NordPass

کلیدهای عبور آینده امنیت دیجیتال هستند. و مدیران رمز عبور مانند 1Password، Dashlane و LastPass قبلاً پشتیبانی از فناوری جدید را اعلام کرده اند. NordPass این هفته با پشتیبانی از Passkey در برنامه خود به آن لیست می‌پیوندد.

NordPass توضیح می‌دهد که استفاده از Passkeys با سیستم خود برتر از استفاده از «سیستم‌های جایگزین» است، زیرا امکان همگام‌سازی بین دستگاه‌های چند پلتفرمی را فراهم می‌کند، گزینه‌های اشتراک‌گذاری رمز عبور بهتری را ارائه می‌دهد و قابلیت حمل فوری بین سیستم‌های عامل را فراهم می‌کند. این بدان معناست که اگر از چندین دستگاه در اکوسیستم‌های مختلف مانند لپ‌تاپ ویندوز و آیفون استفاده می‌کنید، می‌توانید راحت‌تر از Passkeys خود استفاده کنید.

کلیدهای عبور جایگزینی برای رمزهای عبور قرن بیست و یکمی هستند. به جای ایجاد یک رمز عبور متفاوت برای چندین حساب که باید آن ها را پیگیری کنید، به خاطر بسپارید و مرتباً آن ها را تغییر دهید، کلیدهای عبور همگی توسط رایانه تولید می شوند، منحصر به فرد و تصادفی هستند و به روش های سنتی هک و فیشینگ مانند گذرواژه ها حساس نیستند. همچنین، کلیدهای عبور از داده‌های بیومتریک مانند اسکن چهره یا اثر انگشت برای تأیید هویت کاربر قبل از ورود به سایت، سرویس یا برنامه استفاده می‌کنند.

FIDO Alliance، کنسرسیومی از شرکت های بزرگ فناوری، چندین سال است که در حال توسعه فناوری بدون رمز عبور است. هدف آن ایجاد روشی امن‌تر برای ورود به حساب‌هایشان است که به محتوای تولید شده توسط انسان مانند رمزهای عبوری که می‌توان حدس زد، هک یا به‌طور دیگری در معرض خطر قرار گرفت، متکی نباشد.

در اپ استور اپل دانلود کنیدآن را در Google Play دریافت کنید

منبع: NordPass





سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *