Appsero new features


Appsero قبلاً یک ابزار مدیریت مجوز مؤثر برای توسعه دهندگان بود، اما با مجموعه ای از ویژگی های جدید شگفت انگیز و بهبود طراحی بهتر شد. آنها چه هستند؟ در این نسخه، ویژگی‌های Add Bundle Product، داده‌های غیرفعال کردن تم، داده‌های استفاده از افزونه، برچسب Mailchimp، نماد و بنر، و Mailchimp Commerce Integration را حذف می‌کنیم.

اکنون می‌توانید همزمان بیش از یک محصول را اضافه کنید، محصول خود را با استفاده از داده‌های استفاده از موضوع/افزونه بهینه کنید، Mailchimp Commerce را ادغام کنید، و محصولات خود را با نمادها و بنرها سبک‌سازی کنید.

تیم توسعه دهنده ما در 6 ماه گذشته بسیار سخت کار کرده است تا Appsero را به سطح بعدی برساند. آنها مراحل توسعه و آزمایش پر زحمت را پشت سر گذاشتند تا ویژگی‌های Appsero بدون اشکال و کاربردی را برای شما و دیگر توسعه‌دهندگان پلاگین و تم وردپرس ارائه کنند.

این وبلاگ شما را از طریق تمام شش ویژگی جدید و چند بهبود رابط کاربری بصری دیگر راهنمایی می کند. قبل از آن، در صورتی که هنوز نمی دانید چرا اینقدر خاص است، اجازه دهید Appsero را به شما معرفی کنم.

چرا توسعه دهندگان وردپرس باید Appsero را برای مدیریت و فروش افزونه ها و تم ها انتخاب کنند

Appsero به وردپرس اجازه می دهد توسعه دهندگان برای مدیریت مجوزها، ایجاد نسخه ها، ارسال به روز رسانی مستقیم از Git، فروش پلاگین ها و تم ها، دریافت تجزیه و تحلیل استفاده و موارد دیگر. با سپردن تمامی این وظایف به Appsero می توانید از شر حجم کاری و دردسرهای عظیم خلاص شوید.

جالب اینکه، برای همه رایگان است تا زمانی که بخواهید مجوزها را با استفاده از آن مدیریت کنید. شما می توانید پلاگین ها و تم های رایگان نامحدود را با نسخه رایگان مدیریت کنید. طرح رایگان شامل ویژگی های شگفت انگیز است مانند موارد زیر:

  • تجزیه و تحلیل استفاده از پلاگین/موضوع
  • 8 ادغام مفید
  • دسترسی به همه گزارش ها (حداکثر 2 ماه)
  • استقرار Git بدون درز
  • بازخورد غیرفعال کردن، و بیشتر.

از زمان آغاز به کار Appsero، ما سعی کرده ایم محصول خود را در هر نسخه بهبود دهیم. ما فروش محصولات وردپرس را از طریق WooCommerce، EDD، Envato، FastSpring، Paddle، Gumroad و موارد دیگر فعال کردیم. به عنوان بخشی از روند تحقیق و توسعه مستمر خود، در آخرین نسخه خود مجموعه ای از ویژگی های جدید و مفید را معرفی می کنیم. بدون بحث بیشتر، بیایید از ویژگی ها و به روز رسانی ها رونمایی کنیم.

Appsero بیش از 5 ویژگی جدید و رابط کاربری بصری تر را معرفی می کند

بیایید ابتدا در مورد ویژگی ها صحبت کنیم. در بخش بعدی به‌روزرسانی‌هایی درباره بهبودهای طراحی دریافت خواهید کرد. در اینجا لیستی از ویژگی هایی است که ما برای آخرین نسخه Appsero معرفی می کنیم.

ما مستندات دقیق برای هر ویژگی جدید آماده کرده ایم. بنابراین، می‌توانید Appsero را پیکربندی کنید و از مزایای این ویژگی‌ها به تنهایی با راهنماهای ساده ما استفاده کنید. بیایید ویژگی‌های Appsero آینده را در بخش‌های زیر بررسی کنیم.

محصول بسته را اضافه کنید

ویژگی Appsero محصول بسته را اضافه کنید

چرا به ویژگی محصول Add Bundle نیاز دارید:

این یکی از مهمترین ویژگی های Appsero است. توسعه دهندگان را قادر می سازد تا بیش از یک محصول وردپرس را به طور همزمان بفروشند. با استفاده از این ویژگی Appsero می‌توانید افزونه‌ها و تم‌ها را برای یک باندل ترکیب کنید. ویژگی Add Bundle Product بعد جدیدی به قابلیت‌های فروش Appsero می‌افزاید.

چگونه می توانید یک بسته نرم افزاری اضافه کنید:

به داشبورد Appsero خود بروید و روی منوی کشویی Add New از نوار بالا کلیک کنید. سه گزینه را می بینید، انتخاب کنید محصول بسته را اضافه کنید از آنجا.

محصول بسته را با Appsero اضافه کنید

سپس تمام فیلدهای مورد نیاز مانند را پر کنید نام بسته، حلزون حرکت کردن، انتخاب محصولات، و ضربه بزنید بعد دکمه.

محصول بسته را با Appsero اضافه کنید

سپس مراحل بعدی را با پیروی از رویه های عملیاتی استاندارد Appsero تکمیل کنید. برای دستورالعمل های دقیق می توانید این مستندات را دنبال کنید. هنگامی که بسته با موفقیت اضافه شد، فروش را شروع کنید.

خریداران تمام محصولاتی را که در یک بسته گنجانده اید دریافت می کنند و می توانند از یک کلید مجوز برای افزونه ها و تم های موجود استفاده کنند. بدانید چگونه می توانید افزودن و فروش محصولات بسته نرم افزاری وردپرس از اینجا:

Appsero Bundle Product: نحوه شروع فروش محصولات باندل با Appsero

داده های غیرفعال سازی تم

ویژگی غیرفعال کردن داده های تم Appsero

چرا به ویژگی داده غیرفعال کردن تم نیاز دارید:

وردپرس دست به دست هم با افزونه ها و تم ها کار می کند. هر وب سایت وردپرسی بر روی یک موضوع اجرا می شود. اگر کاربران متوجه شوند که تم مورد نظرشان با افزونه شما سازگاری ندارد، ممکن است افزونه شما را حذف نصب کنند.

Appsero اکنون یک راه حل دارد. این لیست تم هایی را نشان می دهد که افزونه های شما از آنجا بیشتر حذف نصب می شوند. می توانید از این اطلاعات برای بهینه سازی محصول خود برای موضوعات مربوطه استفاده کنید. بنابراین، این امکان وجود دارد که نرخ غیرفعال سازی افزونه خود را کاهش دهید.

چگونه می توانید داده ها را ببینید:

وارد داشبورد Appsero خود شوید و افزونه ای را که می خواهید آنالیز کنید انتخاب کنید. شما دریافت خواهید کرد تجزیه و تحلیل گزینه از نوار کناری سمت چپ روی این گزینه کلیک کنید تا زیر منوها باز شوند. سپس ضربه بزنید گزارش ها.

گزارش ها و تجزیه و تحلیل - Appsero Dashboard

تمام داده های فعال سازی و غیرفعال سازی خود را از اینجا دریافت خواهید کرد. به پایین پیمایش کنید تا مضامینی را بیابید که بیشترین غیرفعال شدن را دارند. می توانید گزارش را از اینجا صادر کنید.

داده‌های غیرفعال‌سازی تم - Appsero Analytics

این یک ویژگی ممتاز است و باید Appsero SDK را به درستی ادغام کنید تا این داده ها را در اختیار داشته باشید.

اسناد برای ویژگی داده غیرفعال سازی تم.

داده های استفاده از افزونه

قابلیت استفاده از افزونه داده Appsero

چرا به ویژگی داده استفاده از افزونه نیاز دارید:

هر کاربر وردپرس چندین پلاگین را در وب سایت خود اجرا می کند. این ویژگی Appsero به شما کمک می کند تا نام افزونه های پرکاربرد را همراه با افزونه خود بدانید. به عنوان یک توسعه دهنده، می توانید از این داده ها برای بهبود بیشتر محصول خود استفاده کنید.

شما می توانید افزونه خود را بهینه کنید تا با افزونه های پرکاربرد بهتر کار کند. می توانید سازگاری آن را بازاریابی کنید. مهمتر از همه، شما می توانید ویژگی های جدیدی را پس از تجزیه و تحلیل دقیق این داده ها اضافه کنید.

چگونه می توانید داده ها را ببینید:

دوباره به مسیر بروید تجزیه و تحلیل گزینه ای از نوار کناری سمت چپ داشبورد محصول شما. کلیک کنید روی گزارش ها را انتخاب کنید و به پایین اسکرول کنید تا بیشترین داده های افزونه را پیدا کنید. در صورت نیاز داده ها را صادر کنید.

پرکاربردترین افزونه ها - Appsero analytics

این نیز یک ویژگی ممتاز است و باید Appsero SDK را تغییر دهید تا به آن اجازه ارسال داده‌های مرتبط را بدهید.

از اسناد استفاده از افزونه کمک بیشتری دریافت کنید.

برچسب Mailchimp

ویژگی Mailchimp Tag Appsero

چرا به ویژگی Mailchimp Tag نیاز دارید:

اکنون می توانید مشتریان یک موضوع یا افزونه خاص را از لیست مخاطبین Mailchimp ردیابی کنید. شما اطلاعات اولیه مشتریان خود را دریافت خواهید کرد و با استفاده از این تگ Mailchimp متوجه خواهید شد که کدام افزونه را خریداری کرده اند.

چگونه می توانید برچسب را فعال کنید:

افزونه‌ای را که می‌خواهید تگ Mailchimp را به آن اضافه کنید، انتخاب کنید. حرکت به ادغام ها گزینه و Mailchimp را برای پیکربندی انتخاب کنید.

ادغام Appsero با Mailchimp

فیلدها را با لیست های پستی و برچسب های مربوطه پر کنید. تیک Mailchimp را فعال کنید چک باکس و ضربه بزنید خوب دکمه برای حرکت بیشتر

ادغام Appsero با Mailchimp

هنگامی که ادغام شما با موفقیت انجام شد، برچسب ها را همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است خواهید دید.

ادغام Appsero با Mailchimp

اگر به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، این مستندات را بخوانید.

اضافه کردن بنر به به‌روزرسانی‌های افزونه

اضافه کردن بنر به به‌روزرسانی‌های افزونه

چرا به اضافه کردن بنر به ویژگی به روز رسانی افزونه نیاز دارید:

این ویژگی به صاحبان افزونه اجازه می دهد تا رابط کاربری افزونه را برای تجربه کاربری بهتر سبک طراحی کنند. می توانید نمادها و بنرها را برای محصولات لیست شده خود در Appsero تنظیم کنید. کاربران نهایی اگر افزونه های خود را به آخرین نسخه به روز کنند، تغییرات را مشاهده خواهند کرد.

چگونه می توانید بنرها و نمادها را آپلود کنید:

به داشبورد Appsero خود بروید و انتخاب کنید پلاگین ها از نوار کناری سمت چپ افزونه ای را که می خواهید نماد و بنری به آن اضافه کنید انتخاب کنید.

آیکون و بنر را با Appsero اضافه کنید

سپس بر روی منوی تنظیمات کلیک کنید، چند گزینه به همراه آن باز می شود نماد و بنر.

اضافه کردن بنر به به روز رسانی افزونه

نماد و بنر افزونه خود را از رایانه خود آپلود کنید و برای مشخص کردن ناحیه قابل مشاهده، هر طور که صلاح می‌دانید برش دهید. ما اندازه های توصیه شده برای نمادها و بنرها را برای راحتی شما ذکر کرده ایم. بنر به روز شده مطابق تصویر زیر ظاهر می شود.

اضافه کردن بنر به ویژگی به روز رسانی پلاگین

Appsero همچنین گزینه ای برای آپلود بنر High DPI برای دستگاه های پیشرفته مانند Apple MacBook Pro و سایر دستگاه هایی که دارای صفحه نمایش رتینا هستند را دارد.

برای راهنمایی بیشتر، افزودن بنر به مستندات ویژگی به‌روزرسانی‌های افزونه را بخوانید.

Mailchimp Commerce ادغام با Appsero

ویژگی Appsero یکپارچه سازی تجارت الکترونیک Mailchimp

چرا به ویژگی ادغام تجارت الکترونیک Mailchimp نیاز دارید:

با اتصال Mailchimp ECommerce به فروشگاه Mailchimp خود از طریق Appsero، می توانید جزئیات مشتری مانند ایمیل، نام، آدرس، شماره تلفن، تاریخ تولد، و داده های فروش مانند نرخ باز شدن ایمیل، نرخ کلیک، کل درآمد، میانگین ارزش سفارش و موارد دیگر را دریافت کنید.

حتی می توانید هر محصول را با برچسب ها مرتبط کنید تا مشتریان خود را بر اساس محصولات تقسیم بندی کنید. کمپین های بازاریابی شما را تا حد زیادی تسهیل می کند.

چگونه می توانید ادغام را همگام سازی کنید:

در ابتدا، یک فروشگاه در Mailchimp بسازید. شما باید نام محصول، قیمت، مکان و سایر اطلاعات لازم را اضافه کنید.

Mailchimp Commerce ادغام با Appsero

اکنون از گوشه سمت چپ پایین به حساب Mailchimp خود بروید و انتخاب کنید حساب و صورتحساب.

Mailchimp Commerce ادغام با Appsero

شما را به صفحه جدیدی می برد. از نوار بالا روی Extras کلیک کنید و گزینه API Eyys را انتخاب کنید تا کلید API را که برای اتصال فروشگاه خود به Appsero نیاز دارید، دریافت کنید.

کلیدهای API برای ادغام Mailchimp تجارت الکترونیک با Appsero

اکنون به صفحه ادغام Appsero بروید و API را که دریافت کردید در اینجا قرار دهید. یک فروشگاه را انتخاب کنید از منوی کشویی و ضربه بزنید همگام سازی دکمه. اگر همه چیز درست پیش برود، کار ادغام Mailchimp eCommerce با Appsero تمام شده است.

Mailchimp Commerce ادغام با Appsero

بیایید مثالی ببینیم که چگونه جزئیات این ادغام را به دست خواهید آورد.

Mailchimp Commerce ادغام با Appsero

شما تمام اطلاعات شخصی مهم آن مشتری خاص را دریافت خواهید کرد. از همه جالبتر، فید فعالیت کاربر، اقدامات انجام شده توسط مشتری در طول تاریخچه خرید خود را به شما نشان می دهد.

نحوه ادغام Mailchimp eCommerce با Appsero خود را از این مستندات بیاموزید.

ما یک ویدیوی دقیق نیز آماده کرده ایم تا شما را در فرآیند ادغام راهنمایی کنیم. ویدئوی زیر نحوه انجام این کار را توضیح می دهد ادغام Mailchimp eCommerce با Appsero for WordPress Plugin Management.

Mailchimp Commerce ادغام با Appsero برای مدیریت پلاگین وردپرس

یک رابط کاربری بصری تر برای بهبود تجربه کاربر

ما مصمم هستیم که نیازهای کاربران Appsero را برآورده کنیم. همه کارشناسان ما ذهنیت رشدی دارند که هر روز ما را به تکامل سوق می دهد. اگر جایی برای پیشرفت وجود داشته باشد، قطعاً آن را شروع خواهیم کرد. بنابراین، در اینجا یک نمونه از تحقیق و توسعه گسترده ما است که منجر به ایجاد رابط کاربری زیر برای آن شد بررسی اجمالی و ادغام ها صفحات

ویژگی های Appsero - رابط کاربری بهبود یافته برای نمای کلی و ادغام
بررسی اجمالی و ادغام Appsero

بینش عمیقی داشته باشید رابط کاربری جدید Appsero برای داشبورد و ادغام از ویدیوی بعدی:

معرفی رابط کاربری جدید Appsero برای داشبورد و ادغام

در صورت داشتن هر گونه پیشنهاد یا بازخورد با ما تماس بگیرید. ما نظرات شما را در نظر می گیریم و پیام را به افراد مربوطه می رسانیم.

با Appsero چیزی بیش از مدیریت مجوز انجام دهید

به غیر از مدیریت مجوزها با Appsero، می‌توانید کارهای بیشتری انجام دهید تا از افزونه‌ها و تم‌های وردپرس خود بهترین استفاده را ببرید. Appsero فوراً به‌روزرسانی‌ها را برای همه کاربران ممتاز در داشبورد وردپرس خود پیاده‌سازی می‌کند.

برای ردیابی عملکرد محصولات خود، می توانید داده های هوشمندانه کاربر را مشاهده، تجزیه و تحلیل و صادر کنید.

می‌توانید با جمع‌آوری بازخورد مشتریان و ارسال ایمیل‌های پاسخگوی غیرفعال‌سازی خودکار، اتوماسیون بازاریابی را فعال کنید.

می‌توانید به‌روزرسانی‌ها را مستقیماً با استفاده از Git از ترمینال خود از طریق ویژگی فشار به استقرار Appsero اجرا کنید.

برای بهبود عملکرد Appsero می‌توانید به‌طور یکپارچه با همه طرف‌های لازم ادغام شوید.

آخرین اما نه کم‌اهمیت، Appsero دارای اسناد قابل پیمایش آسان برای راهنمایی سفر شما است. و، ما یک تیم پشتیبانی داریم که 24/7 برای حل همه مشکلات شما کار می کند.



سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *