Shutterstock 2036948075 800x450

ممکن است تعطیلات تمام شده باشد، اما اکنون زمان مناسبی است تا به این فکر کنید که چگونه مشتریان خود را در طول سال درگیر خود نگه دارید.

Artifact Uprising به مشتریان خود کمک می‌کند تا از طریق کتاب‌های عکس چاپی، هدایا و موارد دیگر، خاطرات ماندگاری ایجاد کنند. تیم بازاریابی آن می داند که برای درگیر نگه داشتن مشتریان در طول عمرشان چه چیزی لازم است.

به یک وبینار زنده بپیوندید و بشنوید که کارشناسان تعامل درباره راه های اثبات شده برای درگیر نگه داشتن مشتریان و خرید بیشتر صحبت می کنند.

ثبت نام امروز برای “مشتریان را بعد از تعطیلات و در تمام طول سال درگیر نگه دارید،ارائه شده توسط Blueshift.


برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

سینتیا رامسران

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه بازاریابی محتوا/تحریریه، در حوزه بازاریابی، فناوری، مالی، تولید و صنایع بازی است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *