افزایش نرخ کلیک و CTR


گوگل گفت که دو به‌روزرسانی مختلف الگوریتم جستجوی Google – سیستم محتوای مفید دسامبر 2022 و به‌روزرسانی هرزنامه پیوند در دسامبر 2022 – ممکن است یک یا دو هفته دیگر طول بکشد تا عرضه آنها تکمیل شود.

به‌روزرسانی محتوای مفید از 5 دسامبر آغاز شد و به‌روزرسانی هرزنامه پیوند در 14 دسامبر آغاز شد.

قرار بود عرضه به‌روزرسانی الگوریتم ظرف دو هفته تکمیل شود، اما واضح است که این اتفاق نیفتاده است.

بیانیه جدید گوگل دنی سالیوان، رابط جستجوی گوگل، گفت در توییتر اعلام کرد که این دو به‌روزرسانی «احتمالاً ظرف دو هفته، شاید فقط یک هفته» تکمیل می‌شوند، اما او اضافه کرد که «ضمانتی نیست» و «زمان‌بندی ممکن است تغییر کند».

چرا تاخیر؟ عرضه ها به دلیل تعطیلات بیشتر طول می کشد. سالیوان قبلا گفته شد در Mastodon، «هر دو به‌روزرسانی در حال عرضه هستند. معمولاً این نوع به‌روزرسانی‌ها تا الان به پایان می‌رسیدند، اما زمانی که به دوره‌های تعطیلات می‌رسیم، انتشار می‌تواند کند یا متوقف شود.»

چرا ما اهمیت می دهیم. همانطور که در بالا گفتم، هر دو به روز رسانی هنوز در زمان انتشار این نسخه در دسترس هستند. بسیار سخت است که به طور دقیق بگوییم که یک تغییر رتبه بندی در مجموع مربوط به یک به روز رسانی رتبه بندی خاص است، زمانی که هر دو به طور همزمان منتشر می شوند. همانطور که گفته شد، نگاه کردن به سایت‌های جداگانه و دانستن اینکه آیا سایت توسط الگوریتم پیوند در مقابل یک الگوریتم محتوای مفید ضربه خورده است، آسان‌تر است، به خصوص اگر به لینک‌ها و محتوای آن سایت نگاه کنید.

ما برخی از داده‌های اولیه در مورد تأثیر برخی از این به‌روزرسانی‌ها داریم، اما این عرضه طولانی، اندازه‌گیری دقیق را واقعاً سخت کرده است.

بنابراین شما باید بررسی های لازم را انجام دهید و سایت هایی را که تحت تاثیر هر به روز رسانی قرار گرفته اند به صورت جداگانه بررسی کنید. این فقط به شما نشان می دهد که به نظر می رسد این به روز رسانی ها حرکت را نشان می دهند و باعث نوسان رتبه بندی در مجموع می شوند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

تولید محتوا توسط محتوا مارکتینگ

بری شوارتز

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *