شورای رتبهبندی رسانهها (MRC)، به تازگی به شرکت مادر فیسبوک، متا، به دلیل تلاشهای ایمنی برندشان در فیسبوک ویدیوی درون جریانی و مقالات فوری در دسکتاپ، وب موبایل و درونبرنامه تلفن همراه، اعتبار بخشیده است.
این اعتبار متعلق به متا است سیاست های کسب درآمد شریک، سیاست های کسب درآمد از محتوا و مرتبط است کنترل ایمنی و مناسب بودن برند در سطح محتوا برای مکان های ذکر شده در بالا
MRC چیست؟ متا می گوید: “MRC یک سازمان صنعتی غیرانتفاعی است که هدف آن اطمینان از معتبر، قابل اعتماد و موثر بودن معیارها و اندازه گیری ها در سراسر صنعت رسانه است. MRC همچنین با اتحاد جهانی برای رسانه های مسئول (GARM) در توسعه استانداردهای صنعت MRC در مورد ایمنی و مناسب بودن نام تجاری، که هدف آن اطمینان از عدم کسب درآمد از محتوای مضر است.
الزامات MRC متا میگوید که آنها آمادهسازی عمیقی را قبل از حسابرسی خارجی انجام دادهاند که طی آن دادهها و شواهدی را برای حسابرسان ارائه کردهاند تا سیستمهای خود را آزمایش کنند و ارزیابی خود را انجام دهند. متا میگوید که از طریق ممیزی خارجی، آنها به MRC نشان دادند که فرآیندها و سیستمهای آنها الزامات دقیق آن را در چندین زمینه برآورده میکنند، از جمله:
- اجرای سیاستهای درآمدزایی محتوا و شریک از طریق یادگیری ماشینی و بازبینی انسانی
- تضمین کیفیت شرکای تجاری و سنجش عملکرد
- این کنترل های موجود به تبلیغ کنندگان در پلتفرم ها
- گزارش و افشای ایمنی برند
تست مناسب بودن بیشتر برند متا نیز اعلام کرد در ماه مارس که آنها در حال آزمایش یک فیلتر موجودی مبتنی بر محتوا برای فید فیس بوک و فید اینستاگرام بودند. متا میگوید: «ما به تکرار راهحلهای ایمنی و مناسب بودن نام تجاری که در اختیار کسبوکارها قرار میدهیم ادامه میدهیم و برنامهریزی میکنیم که ممیزی MRC را به کنترلهای فیلتر موجودی مبتنی بر محتوا برای Feed پس از اینکه عموماً در دسترس هستند، گسترش دهیم.
عمیق تر حفاری کنید. اطلاعیه متا را بخوانید اینجا.
چرا ما اهمیت می دهیم. معمولاً وقتی به ایمنی برند فکر می کنم متا در بالای ذهن من نیست. اما فکر می کنم شایسته کمی اعتبار است. علاوه بر اقدامات ایمنی متعدد اعمال شده، آنها همچنین محدودیت های تبلیغات سیاسی خود را برای هفته منتهی به انتخابات عمومی بازگرداندند، درست مانند آنچه در سال 2020 انجام دادند.
به نظر می رسد متا سخت در تلاش است تا شهرت خود را به دست آورد. این بیشتر از چیزی است که می توانم برای برخی از مارک های دیگر در اخبار این هفته بگویم. متا ممکن است دیگر محبوبترین پلتفرم تبلیغاتی برای تبلیغکنندگان نباشد، اما تا آنجا که به بازاریابان کنترل بیشتری بر گزینههای ایمنی برندشان میدهد، دوباره در حال صعود است.
جدید در زمین موتورهای جستجو