در یک جلسه بسیار دراماتیک و دردناک، مدیر عامل TikTok، شو زی چو، در جلسه ای که آینده برنامه رسانه های اجتماعی را تعیین می کند، در مقابل کنگره شهادت داد.

درست زمانی که پذیرش کاربر در ایالات متحده به 150 میلیون رسید، مدیر عامل با سؤالات سختی از جانب نمایندگان خارج از تماس کنگره در مورد ایمنی، حریم خصوصی، فروش داده ها و نگرانی های امنیتی مواجه شد. این چیزی است که اتفاق افتاد:

“آقای. کتی مک موریس راجرز، رئیس کمیته، یک جمهوری خواه، گفت: «چو، شما اینجا هستید زیرا مردم آمریکا به حقیقت در مورد تهدیدی که TikTok برای امنیت ملی و شخصی ما ایجاد می کند نیاز دارند. نطق آغاز. TikTok بارها مسیری را برای کنترل بیشتر، نظارت بیشتر و دستکاری بیشتر انتخاب کرده است.

حریم خصوصی و امنیت. بیاد داشته باشیم که هیچ مدرکی مبنی بر اینکه TikTok داده های کاربران ایالات متحده را با دولت چین به اشتراک گذاشته است وجود ندارد، اما سیاست گذاران نگرانند که دولت چین بتواند شرکت را مجبور به انجام این کار کند. Chew می گوید که داده های قدیمی ایالات متحده در سرورهای ویرجینیا و سنگاپور در حال حذف شدن هستند. ما انتظار داریم که امسال تکمیل شود. وقتی این کار انجام شود، تمام داده های محافظت شده ایالات متحده تحت حمایت قانون ایالات متحده خواهد بود.»

Chew می‌گوید که این شرکت «دیوار آتشی را ایجاد کرده است که داده‌های محافظت شده کاربران ایالات متحده را از دسترسی غیرمجاز خارجی مسدود می‌کند». “داده های آمریکایی که توسط یک شرکت آمریکایی تحت نظارت پرسنل آمریکایی در خاک آمریکا ذخیره شده است.”

چو 4 تعهد به قانونگذاران آمریکایی داد:

  1. اولویت دادن به ایمنی برای کاربران جوان
  2. حفاظت از فایروال برای داده های کاربر ایالات متحده
  3. این برنامه مکانی برای بیان آزاد باقی خواهد ماند و “توسط هیچ دولتی دستکاری نخواهد شد”
  4. شفافیت

نگرانی های نظارتی هنگامی که از نماینده کتی مک موریس راجرز (R-WA) در مورد نظارت پرسیده شد: “آیا می توانید با اطمینان 100٪ بگویید که نه کارمندان ByteDance و نه TikTok نمی توانند … آمریکایی ها را با تکنیک های نظارتی هدف قرار دهند؟” چو گفت: “من با توصیف نظارت مخالفم.”

در حالی که Chew کارمندان شرکت مادر TikTok در چین را از دسترسی به داده‌های حساس کاربران آمریکایی‌ها محروم نمی‌کند، هر پلتفرم رسانه‌های اجتماعی دیگر نیز چنین است. Chew می گوید که او معتقد است که TikTok بیش از هر پلتفرم رسانه اجتماعی دیگری داده جمع آوری نمی کند.

نماینده ریچارد هادسون (R-NC) از Shou Chew مدیر عامل TikTok می پرسد: “آیا TikTok به شبکه WiFi خانگی دسترسی دارد؟”

پس از یک ناهنجار پنج دقیقه ای از طرف نماینده کت کاماک (R-FL)، چو از او خواست به سوالات و نظرات پاسخ دهد، اما به او گفته شد: «نه. ما به جلو می رویم.»

بچه های ما را نجات دهید نماینده گاس بیلیراکیس (R-FL) مجموعه‌ای از ویدئوهای TikTok را که تشویق به خودکشی و مرگ می‌کردند، نشان داد و به Chew گفت: “فناوری شما به معنای واقعی کلمه به مرگ منجر می‌شود.” پس از این ویدئو، چو خواست تا کلمه ای در مورد مرگ بگوید، اما بلافاصله در وسط جمله به نظر می رسید که بیشتر شبیه یک نمایش بود تا تلاش برای استخراج اطلاعات معنی دار.

نماینده کاستور (R-FL) مدیر عامل شرکت را به خاطر الگوریتم های افراد که باعث خودکشی آنها می شود، مقصر دانست. او همچنین به ما یادآوری کرد که فیس‌بوک و اینستاگرام روی یک صندلی نشستند و به کنگره گفتند که از این مسائل اطلاع دارند و هیچ کاری برای جلوگیری از آسیب رساندن به خود بچه‌ها انجام ندادند.

این چیزی است که توییتر فکر می کند. اکثریت قریب به اتفاق افرادی که جلسه استماع را تماشا می‌کنند و به صورت زنده توییت می‌کنند متوجه می‌شوند که کنگره اجازه نمی‌دهد چو به سؤالات و اتهامات پاسخ دهد.

عمیق تر حفاری کنید. آن را به صورت زنده تماشا کنید. اگر حوصله دارید.

چرا ما اهمیت می دهیم. ممنوعیت TikTok می تواند تأثیر قابل توجهی بر آینده برنامه محبوب رسانه های اجتماعی و در نتیجه استراتژی تبلیغات آنها داشته باشد. اگر TikTok ممنوع شود یا با محدودیت‌های شدید مواجه شود، می‌تواند بر پایه کاربری اپلیکیشن تأثیر بگذارد و به طور بالقوه جذابیت آن را برای تبلیغ‌کنندگان کاهش دهد.

به‌علاوه، اگر شنیده‌ها نگرانی‌های جدی امنیتی یا حفظ حریم خصوصی برنامه را نشان دهد، می‌تواند منجر به از دست دادن اعتماد بین کاربران و تبلیغ‌کنندگان شود. از سوی دیگر، اگر جلسه به خوبی پیش برود و TikTok مجاز به ادامه فعالیت با حداقل محدودیت‌ها باشد، می‌تواند فرصت ارزشمندی برای تبلیغ‌کنندگان فراهم کند تا به مخاطبان بزرگ و درگیر در این پلتفرم ادامه دهند.





محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *