متا به تازگی از فیلترهای موجودی جدیدی برای فیدهای فیس بوک و اینستاگرام پرده برداری کرده است که اکنون برای تبلیغ کنندگان در بازارهای انگلیسی و اسپانیایی زبان قابل دسترسی است.

با مشارکت Zefr، راه حل تأیید شخص ثالث برای فید فیس بوک نیز در دسترس است و شرکای تجاری متا بیشتری در ماه های آینده به آن ملحق خواهند شد.

چرا ما اهمیت می دهیم. اطمینان از اینکه تبلیغات در کنار محتوای مناسب ظاهر می شوند به حفظ تصویر مثبت برند کمک می کند. ارتباط با محتوای نامناسب یا بحث برانگیز می تواند به اعتبار برند آسیب برساند و در برخی موارد منجر به واکنش عمومی یا از دست دادن اعتماد مصرف کننده شود.

علاوه بر این، با قرار دادن تبلیغات در زمینه‌های مناسب، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند بهتر با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنند و احتمال تعامل موفق، نرخ کلیک بالاتر و نرخ تبدیل بهبود یافته را افزایش دهند.

راه حل های مبتنی بر هوش مصنوعی متا همچنین یک سیستم بررسی هوش مصنوعی چند مرحله‌ای را برای طبقه‌بندی محتوا برای تبلیغ‌کنندگان ایجاد کرده است و از اجرای کنترل‌های مناسب بودن برند اطمینان می‌دهد. این سیستم مکمل فناوری موجود است که محتوایی را که استانداردها و دستورالعمل‌های انجمن متا را نقض می‌کند یا به طور بالقوه نقض می‌کند، شناسایی می‌کند.

چگونه کار می کند. سیستم هوش مصنوعی محتوا، از جمله متن، ویدئو و تصاویر را در فیدهای فیس بوک و اینستاگرام طبقه بندی می کند تا مشخص کند که آیا با سیاست های کسب درآمد مطابقت دارد یا خیر. اگر محتوا مطابقت نداشته باشد، تبلیغات در بالا یا پایین آن ظاهر نمی شود. سپس مدل‌ها به محتوای واجد شرایط یک دسته مناسب اختصاص می‌دهند.

همکاری های مشارکتی متا با شرکای صنعتی مانند اتحاد جهانی برای رسانه های مسئول (GARM) همکاری کرده است تا کنترل هایی را ایجاد کند که با چارچوب مناسب GARM که محتوا را به عنوان پرخطر، متوسط ​​یا کم طبقه بندی می کند، هماهنگ باشد.

اکنون تبلیغ‌کنندگان سه گزینه برای کنترل انواع محتوای قابل کسب درآمد دارند که می‌توانند در بالا و زیر تبلیغاتشان ظاهر شوند:

  1. موجودی گسترده: این تنظیم پیش‌فرض تبلیغات را در کنار محتوایی نشان می‌دهد که از استانداردهای انجمن متا پیروی می‌کند و معیارهای واجد شرایط بودن کسب درآمد را دارد.
  2. موجودی متوسط: این گزینه برای تبلیغ کنندگانی طراحی شده است که به دنبال رویکردی نسبتاً محافظه کارانه هستند و محتوای پرخطر را مطابق با چارچوب مناسب بودن برند GARM مستثنی می کند.
  3. موجودی محدود: این گزینه برای تبلیغ‌کنندگانی است که محافظه‌کارانه‌ترین رویکرد را ترجیح می‌دهند، به استثنای محتوایی که با ریسک بالا و متوسط ​​در نظر گرفته می‌شود، طبق چارچوب مناسب GARM.

در آینده، متا قصد دارد این کنترل‌ها را برای پشتیبانی از زبان‌های بیشتر گسترش دهد و آن‌ها را برای تبلیغ‌کنندگان در کشورهای دیگر در دسترس قرار دهد. آن‌ها همچنین آزمایش این کنترل‌ها را بر روی مکان‌های دیگر، مانند حلقه‌ها، استوری‌ها، فیدهای ویدیویی و سایر سطوح در فیسبوک و اینستاگرام آغاز خواهند کرد تا ترجیحات تبلیغ‌کننده را بیشتر درک کنند و فناوری را بهبود بخشند.

تأیید مناسب بودن برند شخص ثالث. متا با Zefr برای توسعه و آزمایش یک راه حل مستقل مبتنی بر هوش مصنوعی که زمینه نمایش تبلیغات در فید فیس بوک را گزارش می دهد، همکاری کرده است.

در طول آزمایش اولیه، از طریق تأیید شخص ثالث با Zefr مشخص شد که کمتر از یک درصد محتوای موجود در فید فیس بوک در دسته مناسب بودن GARM پرخطر قرار می گیرد.

محصول هوش مصنوعی Zefr ویدئو، تصویر، متن و صدا را برای دسته‌بندی محتوای فید بر اساس استانداردهای مناسب GARM ارزیابی می‌کند. این راه‌حل به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا مناسب بودن محتوای نزدیک تبلیغات خود را اندازه‌گیری، تأیید و درک کنند، و آنها را قادر می‌سازد تا تصمیمات آگاهانه برای دستیابی به اهداف بازاریابی خود بگیرند.

اواخر امسال، متا قصد دارد این راه حل تأیید و اندازه گیری را به شرکای تجاری متا با نشان بیشتری گسترش دهد.

عمیق تر حفاری کنید. می توانید این اطلاعیه را از متا بخوانید اینجا.



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *