متا تبلیغات تبلیغاتی را برای تسهیل تعامل مستقیم با مشتری معرفی می کند



مقاله توسط سایت محتوا مارکتینگ

متا در حال آزمایش یک ویژگی جدید – تبلیغات تبلیغاتی – با هدف کمک به برندها برای برقراری ارتباط مستقیم بیشتر با مشتریان خود از طریق فیس بوک است.

به گفته این شرکت، استفاده از تخفیف در اولین خرید و تبلیغات ارائه شده توسط برندها برای مصرف کنندگان آسان تر خواهد بود.

مختلف به روز رسانی فرم ژن سرب ارتباط کاربران با شرکت ها را از طریق ابزارهای به اشتراک گذاری ساده اطلاعات آسان تر می کند.

تبلیغات تبلیغاتی چیست؟

همانطور که توسط هدف:

«تبلیغات تبلیغاتی می‌تواند به افراد کمک کند فرصت‌هایی برای صرفه‌جویی در محصولات و معاملات برندهای مورد علاقه خود پیدا کنند. از ایالات متحده، بریتانیا، کانادا و هند، تبلیغ‌کنندگان منتخب در فیس‌بوک می‌توانند از طریق ویژگی‌های گوناگونی که پیدا کردن، اعمال و مدیریت معاملات مرتبط با آنها، مانند فروش فصلی، آسان‌تر است، افراد را بهتر درگیر کنند. خرید تخفیف و تبلیغات تعطیلات.

ایده این است که وقتی کاربران تبلیغی را با یک تبلیغ ویژه در فیس بوک می بینند، می توانند برای ادعای پیشنهادی که در آن کد تخفیف به طور خودکار اعمال می شود، کلیک کنند، به جای اینکه به صورت دستی آن را به طور معمول در هنگام چک کردن وارد کنند.

در یک نسخه ی نمایشی ساخته شده توسط متا، این شرکت نشان داد که وقتی کاربر روی یک پست حمایت شده در فیس بوک کلیک می کند، به صفحه ای با لیستی از محصولات با برچسب تخفیف در گوشه سمت راست پایین هدایت می شود و می تواند 15٪ تخفیف را دریافت کند. همانطور که در مثال بالا نشان داده شده است.

این می تواند راهی عالی برای افزایش فروش مستقیم در برنامه فیس بوک باشد و به مصرف کنندگان و کسب و کارها کمک کند تا معاملات را سریعتر ببندند.

محصولات جدید نسل سرب

متا نیز انواع مختلفی را اعلام کرد محصولات تولید سرب، به منظور پویاتر کردن محصولات تبلیغاتی سرب، اجازه می دهد تا فرم های پرسش و پاسخ ساخته شده توسط یک فروشگاه به طور خودکار مطابق با آنچه مردم پاسخ می دهند، به روز شوند.

یکی از نمونه های نشان داده شده توسط این غول فناوری مربوط به یک موسسه آموزشی بود که سوالاتی مانند: “به چه مدرکی علاقه دارید؟” و بر اساس این پاسخ ها، سؤالات بعدی به طور خودکار به روز می شود و مصرف کننده را راهنمایی می کند تا اطلاعات دقیق تری در مورد آنچه به دنبال آن است به دست آورد.

و به زودی متا قابلیت همپوشانی را نیز در اختیار فروشگاه های تبلیغاتی قرار خواهد داد شکل های ضربه ای در صفحه وب کسب و کار خود در مرورگر درون برنامه ای.

با این کار، مصرف‌کنندگانی که روی برخی از قالب‌های رسانه غنی در صفحه شرکت کلیک می‌کنند، می‌توانند به راحتی اطلاعات خود را از طریق فرم فوری با استفاده از ویژگی‌های پر کردن خودکار Meta ارسال کنند، که به طور خودکار اطلاعات افراد را بر اساس آنچه قبلاً Meta ارائه کرده است استخراج می‌کند. مانند نام، آدرس ایمیل و غیره

این شرکت گفت که فرم‌های فوری و سؤالات مشروط در بازار ایالات متحده در فیس‌بوک آزمایش می‌شوند و تا تابستان در سطح جهانی عرضه خواهند شد.

این به‌روزرسانی‌های متا مطمئناً به کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ کمک می‌کند تا فرآیندهای تولید سرنخ خود را از طریق جریان ساده‌شده جمع‌آوری اطلاعات و افزایش بیشتر امکان بسته شدن فروش، به‌ویژه با ویژگی تخفیف، به حداکثر برسانند. این راهی برای ایجاد ارزش در به‌روزرسانی‌هایی است که واقعاً برای هر دو طرف داستان مفید است.

آیا می خواهید همچنان با بهترین شیوه های بازاریابی به روز شوید؟ اکیداً به شما پیشنهاد می کنم مشترک The Beat شوید، خبرنامه تعاملی محتوا مارکتینگ. در آنجا، تمام گرایش‌های مهم در چشم‌انداز بازاریابی دیجیتال را خواهید یافت. آنجا میبینمت!



محتوا مارکتینگ

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *