متا

هدست اصلی Oculus Quest در سال 2019 منتشر شد و به راه اندازی هدست های VR مستقل به عنوان یک پلت فرم مناسب برای بازی ها و برنامه ها کمک کرد. با این حال، متا در آستانه پایان دادن به پشتیبانی کامل از مدلی است که همه چیز را آغاز کرده است.

متا در حال ارسال ایمیل برای صاحبان Meta Quest اصلی است (با تشکر ایوان!)، که در زمان راه اندازی Oculus Quest نامیده می شد و آنها را در مورد تغییرات آتی در پشتیبانی نرم افزار آگاه می کرد. این شرکت گفت: “ما Quest 1 را بیش از چهار سال پیش راه اندازی کردیم و از جامعه Quest 1 برای پیشبرد واقعیت مجازی سپاسگزاریم. همانطور که به آینده می نگریم، به حمایت از جامعه کاربران Quest 1 متعهد هستیم و با چند تغییر به حمایت از هدست ادامه خواهیم داد.”

Quest اصلی با دسترسی مداوم به برنامه‌ها و بازی‌ها عمدتاً کاربردی باقی می‌ماند، اما متا با افزودن ویژگی‌های جدید تمام شده است. ویژگی‌های اجتماعی Meta Horizon Home از 5 مارس 2023 کار نمی‌کند، بنابراین مالکان Quest 1 نمی‌توانند دیگران را به خانه خود دعوت کنند یا از خانه‌های دیگر بازدید کنند. ایجاد و پیوستن به احزاب نیز قطع خواهد شد و رفع اشکالات و وصله‌های امنیتی حیاتی تنها تا زمانی در سال 2024 ادامه خواهند داشت.

ما بیش از چهار سال پیش Quest 1 را راه‌اندازی کردیم و از انجمن Quest 1 برای پیشبرد واقعیت مجازی سپاسگزاریم.  همانطور که به آینده می نگریم، به حمایت از جامعه کاربران Quest 1 متعهد هستیم و به حمایت از هدست با چند تغییر ادامه می دهیم: • همچنان می توانید از هدست Quest 1 و برنامه های موجود خود استفاده کنید.  • ما ویژگی های جدیدی را به Quest 1 ارسال نمی کنیم. • ما قصد داریم تا سال 2024 به حفظ نرم افزار سیستم با رفع اشکالات مهم و وصله های امنیتی ادامه دهیم. • کاربران Quest 1 دیگر نمی توانند یک مهمانی ایجاد کنند یا به آن بپیوندند.  • کاربران Quest 1 که در حال حاضر به ویژگی‌های اجتماعی Meta Horizon Home دسترسی دارند، در 5 مارس 2023، دسترسی به این ویژگی‌ها را از دست خواهند داد.  شما نمی توانید دیگران را به خانه خود دعوت کنید یا از خانه شخص دیگری دیدن کنید.  اگر در مورد این تغییرات یا در مورد هدست Quest 1 خود سؤالی دارید، به شما توصیه می کنیم با پشتیبانی فروشگاه متا در اینجا تماس بگیرید: https://store.facebook.com/help/support/ از کل انجمن Quest 1 برای کمک به ما سپاسگزاریم. به جایی که امروز هستیم برسیم
ایمیل به صاحبان Quest 1 ارسال شد @evanextreme

پایان دادن به پشتیبانی کامل متا پس از کمتر از پنج سال ناامید کننده است، به خصوص اگر کنسول های بازی ویدیویی مدرن به عنوان پایه در نظر گرفته شوند. ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 هنوز به طور کامل پشتیبانی می شوند، حتی اگر هر دو کنسول در سال 2013 عرضه شدند – باعث می شود آنها 9 ساله شوند. Quest بر اساس سخت‌افزار توسعه‌یافته برای گوشی‌های هوشمند اندرویدی است که اکثر آنها پس از ۵ سال به‌روزرسانی‌های اصلی سیستم‌عامل را دریافت نمی‌کنند، اما بسیاری از دستگاه‌ها فراتر از این نقطه به کار خود ادامه می‌دهند. محدود کردن ویژگی‌های جدید به هدست‌های جدید قابل درک است، اما حذف ویژگی‌های اجتماعی موجود ناامیدکننده‌تر است.

Quest 2 هنوز هم هدست واقعیت مجازی مستقل متا است، اگرچه Quest Pro سال گذشته به عنوان یک گزینه برتر جدید معرفی شد. هر دو دستگاه سخت افزار جدیدتر و قدرتمندتری نسبت به Quest اصلی دارند.

ما برای اطلاعات بیشتر در مورد پشتیبانی نرم‌افزار با متا تماس گرفتیم و پس از شنیدن پاسخ، این پست را به‌روزرسانی خواهیم کرد.





سایت محتوا مارکتینگ

برای دیدن مطالب آموزشی بیشتر در زمینه سخت افزار و نرم افزار اینجا کلیک کنید!

توسط psychen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *