خود را با یک کلیک ایجاد کنید.

ابزار تحقیق کلمات کلیدی

با استفاده از این ابزار، می توانید به سرعت هر ترکیب ممکنی از کلمات کلیدی را که مشتریان بالقوه شما در گوگل تایپ می کنند، پیدا کنید. به این ترتیب، می‌دانید که برای افزایش سئو و افزایش ترافیک ارگانیک به چه کلمات کلیدی در گوگل نیاز دارید.

اکثر ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی موجود در بازار یا بسیار گران هستند یا تعداد کلمات کلیدی را که می توانید کشف کنید محدود می کند.

به همین دلیل است که تصمیم گرفتیم یک ابزار تحقیق کلمات کلیدی بسازیم و آن را برای خوانندگان محتوامارکتینگ خود رایگان کنیم.

با ابزار کلمه کلیدی ما، تنها چیزی که نیاز دارید تایپ کنید یک کلمه کلیدی seed است و فوراً صدها ایده برای کلمه کلیدی پیدا خواهید کرد. به علاوه، حتی می توانید تمام ایده های کلیدواژه را در یک فایل CSV برای استفاده در آینده دانلود کنید.

و کاملاً رایگان است. برای استفاده از آن نیازی به ثبت نام یا ثبت نام نیست.

برخی از مزایای استفاده از ابزار تحقیق کلمات کلیدی ما عبارتند از:

  • راحتی در استفاده: شما فقط 1 کلیک تا ایجاد صدها ایده برای کلمه کلیدی فاصله دارید.
  • دسترسی نامحدود رایگان: دسترسی نامحدود به صورت رایگان دریافت کنید. هر تعداد پیشنهاد کلمه کلیدی را که می خواهید ایجاد کنید.
  • صرفه جویی در منابع: باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما می شود. برای اینکه کار را برای شما آسان تر کند، کلمات کلیدی به خوبی در چندین گروه سازماندهی شده اند.

چگونه از ابزار تحقیق کلمات کلیدی محتوامارکتینگ استفاده کنیم؟

برای یافتن ایده‌های کلیدواژه‌ای که باید برای آن رتبه‌بندی کنید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که به صفحه ابزار تحقیق کلمات کلیدی ما بروید. سپس کلمه کلیدی seed خود را وارد کنید، که یک کلمه کلیدی کوتاه است که معمولاً از 1 تا 3 کلمه تشکیل شده است. سپس کلیک کنید تجزیه و تحلیل.

گزارش تحلیل کلمه کلیدی

این ابزار فوراً صدها ایده ایجاد می کند که می توانید آنها را کپی کرده و در رایانه خود ذخیره کنید. برای سهولت در طوفان فکری و تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی، همه کلمات کلیدی در این بخش ها سازماندهی شده اند.

  • حروف الفبا: تمامی کلمات کلیدی به ترتیب حروف الفبا از A تا Z مرتب خواهند شد.
  • حروف اضافه: در این بخش، کلمات کلیدی با حروف اضافه مانند for، is، near، to و غیره را دریافت خواهید کرد.
  • سوالات: می توانید کلمات کلیدی دم بلند را با سؤال پیدا کنید.

جدای از تولید ایده‌های کلیدواژه، ابزار کلیدواژه ما به شما کمک می‌کند کلمات کلیدی را با یک نمودار در SVG سازماندهی شده ببینید. می توانید SVG را در کلیپ بورد خود کپی کنید. همچنین، می‌توانید کلمات کلیدی را در یک فایل CSV برای استفاده در آینده دانلود کنید.

تجزیه و تحلیل کلمه کلیدی نمودار svg

یافتن کلمات کلیدی بذر مناسب برای بهترین نتایج

در یک فرآیند تحقیق کلمه کلیدی، رسیدن به یک کلمه کلیدی بذر همیشه نقطه شروع است. و برای یافتن کلمات کلیدی بذر مناسب، باید چند سوال از خود بپرسید:

  • وب سایت وردپرس من در مورد چیست و چه چیزی را می فروشم؟
  • برای چه کلمات کلیدی می خواهم رتبه بندی کنم؟
  • چه موضوعات اصلی را می خواهم در سایت خود پوشش دهم؟

پاسخ های خود را بنویسید سپس سعی کنید چند کلمه کلیدی بخرید که هر کدام از 1 تا 3 کلمه تشکیل شده است.

تحلیلگر کلمات کلیدی ما به شما دسترسی نامحدود به این ابزار را می دهد، به این معنی که می توانید بر اساس هر تعداد کلمه کلیدی اولیه، هر تعداد ایده برای کلمه کلیدی که می خواهید ایجاد کنید.

فقط به این دلیل که هزاران پیشنهاد برای کلمات کلیدی دریافت خواهید کرد، همیشه به این معنی نیست که باید همه آنها را انتخاب کنید. به خاطر داشته باشید که فیلتر کردن ایده هایی که برای کسب و کار شما اهمیتی ندارند نیز بخش مهمی از تحقیقات کلمات کلیدی است.

ایده های پست وبلاگ را بر اساس کلمات کلیدی ایجاد کنید

اکنون که می دانید چگونه ایده های کلمات کلیدی را برای سایت خود تولید کنید، نوبت شماست که آنها را عملی کنید، مانند ایجاد پست های وبلاگی که آن کلمات کلیدی را هدف قرار می دهند. برای اینکه بتوانید پست های وبلاگ عالی را به طور مداوم منتشر کنید، ابتدا باید ایده هایی برای پست وبلاگ ایجاد کنید.

ایده های پست وبلاگ

با محتوامارکتینگ’s Blog Post Idea Generator، می‌توانید فوراً حدود 250 ایده محتوا تولید کنید، که در غیر این صورت چند ساعت طول می‌کشد. با پشتوانه داده‌ها، ابزار رایگان ما کلیدواژه‌ای را که وارد کرده‌اید تجزیه و تحلیل می‌کند و ایده‌های محتوایی را در اختیار شما قرار می‌دهد که ثابت شده است که مخاطب هدف شما را جذب می‌کند.

درست مانند ابزار تحقیق کلمات کلیدی ما، تولید کننده ایده پست وبلاگ نیز یک ابزار آنلاین رایگان است. بدون نصب یا ثبت نام ایمیل مورد نیاز است!

تحقیقات کلمات کلیدی خود را همین امروز شروع کنید!

ابزار تحقیق کلمات کلیدی ما یک پلت فرم عالی برای کمک به ارتقاء بازی SEO شما است.

تنها چند دقیقه طول می‌کشد تا با ابزار ما کار کنید و شما در راه تولید کلمات کلیدی خواهید بود که می‌توانند ترافیک ارگانیک بیشتری ایجاد کنند.

در اینجا تعدادی از ابزارهای رایگان ما وجود دارد که به شما کمک می کند سئوی خود را حتی بیشتر افزایش دهید.

  • ابزار تجزیه و تحلیل سرفصل رایگان: عناوین جذابی بنویسید که میزان کلیک در جستجوی Google را بهبود می بخشد.
  • تحلیلگر سئوی وب سایت رایگان: سایت خود را بررسی کنید، خطاهای مهم سئو را پیدا کنید و یک برنامه عملیاتی دقیق سئو در مورد نحوه رفع این خطاها ایجاد کنید.
  • ایجاد کننده ایده پست بلاگ رایگان: ایده های محتوایی یکساله را در یک ثانیه تولید کنید، بنابراین می توانید به راحتی یک تقویم سرمقاله برای وبلاگ خود ایجاد کنید.
  • ابزارهای رایگان کسب و کار ما را بررسی کنید: به فهرست کامل ابزارهای کسب و کار رایگان ما در اینجا نگاه کنید.

اگر ایده‌هایی دارید که چگونه می‌توانیم ابزار تحقیق کلیدواژه رایگان محتوامارکتینگ یا سایر ابزارها را برای شما مفیدتر کنیم، نظرات خود را در نظرات به اشتراک بگذارید.

مثل همیشه، من می خواهم از شما برای حمایت مداوم شما از محتوامارکتینگ تشکر کنم و ما مشتاقانه منتظریم تا سال ها به شما خدمت کنیم.

راستی شما

سید بلخی
بنیانگذار محتوامارکتینگ

پست معرفی ابزار رایگان تحقیق کلمات کلیدی: تولید بیش از 300 ایده کلیدواژه با یک کلیک اولین بار در محتوامارکتینگ ظاهر شد.



سایت محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *