متا گزارشی در مورد تکامل قوانین حفظ حریم خصوصی داده ها منتشر می کند



مقاله توسط سایت محتوا مارکتینگ

متا گزارشی در مورد تکامل قوانین حفظ حریم خصوصی داده ها در محیط های دیجیتال منتشر کرده است.

این مطالعه با مشارکت Deloitte تولید شده است.راهنمای بازاریاب برای فن آوری های افزایش دهنده حریم خصوصی” جزئیاتی را در مورد خواسته های فعلی و تغییرات احتمالی مربوط به حریم خصوصی کاربر ارائه می دهد.

علاوه بر این، پیشنهاداتی در مورد نحوه آماده سازی شرکت ها برای سیاست های جدید اشتراک گذاری و ذخیره سازی داده ها ارائه می دهد.

این گزارش همچنین بینش های مهمی را در مورد نحوه بهینه سازی جمع آوری و استفاده از داده ها بدون از دست دادن پتانسیل گسترش مخاطبان ارائه می دهد.

من برخی از آنها را انتخاب کرده ام که برای هر بازاریاب ضروری است و آنها را در این مقاله به اشتراک خواهم گذاشت.

فن آوری های افزایش حریم خصوصی: متحدان جدید حریم خصوصی داده ها

آینده حریم خصوصی داده ها است فن آوری های افزایش دهنده حریم خصوصی (PETs).

PET ها فناوری هایی هستند که به شما امکان می دهند با حفظ حریم خصوصی و محرمانه بودن اطلاعات، اطلاعات را جمع آوری، پردازش، تجزیه و تحلیل و به اشتراک بگذارید.

بر اساس این گزارش، اکوسیستم های تبلیغات دیجیتال PET را پذیرفته اند زیرا این فناوری ها امکان حفاظت از داده های کاربر را بدون ایجاد اصطکاک در سفر مصرف کننده فراهم می کند.

اجازه دهید توضیح بدهم: داده‌های شخصی اطلاعات ارزشمندی هستند که شرکت‌ها می‌توانند از آن برای شناسایی نمایه‌های رفتاری و جستجوی فرصت‌هایی برای ارائه محصولات یا خدمات به شما به روشی شخصی‌سازی شده استفاده کنند.

با این حال، جمع‌آوری داده‌ها به رضایت کاربر نیاز دارد، که می‌تواند سفر خرید را مختل کند، زیرا مصرف‌کنندگان باید در ازای آنچه شرکت ارائه می‌دهد (مثلاً محتوا، تجربیات یا محصولات) اجازه استفاده از داده‌های خود را صادر کنند. یک مثال عملی پر کردن فرمی در صفحه فرود برای دریافت کتاب الکترونیکی در آدرس ایمیل شما است.

در این سناریو، مدتی است که تغییرات تدریجی اما قابل توجهی در حال وقوع است. یکی از آنها پایان کوکی های شخص ثالث است. بازاریابان باید برای جمع‌آوری داده‌های مورد نیاز خود و در عین حال رعایت مرزهای رضایت و حریم خصوصی مخاطبان خود، تنظیم مجدد کنند.

و اینجاست که PET ها وارد می شوند: این فناوری ها اگر با حاکمیت داده خوب ترکیب شوند، محافظت قوی و قابل اعتمادی را ارائه می دهند، و آنها یک گزینه عالی برای استراتژی های دیجیتال هستند زیرا از فرآیندهای سخت جمع آوری و رضایت به اطلاعات جلوگیری می کنند.

این گزارش همچنین طیف حریم خصوصی داده ها در یک سازمان و جایی که PET ها در این زمینه مناسب هستند را شرح می دهد:

از یک طرف، ما طیف سازمانی را داریم، که در آن حریم خصوصی داده ها بر عملیات شرکت مربوط به حاکمیت، رضایت اولیه داده ها، ناشناس سازی شبه و غیره است. در طرف دیگر PET ها هستند که شامل آن می شود تکنیک و فن آوری ها حفاظت از داده ها

این گزارش تاکید می کند که ترکیب این دو طیف (سازمانی و فناوری) برای حفاظت کاملتر از داده ها مهم است.

مشاوره برای بازاریابان: چگونه برای آینده حریم خصوصی دیجیتال آماده شویم

پیاده سازی فناوری های افزایش دهنده حریم خصوصی یک چالش برای کسب و کارها بوده و خواهد بود.

این گزارش تأملی در مورد دشواری اتخاذ راه حل های نوآورانه و هوشمند در یک رکود جهانی ارائه می دهد. منطقی‌ترین مسیر برای شرکت‌ها، ادامه سرمایه‌گذاری در تاکتیک‌های سنتی است که بیشترین بازگشت سرمایه را ایجاد می‌کنند.

من این گزیده از گزارش را برجسته می‌کنم که این چالش را خلاصه می‌کند و اولین قدم برای غلبه بر آن را نشان می‌دهد:

سازمان‌ها می‌توانند حریم خصوصی داده‌ها را بیشتر به عنوان یک مانع تلقی کنند تا یک عامل. این تصور ممکن است باعث شود برندها از مشارکت در راه حل های حفظ حریم خصوصی اجتناب کنند. این روایت فقط با آموزش قابل تغییر است.»

در واقع، ایجاد یک محیط امن برای مدیریت داده‌ها به اطلاعاتی بیش از دانش عمومی در مورد فناوری‌ها و منابع موجود نیاز دارد: درک عمیق‌تر اهمیت موضوع مورد نیاز است، و این تنها با کمپین‌های آموزشی در سازمان‌ها قابل انجام است.

بازاریابان نقش کلیدی در این فرآیند دارند. اهداف ما ثابت خواهند ماند (جذب، آموزش، تعامل و تبدیل مشتریان بالقوه)، اما برخورد با حجم زیادی از داده ها به طور فزاینده ای پیچیده و چالش برانگیز خواهد شد.

در اینجا من توصیه های راهنما را برای آماده شدن برای این سناریو برجسته می کنم.

1. در آموزش حفظ حریم خصوصی داده ها سرمایه گذاری کنید

دانستن اینکه PET چیست و اهمیت آنها اولین قدم در ایجاد یک محیط داده امن است. همه افراد در یک شرکت (از کارآموز گرفته تا هیئت مدیره) باید درک درستی از استراتژی های حفظ حریم خصوصی داده ها و رابطه آنها با موقعیت برند داشته باشند.

2. بدانید کسب و کار شما امروز کجاست

در اینجا یک سوال اساسی مطرح می شود: “آیا شرکت شما از تغییرات قوانین حفظ حریم خصوصی داده ها آگاه است؟” علاوه بر این، دانستن اینکه سازمان از چه داده‌هایی استفاده می‌کند، چگونه جمع‌آوری و محافظت می‌شود، مراحل بعدی استراتژی‌های محرمانه را تعیین می‌کند.

3. استراتژی داده خود را به اندازه کسب و کار خود مشارکتی کنید

ایجاد و بکارگیری استراتژی حفظ حریم خصوصی داده ها نباید فقط به عهده تیم هایی باشد که بیشتر تحت تاثیر آن هستند، مانند بازاریابی و محصول. برای مثال، هم افزایی بین این گروه ها و گروه های IT و حقوقی، اقدامات حفظ حریم خصوصی را موثرتر می کند.

4. حفظ حریم خصوصی داده ها و ویژگی های رضایت خود را افزایش دهید

اطمینان از حفظ حریم خصوصی داده ها بسیار فراتر از یک متن رضایت در فرم های صفحه وب است. حاکمیت داده، سیاست های حفظ حریم خصوصی و سرمایه گذاری در فناوری منابع لازم برای ایجاد یک سیستم قابل اعتماد برای جمع آوری و مدیریت اطلاعات در محیط دیجیتال هستند.

5. مشارکت و آزمایش کنید

برای ساخت یک معماری حفاظت از داده ها با استفاده از PET، باید به یک مشاوره تخصصی تکیه کرد. آزمایش و آزمایش راه حل های افزایش حریم خصوصی نیز توصیه می شود. علاوه بر این، معیارسنجی در برابر سایر شرکت‌ها می‌تواند برای درک اینکه چگونه از داده‌های خود و اشخاص ثالث محافظت می‌کنند و آنچه را که برای واقعیت آن‌ها منطقی است تطبیق می‌دهد مفید باشد.

در زمینه پیچیده مدیریت اطلاعات، چالش اصلی دیجیتال مارکتینگ دستیابی به مشتریان جدید و ایجاد تجربیات شخصی سازی شده فزاینده، همراه با مدیریت کارآمد داده است.

PET ها راه را نشان می دهند، همانطور که در گزارش متا توضیح داده شده است، اما لازم است در آموزش شرکت ها در مورد جدیت که با حریم خصوصی داده ها در سازمان ها برخورد شود، سرمایه گذاری شود. هرچه راه‌حل‌های بیشتری برای بهینه‌سازی حریم خصوصی داده‌ها در یک شرکت وجود داشته باشد، شانس مقابله با بحران‌های نشت اطلاعات کمتر است. «پیشگیری بهتر از درمان است، درست است؟

آیا می خواهید همچنان با بهترین شیوه های بازاریابی به روز شوید؟ اکیداً به شما پیشنهاد می کنم مشترک The Beat شوید، خبرنامه تعاملی محتوا مارکتینگ. ما تمام گرایش های مهم در چشم انداز بازاریابی دیجیتال را پوشش می دهیم. آنجا میبینمت!



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *